אפשרות משלוח אקספרס מהיום להיום ❤️ לפרטים
שירות לקוחות: 03-6485501
שירות לקוחות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם מוצר
כמות
סך הכל
התחרטתם? תחזירומחזירים בקלות תוך 30 יום ומקבלים
החזר כספי מלא >>
X

ניתן להחזיר תוך 30 יום כל מוצר שניקנה בטבע בריא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ולקבל את כל הכסף בחזרה. למעט מוצרים אינטימיים שלא ניתן להחזיר על פי חוק.

בלי זיכויים! בלי שוברים! בלי תנאים! בלי שאלות! פשוט כסף בחזרה!

כתובת להחזרות: ת.ד. 13107 תל אביב 6113002

יש לתאם את החזרת המוצר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6485501

ההחזרות יבוצעו בכפוף לתקנון.

כניסה לחשבון שלי

Love 2023 881x142new 2

מומלץ

אבקת חלבון אלפא במנות אישיות | ALFA MIX

בלעדי בטבע בריא - כסף חזרה על כל המוצרים באתר!
קנו מוצר זה וקבלו 5 ש"ח מתנה לקנייה הבאה


טירוף האלפא - עכשיו במהדורה של מנות אישיות!

כל מארז מכיל 12 מנות אישיות של אלפא הכוללות את מגוון הטעמים האגדיים שלה

פירוט הטעמים המלא והערכים התזונתיים מופיעים בתחתית העמוד

הטבה בלעדית ללקוחות אלפא:
על כל קניית אבקת חלבון - קופסת 24 חטיפי חלבון אלפא קראנץ' מ-7.90 לחטיף בלבד
בלעדי בטבע בריא - כסף חזרה על כל המוצרים באתר!
קנו מוצר זה וקבלו 5 ש"ח מתנה לקנייה הבאה


טירוף האלפא - עכשיו במהדורה של מנות אישיות!

כל מארז מכיל 12 מנות אישיות של אלפא הכוללות את מגוון הטעמים האגדיים שלה

פירוט הטעמים המלא והערכים התזונתיים מופיעים בתחתית העמוד

הטבה בלעדית ללקוחות אלפא:
על כל קניית אבקת חלבון - קופסת 24 חטיפי חלבון אלפא קראנץ' מ-7.90 לחטיף בלבד
26.33 ₪ ל-100 גרם
מחיר באתר
99.90
מחיר רגיל
129
מחיר באתר
חברי מועדון צוברים 5%
חברי מועדון צוברים 5% מקנייה זו כנקודות למימוש בקנייה הבאה
  • מותג:
  • אישורים: מיוצר ברישיון משרד הבריאות, עומד בתקן GMP
  • כשרות: כשר חלב ישראל בהשגחת הרבנות ראש העין
  • כמות: 12 מנות אישיות, 30 גרם למנה

אבקת MIX אלפא - 12 מנות אישיות במהדורה מוגבלת

אותם הערכים, אותם הטעמים, אותה האיכות, בחלוקה למנות אישיות 

אלפא MIX היא מהדורה מוגבלת המכילה 12 מנות אישיות, ומאפשרת לכל מי שעדיין לא נוכח בעוצמה של אבקת החלבון של אלפא להתנסות וליהנות מהטעמים והאיכות של אבקת חלבון אלפא.

על אבקת חלבון אלפא

  • תשלובת חלבונים עוצמתית של חלבון ביצה ומי גבינה לספיגה אופטימלית לאורך כל שעות היום
  • כ-26 גר' חלבון במנה
  • מועשרת ב-BCAA, ל-גלוטמין וחומצות אמינו חיוניות
  • ללא תוספת סוכר, מופחתת קלוריות ודלת שומן
  • מיוצרת ברישיון משרד הבריאות
  • כשר חלב ישראל

אלפא MIX ב-12 טעמים מעולים - לערכים התזונתיים יש להקליק על הטעם הנבחר:

אם הטעם בו אתה מעוניין לא נמצא באלפא מיקס, ניתן להזמין אותו בנפרד בקישור הבא

מילקשייק בננה  |  כדורי שוקולד קוקוס  |  שוקולד אגוזי לוז  |  מילקשייק וניל  |  עוגת שוקולד  |  אייס קפה  |  מרשמלו  |  בננה עוגיות  |  בראוניס חמאת בוטנים  |  קרם עוגיות  |  שוקולד לבן מקורמל עם בייגלה  |  שוקולד קרמל מלוח

המלצות גולשים על המוצר

רעות , כפר סבא. קונה מאומת
17.02.24
"הזדמנות מעולה לדעת מה הטעם האהוב עליכם ! אני ממליצה בעיקר על טעמים וניל ואייס קפה. בנוסף השייקר של אלפא ממש טוב! האבקה נמסה בקלות ולא נשאר גושים"
עידית, באר שבע. קונה מאומת
23.01.24
"פעם שניה שמזמינה את ערכת ההתנסות .. פתרון מצוין לנסות את כל הטעמים ולאחריו להחליט מה טעים . טעמים משובחים ואיכותיים .. ללא טעם לוואי . מומלץ לנסיעות "
ולדיק ארשנסקי, קרית מוצקין. קונה מאומת
09.01.24
"המוצר ממש טוב ויש מלא טעמים שאפשר להתרשם ולבחור מה לקנות בקופסה יותר גדלה לשימוש היומיומי וממש מצוין לנסיעות מומלץ מאוד!"
ענבר, ח. קונה מאומת
01.01.24
"פעם ראשונה מזמינה והגיע יחסית מהר, אלו מנות אישיות וזה אחלה רעיון לנסות מגוון טעמים כדי לדעת לפני איזה טעם של אבקת חלבון לרכוש. "
תמיר, רמת גן. קונה מאומת
05.12.23
"המוצר ממש מהנה, שפע של טעמים במנות אישיות וככה נחשפים להכל ומוצאים את הטעמים הכי טעימים, בזכות המוצר גיליתי את המרשמלו - נדירר"
אורית, ירושלים. קונה מאומת
26.11.23
"אהבתי את הקונספט של האריזות TAKE AWAY,האריזות הקומפקטיות של אלפא נוחות לנשיאה לחדר כושר, לעבודה, ומספקות בוסט של אנרגיה וכמות חלבון מספקת לאחרי אימון ,כייף שאפשר לגוון עם הטעמים , ואני מחכה כבר לאימון הבא כדי לגלות איזה טעם מפתיע מחכה לי אחרי האימון"
נהוראי, טבריה. קונה מאומת
18.10.23
"פעם ראשונה שקניתי , משלוח ממש מהיר תוך יומיים הגיע, טעמתי רק טעם אחד גלידת בננה וממש עפתי עליו. ממש ממליץ על אלפא, לא אכזבו"
גל, נשר. קונה מאומת
18.10.23
"כל הטעמים טעימים, באמת רצוי לקנות פעם אחת את כל הטעמים כדי לדעת איזה טעם הכי אהבתם, במקום סתם לקנות טעם שתתחרטו עליו. שוקולד לבן בייגלה אהוב עליי."
שחר, מ. קונה מאומת
08.10.23
"פעם שנייה שאני מזמינה את המארז הזה והוא לא מאכזב אף פעם. ממש נוח וכיף לקחת אות האריזות האישיות לטיולים כדי שיהיה תומך ארוחה טוב "
עמית לוי, יבנה. קונה מאומת
28.09.23
"כל אריזה נותנת אפשרות להתנייד איתה לטיולים, אישית לקחתי את זה לחול סגר לי פינה של שייק יומי במקום לסחוב בשקיות ניילון. כמובן גם לגוון בטעמים. "
זיוה , תלמי מנשה . קונה מאומת
08.08.23
"לא מוותרת על קיט של טעמים! הכי כיף זה לגוון בטעמים, טעמים מטורפים שמרגישים כמו מחלק שייק אמיתי, אבקת חלבון במיני מיקס של טעמים עם אותם הערכים, אותה האיכות והשירות נפלא ..."
יהונתן, נתניה. קונה מאומת
25.07.23
"המוצר הגיעה ממש מהר לנקודה שבחרתי. באמת מגיעות 12 אריזות עם מנה בודדת של טעמים שונים. מומלץ מאוד למי שמעדיף לטעום ורק אז להחליט איזה טעם של אבקת חלבון לקנות. "
דין, תל אביב. קונה מאומת
29.06.23
"רציתי להזמין את אחת האבקות של ALFA, אבל אחרי שלפני כן נפלתי על טעם לא כל כך מוצלח של מותג אחר, רציתי להתנסות בטעמים שיש להם להציע לפני. המארז הזה הוא פתרון מעולה, עשיתי דירוג מסודר אחרי כל טעם שטעמתי, ובסוף הייתי יכול להזמין מארז רגיל בלי חששות."
אופק הרוש, ירוחם. קונה מאומת
12.06.23
"התלבטתי איזה טעם לקנות אז קניתי את המארז הזה וזאת החליטה מדהימה כי טעמתי הכל ומצאתי את בטעם שהכי מתאים לי לקחתי בננה עוגיות מתאים לכל מי שלא יודע מה לקחת"
יוס, אשדוד . קונה מאומת
21.05.23
"אחלה דבר אופציה נוחה למי שרוצה לבחון טעמים ומתמוסס ממש טוב בפה המלצה לשים עם לא יותר מ 150ml מיים או חלב כי אז זה מיימי מידי בכל מקרה אחלה מוצר "
ליאור סיאני, חצור הגלילית. קונה מאומת
29.03.23
"מאוד מומלץ למי שאוהב לגוון בטעמים או רוצה לטעום לפני שהוא מזמין כדי לדעת לאיזה טעם הוא הכי מתחבר, אני עוד לא הצלחתי כי כל טעם יותר טוב מהשני ונמס תוך רגע בשייקר בלי גושים"
רוני, קרית אונו. קונה מאומת
28.03.23
"מארז הטעמים אמנם יקר יותר מקניית המוצר עצמו אבל שווה למי שמתחיל לצרוך על מנת למצוא את הטעם האהוב עליכם בגדול כולם טעימים - המוצר קל מאוד להכנה מהיר וטעים "
דולב, ירושלים. קונה מאומת
20.03.23
"הגיע מהר ובלי פגמים עם כל הטעמים ,הטעמים מאוד טעימים, מומלץ לקנות את הטעמים שוקולד לבן מקורנל עם בייגלה ושוקולד קרמל מלוח"
דולב, אשקלון. קונה מאומת
25.02.23
"אז ככה קניתי את המארז כדי להבין באמת מה הטעם הטעים באמת שיש כמה ובזכות המארז גם הזמנתי את המרשמלו ואת הבייגלה אבל באמת שכל הטעמים סבבה אחלה מארז "
ענת, רמת גן. קונה מאומת
09.02.23
"מושלם!! קניתי כדי לבחון איזה טעם הכי טעים לי והאמת שזה מעולה ונוח לקחת איתי לנסיעות להשלמת חלבון מושלם (בינתיים הבראוניז חמאת בוטנים הכי מטורפת)"
אסף, אשקלון. קונה מאומת
07.02.23
"מוצר מעולה גם נותן לנסות את כל הטעמים וגם טעמים נהדרים(כמעט ללא טעם לוואי) אבל יש להקפיד יותר על האריזות למרות שבשירות הלקוחות עזרו לי "
סיון, רמת גן. קונה מאומת
07.02.23
"מוצר מעולה. לקחתי להתנסות כי אני לא מכירה אבקות חלבון והכל היה מושלם. והשירות כל כך מהיר. אין ספק שאמשיך להזמין מכם בעתיד"
אבי, כפר סבא. קונה מאומת
01.02.23
"איכות מעולה. טעמים מצויינים ??? מארז שנותן אפשרות לבדוק את כל הטעמים האפשריים לפני רכישה של המיכל הגדול. מומלץ? ..."
גיל, חיפה. קונה מאומת
01.02.23
"רעיון מעולה למי שרוצה להתנסות בכל הטעמים לפני שמזמין את אבקת החלבון שאהב.כל טעם מגיע בשקית נפרדת המכילה את כמות תוסף החלבון המומלץ ליום"
עוז, רחובות. קונה מאומת
01.02.23
" 12 מנות אישיות ב-12 טעמים שונים! מתאים מאוד למי שמתלבט באיזה טעם לבחור לפני שמזמינים קופסה גדולה. בכל הכנת מנה עם חלב יש כ-32 גר׳ חלבון ! "
שירי, כפר סבא. קונה מאומת
21.01.23
"לגמרי אבקות מושלמות, טעמים מעולים! איכות משובחת. הבננה ממש טעימה, הקטנים שלי טרפו לי את גלידת הבננה חלבון שהכנתי ☺ טעם מנגו/ תות /אננס ישמחו אותי אש... תעבדו על זה "
אבי, פתח תקווה. קונה מאומת
15.01.23
"מוצר ממש טעים, כדאי לקנות בהתחלה את המארזים האישיים כדי להכיר את הטעמים, נמס בקלות וללא טעמי לוואי, בהחלט אקנה שוב במיכל גדול שמשתלם יותר!"
אופיר, אריאל. קונה מאומת
15.01.23
"דרך מעולה להתנסות בכל הטעמים שיש לאלפא!! מקווה שתעשו גם אופציה לערכה מגוונת בטעמים בלי קשר כדי לגוון ביומ-יום, מה שכן כל הטעמים שניסתי עד עכשיו ממש טעימים :)"
שחר, קרית ביאליק . קונה מאומת
12.01.23
"אבקת החלבון מאוד טעימה ומשביעה. מגיעה בטעמים נדירים. משפיעה על הגוף בצורה טובה ומשפיעה גם על האנרגיה. היא הגדילה לי את נפח השריר ועוזרת לי לשרוף קלוריות. בפעם הבאה רק אלפא! מה גם שהמשלוחים שלהם מגיעים באופן מהיר ולמקום נוח ונגיש. ממליץ עליהם בחום!!"
צח, הרצליה. קונה מאומת
10.01.23
"הזמנתי את המארז כדי להתנסות בכל הטעמים לפני שאזמין חבילה גדולה. חייב להגיד שהגלידה בננה, מילקשייק וניל והשוקולד קרמל מלוח היו מדהימים! נשאר לי לשתות על כמה ואחליט מה להזמין :)"
לימור, חיפה. קונה מאומת
28.12.22
"זאת לא הפעם הראשונה שאני מזמינה את המוצר הזה,ונהנית ממנו כל פעם מחדש,כייף שמגיע במנות אישיות ובטעמים מעולים,משלבת את האבקת חלבון גם בשיבולת שועל וגם בשייקים וקינוחים ממליצה בחום!"
שרון, גנות הדר. קונה מאומת
26.12.22
"מוצר מעולה עם טעמים מפתיעים הנותן לך אופציה לבחור את הטעמים המועדפים לך. לאחר שהתנסתי באבקות של חברות אחרות ולא הצלחתי להתחבר לטעמים זה נתן לי את הפתרון. "
שחר , בית שמש. קונה מאומת
24.12.22
"ממש טעים הזמנתי את הטעימות כדי לראות איזה טעם להזמין והכל מושלםם ,ממליצה לקנות את זה זה טעים ממש . הכי אהבתי את הגלידה בננה ממש קשה לבחור איזה טעם לקחת"
הילה, מודיעין. קונה מאומת
23.12.22
"מוצר מעולה. קניתי את כל הטעמים כדי לבחור את הטעם שאני הכי אוהבת.. ואהבתי כמעט את כל הטעמים. המשלוח הגיע מהר מאוד. מאוד מרוצה. "
רחל, אלעד. קונה מאומת
21.12.22
"אז בנתיים טעמתי 2 טעמים כדי לדעת במה מדובר ואהווו אני ממש ממליצה על שוקולד לבן קרמל עם בייגלה. קניתי גם את השייקר מאד נוח לשקשק איתו אין גושים. היום אני יתאמן גם עם הכפפות החדשות וכמובן שכבר יודעת איזה טעם ארכוש בכמות גדולה. פעם ראשונה שלי והופתעתי.."
דניאל, ראש העין . קונה מאומת
12.12.22
"אבקה מעולה, בלי טעם לוואי . הזמנתי ערכת טעימות מוצלח מאוד. לא מרגישים את האבקה לאחר השקשוק. בטוח שאזמין אבקת חלבון מהם גם המשלוח הגיע מהר. "
נטלי, חיפה. קונה מאומת
24.11.22
"מצויין לפני רכישה ראשונה של חבילה גדולה. הכי אהבתי את העוגת שוקולד ועוגת גבינה פירורים (למרות שלדעתי כל הטעמים טובים, וזה תלוי בטעם של כל אחד) האבקה מתערבבת טוב במים, אין טעם לוואי לאף אחת מהאבקות, בין הטובות שטעמתי (ערבבתי עם מים וקרח)"
יותם, ראשון לציון. קונה מאומת
23.11.22
"אבקה מעולה כל טעם פגז! 10/10 - שוקולד לבן מקורמל עם בייגלה מלוח בראוניז חמאת בוטנים, וניל, בננה. 9/10 - מרשמלו ושוקולד אגוזי לוז עוגת גבינה פירורים 8/10 - עוגיות, בננה עוגיות, שוקולד קפה"
אוראל, עכו. קונה מאומת
16.11.22
"אז אחרי שהזמנתי את המנות הקטנות של הטעימות, מיד לאחר מכן רכשתי זוג חלבוני אלפא בטעמים שממש אהבתי מרשמלו ושוקולד כרמל מלוח, שאגב ממליץ בחום על 2 הטעמים האלו. מי שלא יודע איזה טעם לבחור, פשוט להזמין את הטעימות הקטנות בכדי לדעת בוודאות שהתחברתם לאחד מהם"
מתן, באר שבע. קונה מאומת
16.11.22
"קנייה חכמה וטובה למי שמתלבט באיזה טעם הוא רוצה להזמין את האבקת חלבון או סתם מעוניין לטעום טעמים חדשים מבלי להוציא על חבילה של אבקת חלבון, יש מגוון רחב של טעמים ואת הרוב אהבתי."
דביר אסף, גבעת שמואל. קונה מאומת
10.11.22
"קנייה חכמה מאוד, במקום לקנות כמות גדולה של טעם שעלול להימאס או שלא יהיה טעים. קניה של מארז טעמים וככה יודעים מה הטעם המועדף עליך. למי שקונה אלפא בפעם הראשונה או מי שרוצה לנסות טעמים חדשים אני מאוד ממליץ על האופציה."
ליאור יפת, זבדיאל. קונה מאומת
31.10.22
"קנייה מאוד חכמה רציתי לקנות את האבקת חלבון הגדולה אבל לא ידעתי איזה טעם לקנות שכן יש לאלפא 13 טעמים בחירה מעולה ניסיתי את כל הטעמים ובחרתי את אלו שהכי טעימים לי למרות שכמעט כולם נדירים "
שירן, גדרה. קונה מאומת
25.09.22
"וואו עפתי על זה, יש מגוון של טעמים ועד כה כולם היו מוצלחים ממש! והמחיר ממש סביר, ככה גם ניתן לטעום ולבחור טעם שאותו נקנה באריזה גדולה :) וזה גם מתאים לתהליך ירידה במשקל אז בכלל! בקיצור, ממליצה ממש! "
חן, חיפה. קונה מאומת
16.09.22
"מושלם ממש הדבר הכי חכם שעשיתי לקנות דוגמיות לפני שאני קונה כמות כדי לדעת בדיוק איזה טעם אני אוהבת ומה הכי טוב לי, הכי מומלץ בעולם לקנות דוגמיות קודם. האיכות של האבקות ממש טובה, לא כבדים לא מרגישים אבקה בכלל אלה שטעמתי כבר ממש טעימים. מומלץ בטירוף"
ליאם, גדרה. קונה מאומת
13.09.22
"המנות הגשה האלה היו טעימות ומאוד יעילות וזה רעיון מעולה מפני שזה עזר לי לבחור איזה טעם אני מעדיף הערכים התזונתיים של המוצר מדהימים"
יצחק , קריית גת . קונה מאומת
13.09.22
"מוצר מעולה עוזר לבחור טעם ויש בו כל מיני סוגי טעמים הרבה זמן התלבטתי איזה טעם להזמין כדי לא להיתקע עם כמות גדולה וזה מאוד עזר לי זה גאוני"
רביד, חולון. קונה מאומת
03.09.22
"אחלה קנייה,אפשר לבדוק מה הכי אהבנו ומה פחות ולהזמין אריזה גדולה לפי הטעימות."
בן, שדי חמד. קונה מאומת
28.08.22
"תעשו לעצמכם טובה ותזמינו לכם ערכה כזאת, עדיף לנסות ולגלות מה טעים ומה לא במקום להיתקע עם כמות גדולה. גיליתי ככה שהבננה מאוד מוצלחת, ומצד שני גם גיליתי טעמים שהם פחות בשבילי."
אלעד, נתניה . קונה מאומת
27.08.22
"אני ממש ממליץ על המוצר הזה, אני נפלתי וקניתי אבקת חלבון בטעם לא טעים עבורי באריזה ענקית ונתקעתי איתו. עכשיו אני טעמתי את כל הטעמים שיש ואדע להבא איזה טעם לקנות, מוצר חכם וכדאי להשתמש בו לפני שקונים בכמות גדולה , יחסוך אי נעימות."
רביע גנדור, ראמה. קונה מאומת
22.08.22
"החלבון סבבה, רק שחשבתי ששלוש החטיפים שבהטבה (אופציונליים) הם כמו ביסקוויטים כאלה bars והסתבר שהם במבה בחתיכות קטנות, ממליץ ואקנה שוב עוד פעם אם אחזור להתאמן אבל בלי החטיפים, כמעט 10 הטעמים טובים. יש לסוג זה 12 טעמים הגיעו 10 מהם."
הילה, חולון. קונה מאומת
18.08.22
"ממליצה לכל מי שמתלבט על איזה טעם לקנות, להזמין קודם בדוגמיות ככה תדעו איזה טעם אתם באמת אוהבים ולא תיפלו על קניה בשווי יקר יותר עם טעם שאתם לא באמת אוהבים"
ניב, רעננה. קונה מאומת
17.07.22
"הדרך הכי טובה לנסות טעמי אבקות ולא ליפול על קניה יקרה ולהיות תקועים עם 2.5 קג שלא מתאימים. ככה יכולתי לבחור את הטעמים שיותר מתאימים לי וגם לגוון בין הימים בטעם"
נועם , חולון. קונה מאומת
21.06.22
"קניתי את המיקס כדי לבדוק איזה טעם הכי טוב לי, עשיתי החלטה מצוינת וזה עזר ממש לבחור הכי אהבתי את הבראוניז חמאת בוטנים, קרם עוגיות ועוגת גבינה שהפתיע ממש מומלץ למי שמתלבט"
אליס, פתח תקווה. קונה מאומת
14.06.22
"דוגמיות מצויינות, דרך מדהימה להדוק כמה טעמים אם אתם לא סגורים מה לקחת...למרות שפשוט כל הטעמים מושלמיםםם כל האבקות מתערבבות בקלות, יש להם טעם ומרקם טוב בשייקים "
מיכה, נתניה. קונה מאומת
08.06.22
" מוצר ממש טוב , קניתי בכדי לדעת מה טעים ורוב רובם טעימים יש מגוון של טעמים והמוצר מגיע ציק צק ממליץ על הלוז טעם של נוטלה"
אורי דורון, תל אביב. קונה מאומת
31.05.22
"מוצר ממש טוב אם אתם מתכוונים לקנות אבקה שלהם ורוצים לנסות את הטעמים. הטעמים הכי טובים לדעתי הם הבראוניז חמאת בוטנים, עוגת גבינה פירורים ומילקשייק וניל, אבל יש עוד כמה טעמים מעניינים"
תומר, קרית אונו. קונה מאומת
10.04.22
"מקבלים קופסא ובא מנות אישיות של כלל הטעמים. מתאים מאוד למי שמתלבט איזה טעם לבחור , מתאים למי שרוצה לגוון או שפשוט רוצה מנות אישיות ארוזות לטיול. קנייה שווה ובטוחה וטעימה."
אסף, רחובות. קונה מאומת
23.03.22
"המוצר ממש מעולה, עזר לי ממש לבחור טעם ולהחליט מתלבט כרגע בין - עוגיות בננה, למרשמלו נחליט אחד ואזמין בהמשך את השני. האריזה נוחה ומתאימה לטעימות"
מידן זהבי, חיפה. קונה מאומת
16.03.22
"החבילה הגיע מאוד מהר. הגיעו בחבילה 10 טעמים שונים של כל הטעמים של האבקות של אלפא, המחיר טיפה יוצר יקר יחסית למנה רגילה אבל ככה אפשר לנסות טעמים שונים"
לידור קפר, יהוד מונוסון. קונה מאומת
07.02.22
"מתאים מאוד למי שלא מצליח לאכול כמות מספקת של חלבון , מנות טעימות שווה ממש לגמרי עושה את העבודה ממלייץ בחום על טבע בריא משלוח מהיר שירות מצויין ללא ספק אמשיך להזמין מהם את המוצרים שלהם "
מעיין, ראש פינה. קונה מאומת
20.01.22
"יעיל ונוח.. טעים טובים.. שווה את המחיר, אריזות טובות לדרך…משלוח מהיר וירות לקוחות מעולה!! ממליץ מאוד!!!! מוכרים גם אביזרים טובים"
אלירן, באר שבע. קונה מאומת
05.12.21
"אחלה מוצר. מאפשר לבדוק ולהשוות בצורה טובה את הטעמים השונים ולקבל החלטה איזו אבקה לרכוש. בחלקם אולי יש איזשהו דמיון בטעם, אבל הפאנץ׳ בסוף תמיד מעניין."
רותם, מבשרת ציון. קונה מאומת
17.11.21
"המוצר מעולה, כל האבקות נורא טעימות לי האגוזי לוז והגבינה פירורים עד כה הכי מוצלחות. קצת התבאסתי ששלחו לי פעמיים קרם עוגיות במקום טעם נוסף של בראוניז חמאת בוטנים. אבל עדיין ממש מומלץ!"
ירין, גדרה. קונה מאומת
11.11.21
"המוצר מעולה, נותן את האפשרות לבדוק מה הטעם האהוב עליכם. ממליץ! בתור אחד שלא העלה בדעתו לקנות טעם כמו מרשמלו גילה שזה הכי טעים!!"
לידור, חולון. קונה מאומת
23.10.21
"זה פשוט הדבר הכי טוב בעולם שכל חברה צריכה לעשות! רציתי להכיר את הטעמים של החלבון הזה והם נותנים לנו את האפשרות לטעום סקופ של מכל טעם במקום לקנות כמות גדולה שתעלה הרבה. אהבתי את האייס קפה הכי הרבה"
אלרון, חדרה. קונה מאומת
12.09.21
"קניתי את המוצר כדי להתנסות ולהכיר את הטעמים השונים לצורך בחירה קבועה של אבקת חלבון ALFA. עד כה ניתן לומר שטעם גלידת בננה די קליל וזורם בגרון . ממתין לנסות טעמים נוספים. "
יהודה צדוק, חצור הגלילית. קונה מאומת
25.08.21
"המוצר מאוד מתאים למי שרוצה לדעת איזה טעם הכי מתאים לו, בנוסף בזכות המיקס עברתי לקנות אבקת חלבון של אלפא. באופן אישי ממליץ על טעם אייס קפה! טעם מדהים, אבקה עדינה ולא כבדה והכי חשוב איכותית! "
ערן, נס ציונה. קונה מאומת
22.07.21
"מוצר מעולה, מגיע באריזות קטנות טעם לכל אריזה. הגיע מהר מאוד לנקודת משלוח. מחיר מצויין למוצר מעולה וטעים בטירוף. ברור לי שאזמין שוב מהאתר."
אליהו , רמלה . קונה מאומת
02.05.21
"מוצר מעולה טעים מאוד ולא כבד כמו כל אבקה שטעמתי. אני מתכוון להזמין עוד מהמוצר הזה. שווה כל שקל ושירות ממש מהיר ויחס מעולה ללקוח. "
ענת, ירושלים. קונה מאומת
25.02.21
"הגיע מהר מאוד, תוך יומיים, עד הדירה. עוד לא ניסיתי את כל הטעמים, אבל מהטעמים שניסיתי אני כבר יודעת שאני אתקשה לבחור איזה הכי אהבתי."
טליה , באר שבע. קונה מאומת
14.01.21
"מומלץ מאוד למי שלא סגור על טעם אפשר לבחור לפי טעם אישי !!! משלוח הגיע מאוד מהר . מומלץ להזמין .............. !!!!"
נטע, בר יוחאי. קונה מאומת
02.12.20
"טעמים ממש טובים וטעימים ! כיף שאפשר לקנות אריזות אישיות ולטעם מהכול לפני שקונים כמות ! המחיר ממש טוב . בכלל התוספים של אלפא הכי איכותיים!!! תודה רבה"
אלעד, רחובות. קונה מאומת
16.09.20
"מגיע בשקיות קטנות כך שאפשר לטעום כל מיני טעמים וגם לקחת איתך לכל מקום
נוח להוסיף לקנייה שיהיה לקחת
ותכלס כל הטעמים היו טובים במיוחד הקפה!"
אריאל, תל אביב. קונה מאומת
05.09.20
"מושלם.
אפשרות לטעום הכל בלי לבזבז מאות שקלים, מעולה למתחילים.
טעם מרשמלו-וואו. "
ליאור, מעלה אדומים. קונה מאומת
14.08.20
"משלוח מהיר מאוד, שווה לקנות את הערכה הזאת ולדעת מה כדאי להזמין בכמות גדולה יותר טעמים מיוחדים מאוד
תודה על השרות המהיר.
"
יוסף , ירושלים. קונה מאומת
26.05.20
"אחלה של מוצר למי שלא יודע איזה טעם לבחור מומלץ מאוד משלוח מהיר תוך יום (לירושלים)
שווה לנסות אתזה ( תודה רבה שירות פצצה!"
שירן סייג, גבע בנימין. קונה מאומת
10.05.20
"מעולה וממש טעים!! הגיע יחסית למצב מהר ואני כבר נהנת מהמוצר :)
גם כשהתקשרתי לבירור משלוח הנענה היה מהיר והיחס היה מדהים! תודה רבה "
המלצות נוספות >
X
הבריאות שלך בידיים טובות