סל הקניות
סגירה
שם
כמות
מחיר
  • קנייה מאובטחת
  • החזר כספי מלא
  • אפשרות תשלום לשליח
  • משלוח חינם

דיאטניות קליניות, רופאים, תזונאים, מטפלים ושאר בעלי מקצוע העוסקים בתחום הבריאות והתזונה ממליצים על אכילה של ארוחת בוקר טובה. ממש כמו שנהוג לומר שהדרך שבה אנו קמים בבוקר, משפיעה על כל היום שלנו, כך אפשר לשייך את זה גם על ארוחת הבוקר.

מה החשיבות של ארוחת בוקר טובה?

אנו קמים אחרי צום ולכן עלינו לגרום לגוף לנוע, לקבל אנרגיה ולכן הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי אכילה. במהלך הלילה אנו מפנים אנרגיה, מתבצעים תהליכי פירוק ובנייה, אך בבוקר עלינו לחדש את מאגרי האנרגיה הללו על ידי הזנה. ממחקרים עולה כי אנשים שאוכלים ארוחת בוקר מזינה ומסודרת נוטים פחות לפתח השמנת יתר ומחלות הקשורות אליה כמו רמות גבוהות של סוכרים ושומנים בדם, לחץ דם גבוה וכדומה.

שמעתם על דיאטת חומץ תפוחים?

ומה עם אנשים שמאוד ממהרים בבוקר או לא רעבים?

ראשית כל, ארוחת בוקר היא ממש לא דבר שצריך לקחת לנו הרבה מאוד זמן. זה יכול להיות 2 פרוסות לחם עם ממרח, עדיף לחם מלא ואיכותי שישביע אותנו לכמה שעות מאשר לחם קל או לחם לבן למשל, אלא אם כן אתם נמצאים בתהליך של ירידה במשקל. עבור אנשים שממהרים מאוד בבוקר, יש פתרונות זמינים כמו למשל דגני בוקר בריאים. אם בחרתם בדגני בוקר, חשוב מאוד לשים לב לרכיבים התזונתיים ולהימנע מרכישה של דגנים עתירים בסוכר ובשומן רווי. קורנפלקס מדגנים מלאים עם חלב עד 3%, יוגורט עם 2 כפות גרנולה ללא סוכר ותפוח הם תחליף מצוין למי שאין לו זמן בבוקר או לא רוצה להשקיע בארוחת בוקר עשירה מאוד. 

 

מדוע לא לוותר על ארוחת הבוקר?

יש אנשים שמוותרים עליה כי הם מנסים לחסוך בקלוריות ואז במהלך היום, הם פשוט אוכלים יותר. אז נכון, לא חייבים לאכול ברגע שפתחנו את העיניים, אפשר לקחת משהו לדרך כמו שייק בריאות עם כריך חביתה למשל או פרי עם יוגורט וחטיף אנרגיה ללא סוכר לדרך, אבל ממש לא מומלץ להמתין עם הארוחה הראשונה עד הצהריים ובינתיים להעמיס על הגוף קפאין. 

 

ארוחת בוקר חכמה ומזינה..

שילוב בין פחמימות מורכבות, חלבון שעוזרים להשלים את מה שפירקנו במהלך הלילה ורק ממש מעט שומן, עדיף ממקור צמחי (לא הכרחי אבל אפשר).

 

•    2 פרוסות לחם מלא עם אבוקדו וביצה קשה

•    3 כפות קורנפלקס דגנים מלאים עם כוס חלב

•    חביתה עם מלפפון, עגבניה ו-3 פרכיות אורז או כוסמין

•    פיתה קטנה מלחם כוסמין מלא, חביתה וקוטג’

•    דייסת שיבולת שועל עם בננה, גוג’י ברי וקוקוס יבש

 

לסיכום, הקפידו על אכילה של ארוחת בוקר מזינה, זה יכול להיות גם משהו קטן, העיקר לספק לגוף את האנרגיה לו הוא זקוק אחרי שנת לילה.

 

 

 

 

 

nutri d banner long newlow