כדי להבין איך וכמה לצרוך כורכום, קודם כדאי לנו להכיר אותו מקרוב: הכורכום הוא שורש כתום בקליפה חומה, אשר מוכר לנו מאוד מהמטבח שלנו, העשיר בתבשילים המכילים את שורש הכורכום. הסיבה שאנו מכירים אותו כל כך טוב, היא כי הוא היה נפוץ מזה שנים רבות במבטח ההודי ובמטבח המרוקאי, אליהם אנו מחוברים מאוד.
בדומה לעדות המזרח, שנראה היה כי ידעו זאת מאז ומעולם, בשנים האחרונות למדנו כי צמח הכורכום הוא שורש בעל תכונות בריאותיות חזקות, בזכות החומר הפעיל שלו – הכורכומין.

איך וכמה לצרוך כורכום – כורכומין:

הכורכומין הוא הסיבה שאנו שואלים את עצמנו איך וכמה לצרוך כורכום. מחקרים מאמתים את האיכויות החיוביות של הכורכומין ואף קל לאשש אותן, בהתחשב בערכו התזונתי הגבוה: הכורכומין עשיר בוויטמינים כגון A, C ו- E, מינרלים כגון סידן, ברזל ומגנזיום ונוגדי חמצון איתנים, המסייעים להגן על הגוף ואף לסייע לגופנו להתמודד עם שלל מחלות ודלקות בהצלחה.



להזמנה ישירה של כורכום - לחצו כאן


איך וכמה לצרוך כורכום – כדאי לנו לצרוך כורכומין אם:

• אנו סובלים מדלקות פרקים או כל דלקת שהיא.

• אנו סובלים מבעיות עיכול שונות.

• אנו סובלים מבעיות עור.

• אנו חולי סרטן או בעלי סיכון לחלות במחלת הסרטן.

• אנו סובלים מבעיות לב, לחץ דם או כולסטרול גבוה. 



איך וכמה לצרוך כורכום:

כיום, אנו יודעים כי מומלץ לנו לצרוך כורכום כל יום, בשל האיכויות הבריאותיות שהוא טומן בחובו. ניתן צרוך את הכורכום כשורש טרי: לטחון אותו לאבקה או להפיק ממנו שמן. ניתן לשלב אותו בחליטות תה, שייקים ותבשילים שונים. מומלץ שלא להוסיף יותר מדי ממנו לכל מנה, בשל האפקט המריר שיש לו.
אם אנחנו שואפים להבין איך וכמה לצרוך כורכום מסיבה בריאותית או פשוט משום שאנו רוצים לשפר או לשמר את אורח החיים שלנו, כדאי לנו לשקול לצרוך תוסף של כורכומין, המכיל ריכוז גבוה יותר של החומר הפעיל ואף מכיל רכיבים, המייעלים את הספיגה שלו.


להזמנה ישירה של כורכום - לחצו כאן