אפשרות משלוח אקספרס מהיום להיום ❤️ לפרטים
שירות לקוחות: 03-6485501
שירות לקוחות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם מוצר
כמות
סך הכל
התחרטתם? תחזירומחזירים בקלות תוך 30 יום ומקבלים
החזר כספי מלא >>
X

ניתן להחזיר תוך 30 יום כל מוצר שניקנה בטבע בריא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ולקבל את כל הכסף בחזרה. למעט מוצרים אינטימיים שלא ניתן להחזיר על פי חוק.

בלי זיכויים! בלי שוברים! בלי תנאים! בלי שאלות! פשוט כסף בחזרה!

כתובת להחזרות: ת.ד. 13107 תל אביב 6113002

יש לתאם את החזרת המוצר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6485501

ההחזרות יבוצעו בכפוף לתקנון.

כניסה לחשבון שלי

Love 2023 881x142new 2

מארז זוגי אבקת חלבון טבעונית | אלפא VEGAN

בלעדי בטבע בריא - כסף חזרה על כל המוצרים באתר!
קנו מוצר זה וקבלו 21 ש"ח מתנה לקנייה הבאה


אבקת החלבון הטבעונית המושלמת! תשלובת של חלבון אפונה, חלבון חומוס וחלבון סויה - 100% טבעונית, ללא רכיבים מן החי.

חבילות והטבות מטורפות לבחירה כגון, שייקר, כפפות לחדר כושר ומשלוח מהיר עד הבית/עבודה חינם!
בלעדי בטבע בריא - כסף חזרה על כל המוצרים באתר!
קנו מוצר זה וקבלו 21 ש"ח מתנה לקנייה הבאה


אבקת החלבון הטבעונית המושלמת! תשלובת של חלבון אפונה, חלבון חומוס וחלבון סויה - 100% טבעונית, ללא רכיבים מן החי.

חבילות והטבות מטורפות לבחירה כגון, שייקר, כפפות לחדר כושר ומשלוח מהיר עד הבית/עבודה חינם!
9.66 ₪ ל-100 גרם
מחיר באתר
438.90
מחיר רגיל
599
שליח חינם
חברי מועדון צוברים 5%
חברי מועדון צוברים 5% מקנייה זו כנקודות למימוש בקנייה הבאה
  • מותג:
  • אישורים: מיוצר ברישיון משרד הבריאות, עומד בתקן GMP
  • כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות ראש העין
  • כמות: 4.5 ק״ג

359522063 661025582714779 881 n

לחץ כאן מידע נוסף אודות  אבקת החלבון הטבעונית

לתויות הטעמים של ALFA VEGAN לחצו כאן:

מילקשייק בננה  |  קפה קר  |  עוגת שוקולד  |  קרם עוגיות 

 

המלצות גולשים על המוצר

יוסף, ראשון לציון. קונה מאומת
16.03.24
"משתמש במוצר מספר שנים ונהנה מהתוצאות וגם הטעם משובח וברור שהמלצתי למספר חברים להשתמש במוצר ואפילו רכשתי בעבורם בהחלט המוצר מתאים למתאמנים בחדר כושר עם תוצאות מצויינות"
יניב, חיפה. קונה מאומת
25.02.24
"אבקת החלבון הטבעונית הכי טובה באיכות ובטעם. הזמנתי את האבקת חלבון בטעם שוקולד, מוצר איכותי בטעם מעולה. פשוט היה מושלם וגם המשלוח הגיע תוך יום מההזמנה. ממליץ מאוד!"
יחיאל, חדרה. קונה מאומת
16.10.23
"המוצר טעים, אני בעיקר אוהב את טעם הבננה. אני שותה משקאות חלבון נטו מן הצומח כל בוקר וערב. יתרון גדול שזה פרווה נמס בקלות ולא מכביד וללא תופעות לוואי - מספק כמות טובה של חלבון הגיע ממש מהר עד הבית"
ליזי, חיפה. קונה מאומת
05.09.23
"זו הפעם הראשונה שהלכתי על הטבעוניות. כבר הזמנתי הרבה פעמים מהאבקות החלביות וניסיתי את כולן. הפעם הזמנתי טעם בננה מילקשייק ושוקולד פאדג׳. הבננה מילקשייק מושלם אהבה מטעימה ראשונה וסמיך ומרקם ממש שייקי. הפאדג׳ די טעם נרכש ולקח לי זמן להתחבר אליו."
שמעון, חיפה. קונה מאומת
31.08.23
"מוצר מעולה בימיוחד לטבעונים יתרון גדול שזה פרווה נמס בקלות אחלה אתר משלוח מהיר קיבלתי תוך יום מומלץ מאד ללא תופעות לא נעימות בבטן"
נתנאל, פ״ת. קונה מאומת
06.08.23
"האמת אני שותה משקאות חלבון נטו מן הצומח בימים אלו (ואני לא טבעוני) והם כלכך מרגישים טוב ובריאים יותר וקלים יותר והטעמים האהובים עלי בינתיים אייס קפה ושוקולד פידג׳ נסיתי את הקרם עוגיות והאמת הוא קשוח יותר לעירבול ואני עם מכונת נינג׳ה צריך יותר מים "
בובו, דרום. קונה מאומת
20.06.23
"בדרך כלל אני קונה חלבון איזולט וזו הפעם הראשונה שאני קונה חלבון טבעוני , בחרתי בטעם של אייס קפה - זה ממש טעים האבקה מתערבבת בקלות "
גל, חרות. קונה מאומת
25.05.23
"הטעם של האייס קפה מעולה, ממש כמו אייס קפה, אני שמה הרבה קרח, יוצא נהדר לימי הקיץ. האבקה מסיסה בקלות יחסית לאבקות הטבעוניות. ממש אהבתי "
יניב רון, גני תקווה. קונה מאומת
23.04.23
"חייב להמליץ על טעם בננה הנהדר! מתערבב בקלות וטעים בפער על כל המתחרים האחרים שלו! כבר שנים שאני עם המוצר הזה בשל אלרגיה לחלב וזה פתרון מעולה, השייק קליל במערכת העיכול. "
איתי, תל אביב. קונה מאומת
10.02.23
"בדרך כלל קונה בטעם שוקולד, הפעם ניסיתי אייס קפה - טעים ממש - אין טעם לוואי וגם לא מתוק מדי, נמס בקלות. כמו תמיד מרוצה וממליץ מאוד!"
חנן, ירושלים . קונה מאומת
16.11.22
"קניתי חלבון טבעוני בטעם בננה ואחד נוסף בטעם קפה. הטעם מצויין וללא טעם לוואי כלל! המרקם קצת סמיך מדי לטעמי ביחס לחלבונים אחרים, אבל תמיד ניתן להוסיף עוד מים ולדלל אותו."
עומרי בורקוב, ירושלים. קונה מאומת
14.11.22
"מוצר פשוט מצוין!! גם הטעם וגם המרקם מעולים. ממליץ לכל מי שחושב לקנות אבקת חלבון לקנות את האבקה הטבעונית הזו. במיוחד ממליץ על הטעם של קרם העוגיות"
אביה, ראש העין. קונה מאומת
26.10.22
"קניתי בננה ווניל עוגיות, חששתי מאוד מטעם לואי של המוצר בגלל שהוא טבעוני וגם מהכמות הגדולה של המוצר. התרשמתי מאוד, טעים ומספק סיום נחמד למנת חלבון היומית. בננה-משתלב מעולה עם פירות קפואים וניל עוגיות-מומלץ בקינוחים, אפשר גם עם חלב על בסיס שיבולת. "
איציק, פ"ת. קונה מאומת
13.10.22
"מחיר מעולה, משלוח מהיר, וטעם מצוין..."
מקסים , חיפה. קונה מאומת
27.09.22
"מצוין למתכונים גלידה רצח והסוג היחיד שטוב גם רק עם מיים קרים....... ממליץ אני אהבתי ויזמין שוב ..........................."
אורי , אבן יהודה . קונה מאומת
08.09.22
"קניתי פעם נוספת זוג אבקות חלבון טבעוניות ומאוד מרוצה מהן. רכשתי את הטעמים עוגת שוקולד וקפה שהם האהובים עליי. ממליץ בחום על המוצר."
בת-אל, ירושלים. קונה מאומת
19.08.22
"פעם ראשונה שהזמנתי בעקבות המלצות. קניתי 2 טעמים- שוקולד וקרם עוגיות, טעם השוקולד יותר טעים לדעתי. יש בו פחות טעם לוואי. מרקם מעט סמיך, אני אהבתי."
פערל, כוכב יעקב. קונה מאומת
13.06.22
"ממש טעים ובלי טעם לווי מגעיל. ממש מוצלח פעם שנייה שמזמינה בתור טבעונית האבקות חלבון לא תמיד מוצלחות והאבקות חלבון האלה ממש טובות. ההזמנה הגיעה יום אחרי ובצורה מושלמת"
דניאל, כפר סבא. קונה מאומת
28.05.22
"המוצר איכותי וטעים. אני ניסיתי מוצרים אחרים אך חזרתי וקונה רק את זה. אני אישית אוהב בטעם שוקולד. ממליץ לכל מי שטבעוני!!! "
טל, גן יבנה. קונה מאומת
26.04.22
"חלבון צמחי איכותי וטעים אני הזמנתי בננה יותר טעים וזול מהחלבון בננה גבינה ובערך אותם נתונים ככה שעדיף צמחי משלוח מהיר מומלץ מאוד!"
דניאל, חיפה. קונה מאומת
27.02.22
"רכיבים טובים, לא כולם יתחברו למרקם, מרקם סמיך ומעט קשה לבליעה. סהכ סבבה, כנראה אקנה שוב בטעמים אחרים. בסהכ ממליצה לקנות למי שרוצה עוד חלבון"
צביקה, ירושלים. קונה מאומת
30.11.21
"קרם עוגיות טעם נהדר בתוספת חלב וניל/שיבולת שועל. אבקה מתמוססת טוב ומתעכלת בלי בעיות. משלוח מהיר בטירוף הגיע תוך יום אחד לירושלים"
יוספה זולטובסקי, בית אלעזרי. קונה מאומת
25.11.21
"ממליצה בחום מוצר טעים ובריא ללא גלוטין אשמח לטעום עוד דוגמיות של טעמים נוספים לחא גלוטין , תודה על השרות המעולה שלכם "
יעל, תל אביב. קונה מאומת
22.11.21
"אחלה אבקה, מתוקה מאוד לחובבי הז׳אנר.. אני אוהבת לשלב בדייסה או בשייק. הגיעה מהר וארוזה טוב, כמות גדולה. Value for money מעולה"
אופיר, באר שבע. קונה מאומת
13.10.21
"ניסיתי הרבה אבקות חלבון אבל רק כאן יש טעמים נורמליים ואבקות שלא גורמות לבעיות בבטן. מעבר לזה. זמן המשלוח מאוד קצר- הגיע תוך פחות מיומיים."
משה, רעננה. קונה מאומת
07.10.21
"אבקה איכותית וטעימה מאד,מתמוססת במים במהירות.ממליץ בחום.המוצר הגיע תוך שני ימי עסקים.שני הטעמים עוגיות ובננה שהזמנתי ממש ממש טעימים."
דניאל, לוחמי הגטאות. קונה מאומת
03.10.21
"טעמתי שני מותגים אחרים של אבקת חלבון טבעונית לפני שהגעתי לזאת. טעמתי את הקרם עוגיות, שוקולד ובננה והן כולם טובים. הטעם מעולה והמרקם מצוין (קצת סמיך כזה כמו מילקשייק). ממליצה בחום!"
חנן, ירושלים. קונה מאומת
19.09.21
"מוצר נהדר לטבעוניים, בדרך כלל אני לוקח את השוקולד והקרם עוגיות, נהדר לשתיה ולשילוב באוכל (בעיקר עם שיבולת שועל). משלוח מהיר במיוחד, תוך יום וחצי הגיע אלי. "
חיים, חולון. קונה מאומת
03.09.21
"כל הטעמים טעימים ומתמוססים בקלות בשייקר לבעלי מרקם מיוחד.וההרגשה מעולה .לעומת תחושת אי נוחות בחלבון מי גבינה.המשלוח הגיע במהירות שרות מעולה."
דורון, בת ים. קונה מאומת
31.08.21
"המוצר טעים וללא חלב ככה שאין כאבי בטן ואני שומר כשרות וככה אני יכול לשתות את המוצר מתי שארצה בלי לחכות 6 שעות. אלפא בטעם קפה היא האבקה הטבעונית שהתערבבה לי הכי בקלות עד עכשיו "
רועי, הרצליה. קונה מאומת
24.08.21
"ניסיתי הרבה אבקות חלבון טבעוניות ובנתיים זאת האבקה הטובה ביותר שטעמתי וגם מבחינת נתונים היא פצצה. טעמתי את הפרי בננה והקרם עוגיות והן פשוט פנטסטיות ממליץ בחום משלוח מהיר תוך יומיים הגיע."
מידן, חיפה. קונה מאומת
15.08.21
"האבקה ממש מעולה, היא מתערבבת הרבה יותר טוב משאר האבקות הטבעוניות. הטעם שלה מעולה ( וניל עוגיות) והחבילה הגיעה ממש מהר. ביחס לעסקאות אחרות, יש לה ריח מעולה"
אושר, בת ים. קונה מאומת
03.08.21
"הזמנה שניה שלי מהאתר ואני ממש מרוצה אתמול הזמנתי והיום קיבלתי! עשיתי גם מקודם שייק (150ml חלב שומשום 10g צ׳יה 10g פשתן והשאר מים-למי שרוצה -) ויצא טעים ובלי שאריות אבקה ממליץ! וכל"
נעם, חיפה. קונה מאומת
12.05.21
"אבקה טבעונית טובה, פעם שניה שקניתי, ממליץ מאוד על הבננה. הווניל מתוק מידי בעיני. בשביל אבקה טבעונית אין הרבה טעם לוואי וניתן להוסיף אותו למאכלים בדיוק כמו אבקה חלבית(למשל שייקים, שיבולת שועל וכו׳) סהכ מאוד מרוצה"
עמית, גבעתיים. קונה מאומת
21.04.21
"אני מזמין את החלבון הזה כבר שנים, האבקה מעולה, טעימה ומשביעה. השירות תמיד מצויין והמשלוח מגיע תוך יום או יומיים. ממליץ מאוד!"
אביב, חיפה. קונה מאומת
16.03.21
"מוצר טוב, טעם בננה לא לטעמי, ממליץ על עוגיות מתאים לרגישים ללקטוז לא גורם לכאבי בטן ולאי נוחות. זמני אספקה מהירים, בקיצור מומלץ"
josef, petach tiqwa. קונה מאומת
03.01.21
"שרות מצויין . הגיע תוך יום מרגע ההזמנה הזמנה חוזרת. מוצר טיבעוני "אלפא וויגן" איכות טובה מחיר הוגן "
רגד, אעבלין. קונה מאומת
29.12.20
"מוצר מעולה, אני משתמשת בו באופן קבוע כבר מעל שנה. המלצה - לקנות אבקה בטעם שוקולד, ועוד אחחת בטעם בננה, ואז לעשות שייק של חצי-חצי, טעים בטירוף!!! המוצר הגיע עד הבית תוך יומיים. קיצר מומלץ"
ירון בהרמנד, רעננה. קונה מאומת
25.10.20
"מוצר מצוין! משתלב מעולה בשייקים ובדייסות, חייב לציין שקצת חששתי שהמוצר לא יהיה טעים אבל הטעם מעולה! בקיצור ממליץ בחום "
ארטיום ז'יבטין, כרמיאל. קונה מאומת
20.07.20
"ממליץ מאוד! עובר לטבעונות
והדבר שתקע אותי עם החלב זה בקבוקי החלבון שהייתי שותה כי לא מצאתי חלבון שהוא לא מי גבינה . חלבון טבעוני, טעים וזורם. משלוח מהיר והתקשרות מצוניית עם עדכונים כל הזמן. תודה רבה :) "
ran, צפון. קונה מאומת
15.06.20
"אבקות מצויינות וטעימות (ניסיתי את כל הטעמים וכולם מוצלחים), מחזיקות זמן רב, והכי חשוב ללא מרכיבים מן החי!
השליחות מהירה ומגיעה תוך יומיים-שלושה. מומלץ!"
אוריאל, רעננה. קונה מאומת
24.05.20
"כל כך מבסוט על האבקה הזאות, גם ללא לקטוז, טבעונית והכי חשוב בשבילי הכשרות !
טעמתי כבר בבנה וקרם עוגיות וממליץ עליהם ב100% ! תודה רבה לצוות טבע בריא על מהירות המישלוחים"
SAMUEL, קצרין. קונה מאומת
19.05.20
"אני מרוצה מהמוצר וברוך ה' אני רואה את התוצאות להם ציפיתי כבר מהשבוע הראשון לאימון.
אני רוצה להודות לצוות האתר שדאג למשלוח מהיר בזמן ההסגר ועל המענה המהיר. "
ינון, הוד השרון. קונה מאומת
15.05.20
"הזמנתי מארז זוגי של אבקת חלבון טבעונית. המשלוח הגיע תוך יומיים. שירות מעולה! האבקת חלבון הטבעונית בטעם אייס קפה מעולה!"
נדב, שבי ציון. קונה מאומת
11.05.20
"הזמנתי מארז זוגי אבקת חלבון טבעונית, המוצר איכותי וטעים מאוד. אני משתמש בשייקר והמשקה יוצא מעולה, ממליץ מאוד לנסות את האבקה הטבעונית"
לאון פינקלשטיין, תל אביב. קונה מאומת
11.05.20
""אבקת חלבון אלפה טבעונית בטעם בננה. עברתי מאבקות רגילות לטבעונית, מאוד מרוצה. טעים, מרקם כייפי, מומלץ עם מים קרים ולנער ממש טוב"
אלעד, הרצליה. קונה מאומת
26.04.20
"אבקת חלבון אלפה טבעונית בטעם בננה.
מפתיע מאוד אבקה טבעונית טעימה עם מעט קלוריות יחסית וטעים מעולה!
מתערבב טוב במים ובשייקים.
מומלץ ביותר"
המלצות נוספות >
X
הבריאות שלך בידיים טובות