אפשרות משלוח אקספרס מהיום להיום ❤️ לפרטים
שירות לקוחות: 03-6485501
שירות לקוחות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם מוצר
כמות
סך הכל
התחרטתם? תחזירומחזירים בקלות תוך 30 יום ומקבלים
החזר כספי מלא >>
X

ניתן להחזיר תוך 30 יום כל מוצר שניקנה בטבע בריא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ולקבל את כל הכסף בחזרה. למעט מוצרים אינטימיים שלא ניתן להחזיר על פי חוק.

בלי זיכויים! בלי שוברים! בלי תנאים! בלי שאלות! פשוט כסף בחזרה!

כתובת להחזרות: ת.ד. 13107 תל אביב 6113002

יש לתאם את החזרת המוצר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6485501

ההחזרות יבוצעו בכפוף לתקנון.

כניסה לחשבון שלי

כל מה שחשוב לדעת על קולגן
shutterstock 495929965

הקולגן הוא אחד מתוספי התזונה המדוברים ביותר בתחום בשנים האחרונות. אבל מה בעצם הופך את הקולגן לכל כך פופולרי ומבוקש? והאם הוא באמת מסוגל לחולל שינוי?

הקולגן הוא אחד מתוספי התזונה המדוברים ביותר בתחום בשנים האחרונות, ולא בכדי. מדובר במוצר שיכול לגרום לשינוי משמעותי של ממש במראה העור, הציפורניים והשיער, ואפילו לשקם סחוסים שחוקים ולסייע במקרים של דלקות מפרקים. אבל מה בעצם הופך את הקולגן לכל כך פופולרי, והאם הוא באמת מסוגל לחולל שינוי?

מה זה קולגן?

קולגן הוא אחד החלבונים המשמעותיים והשכיחים ביותר בגוף. הוא מהווה כ-25% מכלל החלבונים בגוף, ושוקל  כ-5% ממשקל הגוף הכולל שלנו. הקולגן לוקח חלק בתהליכים שונים שמתרחשים בגוף והוא אחד הרכיבים שמרכיבים את האיברים הפנימיים, העצמות, כלי הדם ובעיקר את העור שלנו.

למי זה מתאים?

הקולגן כתוסף תזונה מיועד לנשים וגברים מגיל 30 לערך ואילך, הגיל שבו מאגרי הקולגן הטבעיים בגוף מתחילים להידלדל באופן טבעי. תוספי קולגן מבוססים על חלבוני קולגן מהחי או מהצומח, שמשלימים את החוסרים בכמות החלבון שמיוצר בגופנו גם באופן טבעי. באופן כללי, קולגן יכול להתאים לכולם, כל עוד לא קיים איסור לא לקחת אותו, שקבע רופא מסיבות מסוימות.  תוסף הקולגן מסייע בעיכוב ומניעה של תופעות הנובעות מחוסר קולגן כמו קמטים, החלשת העצמות, הציפורניים והשיער, שחיקת סחוס, ועוד. מוצרי הקולגן מתאימים גם לאנשים שעוסקים בספורט בעצימות גבוהה וזקוקים להשלמת קולגן לצורכי תזונה.

יתרונות הקולגן 

תפקידו של הקולגן בגוף כל כך משמעותי, שכן הוא אחראי לטיפול בבעיות רבות- החל בקמטים בעור ועד לשחיקת הסחוס. אך כיוון שכאמור ככל שמתבגרים הגוף מייצר אותו פחות. לתוסף קולגן יש כמה יתרונות משמעותיים:

  • הוא משפר את מראה העור: כ-80% מהרכב העור שלנו הוא קולגן בלבד. תגבור מאגרי הקולגן בגוף יכול לסייע באופן משמעותי למנוע קמטים וקמטוטים שנוצרים בעקבות ירידה בכמויות הקולגן בגוף, ולשמור על עור גמיש, לח ובעל מראה זוהר ובריא.
  • הוא תורם לעיבוי סחוסים: הקולגן תורם לעיבוי הסחוס, וכאשר מתמידים עם נטילת הקולגן לאורך זמן, הוא יכול לסייע גם במניעת שחיקה עתידית. שיפור במצבו של סחוס שחוק יכול לשפר את יכולת התנועה ולהקל באופן משמעותי במקרים של דלקות פרקים. יתרון זה יכול לשרת גם ספורטאים, שסובלים משחיקת סחוס מהירה יותר מהאדם הממוצע.
  • הוא מחזק את הציפורניים והשיער: הקולגן דרוש כדי לבנות את זקיקי השיער ואת הציפורניים. צריכה של תוסף קולגן יכולה לשפר משמעותית את חוזק השיער ולהילחם בנשירת שיער, לחזק את הציפורניים ולשפר את המראה שלהן לאורך זמן.

להזמנת תוספי קולגן לחצו כאן >


סוגי קולגן

קולגן דגים

קולגן שמקורו בדגים הוא אחד מתוך 16 סוגי קולגן ואחד מאלו שנפוצים ביותר ברקמות החיבור. מדובר בחלבון בעל יכולת מתיחה גדולה והוא מוכר ונחשב כאיכותי. מוצרי קולגן דגים הם מהמוצרים הנפוצים ביותר בשוק.

קולגן בקר

קולגן ממקור בקר נחשב קולגן סוג 3 (סוג 2 הוא קולגן שמקורו בעוף). גם בקר הוא מקור לקולגן איכותי, בדומה לקולגן דגים, והוא אחד מהמקורות הנפוצים לצריכה של קולגן. מוצרי קולגן בקר זמינים בשוק באותה המידה כמו קולגן דגים, ויכולים לתת תוצאות טובות לא פחות. לעתים ניתן למצוא מוצרי קולגן עם בקר בלבד, ובמקרים מסוימים המוצרים משלבים בין בקר לדגים (על גבי האריזה יצוין שהמוצר מכיל סוגי קולגן 1+3).

אבקת קולגן

אבקת קולגן היא אחת הצורות שבה ניתן לצרוך את החלבון, והיא בעצם מוגשת לצרכן במנות קצובות שמורכבות מאבקה. מוצרי אבקת קולגן נפוצים במיוחד משום שניתן לערבב אותם באוכל ולא לצרוך אותם בנפרד, מכיוון שאין להם טעם הם מושלמים לשימוש בשייקים או במשקאות אחרים. אבקת קולגן תתאים גם למי שלא רוצה לצרוך תוספים בצורת כמוסות.

כמוסות קולגן

דרך נוספת שבה ניתן לצרוך קולגן היא בכמוסות. ההבדל בין אבקה לכמוסות הוא בעיקר בנוחות הצריכה של המשתמש. כמוסות יתאימו למי שמעוניין לצרוך קולגן בדרך מהירה וללא שילוב בנוזל או במזון. גם תוספי כמוסות הקולגן הם מוצרים שכיחים בשוק ורבים בוחרים בצורה זו של התוסף כצורה המועדפת עליהם.

קולגן טבעוני

רבים כבר אימצו אורח חיים טבעוני משיקולי אידאולוגיה או בריאות, וגם לקהל זה יש מוצרי קולגן ייעודיים – קולגן טבעוני. בניגוד למוצרי הקולגן הרגילים שעשויים מחלבון דגים שמקורו בחי, קולגן טבעוני עשוי מחלבונים ותמציות ממקור צמחי בלבד. למשל, חלק ממוצרי הקולגן הטבעוני מכילים חלבון אפונה וחלבונים שמקורם באורז, תמציות צמחים ייחודיות שמתאימות לטבעונים. תוספים אלו יכולים להגיע באבקה או בכמוסות.

קולגן כשר

קולגן כשר הוא בעצם תוסף תזונה שקיבל הכשר בד"ץ (או מטעם גופים אחרים הפועלים בנושא הכשרות). קולגן כשר יתאים לשומרי כשרות ומסורת, ולמי שמעוניין לצרוך תוספי תזונה שתואמים את אורח החיים שלו.

קולגן צמחי

קולגן צמחי הוא קולגן שמבוסס על רכיבים ממקור צמחי בלבד, ללא דגים. בעצם מדובר על מוצרים שדומים בהרכבם לקולגן טבעוני, ובמקרים מסוימים לא ייקראו טבעוניים אך עדיין יתאמו את ההגדרה.

קולגן לספורטאים

קולגן לספורטאים הוא בעצם מוצר שמיועד לענות על צרכי הספורטאים, חובבים או מקצוענים. לספורטאים צרכים מעט שונים מלקהל הרחב, משום שהם חשופים יותר לפציעות, שחיקת סחוס מהירה ופגיעה בעצמות. תוסף תזונה קולגן יכול לסייע בהפחתת הסיכויים לתופעות האלה, ואף לסייע בשיפור הביצועים ובהתאוששות מהירה לאחר האימונים. ההבדל במוצרים הוא שלעתים יש רכיבים נוספים בהרכב המוצר שנועדו לענות על הצרכים שצוינו, ולפעמים התוסף מגיע בכמות גדולה יותר כדי שיספיק לאורך זמן.

קולגן שעבר הידרוליזה

תהליך שחשוב להכיר בנוגע לקולגן הוא הידרוליזה. הידרוליזה הוא תהליך שבו מוסיפים אנזימים לקולגן, שתפקידם לפרק אותו למולקולות קטנות יותר, כדי שיוכל להיספג בגוף בקלות וביעילות. קולגן שלא עבר תהליך זה עשוי להיות פחות יעיל, משום שאינו נספג כראוי בגוף. על כן, לפי רכישת קולגן חשוב לבדוק האם המוצר עבר הידרוליזה (לרוב זה יהיה מצוין עליו), כדי שיהיה ניתן ליהנות מכל היתרונות שהוא מציע.

לתוספי הקולגן הנמכרים ביותר לחצו כאן >>


מהו הקולגן המומלץ ביותר?

חשוב לדעת שאין קולגן אחד שיתאים לכולם. את תוסף הקולגן יש לבחור בהתאם לצרכים, למצב הבריאותי ולמטרה שאותה רוצים להשיג. כדי לדעת איזה תוסף הכי מתאים, חשוב לבחור במוצר איכותי שרכיביו כוללים מלבד קולגן טהור, ויטמין C שתורם לספיגה, חומצה היאלורונית. מומלץ לבחור במוצר של חברה מוכרת, שמייצרת קולגן איכותי בלבד.

האם יש תופעות לוואי?

מדובר בחלבון שלא גורם לתופעות לוואי בצריכה שלו. תוספי הקולגן בטוחים לשימוש ויתאימו גם למי שחושש מתופעות לוואי בעקבות טיפול בבעיה שממנה הוא סובל.

איזה קולגן מתאים לי?

התשובה לכך תלויה במספר גורמים:

  • מקור הקולגן: חשוב לבחור בין קולגן מן החי לקולגן צמחי. חשוב לדעת שקולגן מן החי נחשב לאיכותי ואפקטיבי יותר, אך גם קולגן ממקור צמחי יוכל לעבוד ולתת תוצאות יפות.
  • כמות ומחיר: מוצרים שונים מגיעים בגדלים שונים, וכדאי לבחור גם במוצר שהרכיבים שלו יתאימו, אך גם בכזה שיוכל להשתלם מבחינת הכמות מול העלות.
  • מוצר עם אבא ואמא: חשוב לבחור ביצרן מוכר, וכזה שניתן לסמוך עליו שהוא משווק קולגן ממקור בטוח לשימוש.
  • המטרה: חשוב לבחור בקולגן שמיועד עבור המטרה שאותה הוא צריך למלא. יש מוצרי קולגן שמיועדים לטיפוח וקוסמטיקה, ויש מוצרי קולגן שמיועדים לספורטאים. כל מוצר וההרכב שלו. באופן זה ניתן יהיה לבחור במוצר האידאלי, משום שלעתים מוצרים אלו מכילים רכיבים נוספים שמיועדים למטרה ספציפית ויעזרו להשיג אותה.

לכל מוצרי הקולגן לחצו כאן >>

שאלות ותשובות על קולגן

מה זה קולגן?
קולגן הוא אחד החלבונים החיוניים והשכיחים ביותר בגוף האדם, והוא מהווה כ-25% מכלל החלבונים בגופנו. הקולגן הוא המרכיב העיקרי ברקמות החיבור בגוף - כמו גידים, עור, סחוסים ועצמות. משום כך זהו אחד החלבונים החשובים ביותר שאחראי על בריאות תקינה והתפתחות הגוף.
מה תפקידו של קולגן בגוף?
לקולגן יש תפקידים רבים בגוף. הוא המרכיב העיקרי ברקמות החיבור בגוף האדם כמו גידים ועצמות, הוא שומר על החוזק והגמישות שלהם ועל כן הוא הכרחי לתפקוד הגוף. תפקיד נוסף של הקולגן הוא שמירה על מראה בריא של העור ועל הגמישות והחוזק שלו.
איך משתנה קצב ייצור הקולגן בגוף במהלך השנים?
קצב ייצור הקולגן בגוף מתחיל להאט בשנות ה-30 לחיינו, ומאגרי החלבון מתחילים להידלדל באופן טבעי. לכן, צריכה נכונה ויומיומית של תוספי קולגן איכותיים יכולה להשלים את החוסרים ובכך להביא לשיפור מראה העור, חיזוק הציפורניים והשיער. צריכה של תוספי קולגן איכותיים יכולה לסייע גם לעיבוי וחיזוק הסחוסים בגוף, מה שחשוב במיוחד גם לספורטאים.
כיצד ניתן לצרוך קולגן?
חלבון הקולגן מיוצר באופן טבעי בגופנו אך כאמור החל מגיל 30 קצב הייצור שלו בגוף מתמעט ונוצר חוסר של החלבון בגוף. כיום ניתן לצרוך קולגן בדמות תוספי קולגן שמשלימים את החוסר. תוספים אלו מבוססים על חלבוני קולגן, מהחי או מהצומח, ומגיעים באבקה או בכמוסות.

מוצרים שיעניינו אותך גם

נוטרי קולגן + | נוטרי די

הקולגן של נוטרי די מכיל פי 4 יותר קולגן בהשוואה למוצרים

199.90
מחיר באתר
®VENUS כמוסות קולגן ונוס עם חומצה היאלורונית | נוטרי די

VENUS אנטי אייג'ינג מהטבע כמוסות קולגן טהור בריכוז גבוה עם

1+1 מתנה
2 ב-
169.90
מחיר באתר
אלפא קולגן | נוטרי די

כמוסות קולגן וחומצה היאלורונית בתוספת ויטמין C וביוטין,

1+1 מתנה
2 ב-
169.90
מחיר באתר

כתבות מקצועיות על קולגן

X
הבריאות שלך בידיים טובות