אפשרות משלוח אקספרס מהיום להיום ❤️ לפרטים
שירות לקוחות: 03-6485501
שירות לקוחות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם מוצר
כמות
סך הכל
התחרטתם? תחזירומחזירים בקלות תוך 30 יום ומקבלים
החזר כספי מלא >>
X

ניתן להחזיר תוך 30 יום כל מוצר שניקנה בטבע בריא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ולקבל את כל הכסף בחזרה. למעט מוצרים אינטימיים שלא ניתן להחזיר על פי חוק.

בלי זיכויים! בלי שוברים! בלי תנאים! בלי שאלות! פשוט כסף בחזרה!

כתובת להחזרות: ת.ד. 13107 תל אביב 6113002

יש לתאם את החזרת המוצר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6485501

ההחזרות יבוצעו בכפוף לתקנון.

כניסה לחשבון שלי

Love 2023 881x142new 2

עץ קריסטלים עבודת יד

עץ נוי הבנוי מגבישי קריסטל חזקים המחוברים לאבן מינרל
לשימוש בסלון, לחדר השינה, לחדר הילדים ולמשרד
עץ נוי הבנוי מגבישי קריסטל חזקים המחוברים לאבן מינרל
לשימוש בסלון, לחדר השינה, לחדר הילדים ולמשרד
מחיר באתר
99.90
מחיר רגיל
149
מחיר באתר
חברי מועדון צוברים 5%
חברי מועדון צוברים 5% מקנייה זו כנקודות למימוש בקנייה הבאה

עץ קריסטלים אנרגתי

הקריסטל, הוא גביש אשר מקורו במעמקי כדור הארץ שם התגבש בתהליך איטי ומדוייק. כל הקריסטלים מורכבים ממינרלים, המבנה שלהם קבוע ומוגדר. לאבנים רגילות, מבנה אמופרי והן אינן עוברות את תהליך ההתגבשות שהוא למעשה אחראי לכך שלקריסטלים המראה שלהם, המבנה, הצבעים והאנרגיות.

יתרונות הגבישים:

1. הגבישים פולטים וקולטים אנרגיה.
2. האיזון מביא לשינוי כך שהריפוי למעשה מגיע מהאדם עצמו.
3. מסייעים בהורדת מתחים ומשפיעים אנרגטית על תינוקות ובעלי חיים
4. כל אבן מטפלת ומשפיעה אנרגטית במחלות שונות.

קיומה של אנרגיה בגביש, מוכחת, כאשר סוג האנרגיה תלוי בהרכב המינרלי בצבע ובמבנה של אותו גביש. מקור השפעת הקריסטלים באיזון. כל קריסטל מאזן אנרגטית, בהתאם לייחודיות שלו וברובד בו קיים חוסר איזון. האיזון יכול להיות ברובד פיזי, רגשי, מנטלי או רוחני.
העץ משלב בו קריסטלים לאיזון מנטלי ורגשי מקור העצים בהודו הבסיס של העץ הוא אפופילייט. העץ עמוד על מינרל וגזע העץ עשוי מתכת שעליה ממגוון סוגי קריסטלים בצורת צ'יפס.


כל קריסטל והתכונה שלו ולהלן הסבר מפורט על כל אבן

קארנליאן Carnelian

כתום.
קריסטל המשדר מרץ, אנרגיה ושמחת חיים. מחזק גישה אופטימית וחיוניות המשתקפת כלפי חוץ. מעניק מרץ לעשייה והתקדמות, ליישום רעיונות ומילוי מטרות ויעדים. מחזק ביטחון עצמי.
מקל התמודדות עם אבל ואובדן.
פיזית, קשור לאזור הבטן. מסייע בריפוי הקשור למערכות הפנימיות וחיזוקן. ביכולתו להקל הצטננות ואלרגיות. מזרז החלמת העור מעקיצות. מאזן ומסייעת בריפוי כליות וכיס המרה. ביכולתו לאזן ולהקל התמודדות פיזית ומנטלית במצבים של לוקמיה. ענידתו במהלך היריון תסייע בתחושה פיזית טובה, בשמירה על המרץ ועל גישה חיובית ושמחה. בעבר נחשב לקריסטל פיריון ושמירה על היריון.
מסייע באנרגיה כוח, דיכאון ועייפות.


סיטרין Citrine

צהוב עד חום.
קריסטל השפע וההצלחה. השפעתו על השפע בשינוי הגישה לשפע. מאפשר את ההפנמה וההבנה שאנו ראויים לשפע תוך ניקוי פרדיגמות ואמונות המונעות את החיבור וההצלחה. אנשים אשר יודעים שהם ראויים, ימגנטו הצלחה ושפע. מאות אנשים חוו שינוי לאחר הנחת סיטרין בבית העסק או נשיאתו. לסיטרין השפעה גם על מערכות יחסים בתחום העסקים והלימודים תוך חיזוק יכולת ריכוז והתמקדות.
פיזית, מאזן מערכת העיכול. מקל צרבת ורפלוקס. מסייע בריפוי ואיזון הכבד. מקל דלקות בשלפוחית והקשור לכליות. מקל במקרים של קוליק (כאבי בטן אצל תינוקות). בשילוב עם סמוקי קוורץ והיולייט מסייע בגמילה מחיתולים. בשילוב עם ג'ספר צהוב ובלאדסטון מסייע ריפוי צהבת תינוקות.


אמטיסט אחלמה Amethyst

סגול.
אחת משתים עשר אבני החושן: אחלמה, האבן של שבט גד.
כאשר בצורת מושבה או מערה, האמטיסט משרה אוירה טובה לכן מומלץ לבית, משרד, קליניקה או כל מקום בו הינכם שוהים.
קריסטל המחזק כוח רצון, שליטה עצמית, אומץ ואינטואיציה. שילוב המקל על גמילה מהרגלים או התמכרויות שאינם תורמים לנו. מסייע בצמצום כעסים, עצבנות ופחדים. מעודד חלומות טובים ושינה רגועה. מעניק הגנה כללית.
פיזית, קשור לאיזון כללי ובריאות כללית. מקל כאבי ראש. משפיע על איזון מערכת מטבולית. ביכולתו לחזק שמיעה.


אוונטורין Aventurine

ירוק
קריסטל שהשפעתו על שלווה פנימית ורוגע תוך שימת לב לניצוצות הפנימיים, ליופי החבוי בנו. מאזן רגשי בהקשר של הסביבה: אני מול האחר. קריסטל של חברות, אדיבות ונתינה. מצמצם גישה ביקורתית. מסייע ומקל התמודדות עם אבל ואובדן. מעודד במצבים של בדידות תוך הבנה שלבד זה לא בודד. בשילוב עם רודונייט טוב למו“מ.
פיזית, בשילוב עם רוזקוורץ מקל תופעות לוואי של טיפולים כימוטרפיים.


קוורץ Quartz

לבן, שקוף.
המינרל הנפוץ ביותר על פני כדור הארץ. באגדות הקוורץ מוזכר כ“צ‘יף“ של הקריסטלים. המלך, יושב מעל כולם. ביכולתו להשפיע על הכל ללא התמקדות במשהו מסויים.
הקוורץ נפלא לטיהור והעצמה. טיהור מקומות, טיהור אישי, טיהור קריסטלים. השפעת הטיהור גם על צמצום השפעתם של אנטנות, עמודי חשמל ומכשירים כגון מחשבים וטלוויזיות.
הקוורץ מעצים השפעתם של קריסטלים אחרים ואנרגיות בכלל. הנחתו בקליניקה תעצים את השפעת הטיפול או הפעילות הרוחנית במקום. עם זאת, השפעתו לעיתים גורמת לשחרור שיכול לבוא לביטוי בתגובות או תחושות רגשיות.
קיימים עשרות סוגים של קוורץ. ההבדל ביניהם בנוכחות תכלילים, בשקיפות או במבנה החיצוני. היות והשפעתו האנרגטית של קריסטל, קשורה למבנה ולהרכב, בחרתי לציין את הסוגים העיקריים של הקוורץ.


אפופילייט    Apophylite

לרוב שקוף עד לבן. נדיר בירוק וצבעים נוספים.

קריסטל של העידן החדש. משדר אנרגיות של רכות פנימית, שלווה עמוקה וחיבור לילד הפנימי ולאני האמיתי ובכך מאפשר התפתחות אישית ברבדים שונים: רגשי, אינטלקטואלי ורוחני. מסייע בשמירה על מיקוד וסדר במחשבות בזמן תהליך רוחני, מה שמאפשר התפתחות מאורגנת תוך שמירה על הקיים.

 

מידות:

רוחב 7 ס"מ 

גובה 15 ס"מ

X
הבריאות שלך בידיים טובות