אפשרות משלוח אקספרס מהיום להיום ❤️ לפרטים
שירות לקוחות: 03-6485501
שירות לקוחות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם מוצר
כמות
סך הכל
התחרטתם? תחזירומחזירים בקלות תוך 30 יום ומקבלים
החזר כספי מלא >>
X

ניתן להחזיר תוך 30 יום כל מוצר שניקנה בטבע בריא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ולקבל את כל הכסף בחזרה. למעט מוצרים אינטימיים שלא ניתן להחזיר על פי חוק.

בלי זיכויים! בלי שוברים! בלי תנאים! בלי שאלות! פשוט כסף בחזרה!

כתובת להחזרות: ת.ד. 13107 תל אביב 6113002

יש לתאם את החזרת המוצר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6485501

ההחזרות יבוצעו בכפוף לתקנון.

כניסה לחשבון שלי

Love 2023 881x142new 2

ויטמין C 1000 | נוטרי די

טבליות ויטמין C במינון של 1000 מ"ג לטבליה
טבליות ויטמין C במינון של 1000 מ"ג לטבליה
1+1 מתנה
מחיר באתר
2 ב-
59.90
מחיר רגיל
118
מחיר באתר
חברי מועדון צוברים 5%
חברי מועדון צוברים 5% מקנייה זו כנקודות למימוש בקנייה הבאה
  • מותג:
  • אישורים: מיוצר ברישיון משרד הבריאות, עומד בתקן GMP
  • כשרות: כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים
  • כמות: 60 טבליות + 60 מתנה
  • תוקף מוצר: 03/2026

על המוצר ויטמין C 1000 של נוטרי די

  • 1000 מ"ג ויטמין C טהור במינון בכל טבלייה
  • ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר
  • חומרי הגלם נבדקו בתקנים המחמירים בעולם על מנת להבטיח את טיבם ואיכותם
  • מיוצרת בטכנולוגיה המייעלת ומאיצה את תהליך ההפקה של החומר הפעיל בצורה מבוקרת ומאוזנת
  • בקרת איכות כפולה
  • מתאים לטבעונים – רכיבים טבעיים בלבד ללא רכיבים מן החי

אופן השימוש

  • 1 טבלייה ביום עם שתייה.
  • מינון מקסימלי לצריכה יומית: עד 4 טבליות ביום.

חשוב לדעת

  • ליעילות ההשפעה יש להקפיד לקחת את התוסף במינון המומלץ ולאורך זמן.
  • ילדים, נשים הרות ומניקות - לפני השימוש במוצר יש תמיד להיוועץ ברופא המטפל.
  • מדובר בתוסף מזון ולא בתרופה ולכן המינון אינו יכול להיות מדויק כיוון שמשקל הגוף, הגובה, חילוף החומרים והמצב הבריאותי שונים מאדם לאדם. מומלץ להיות קשובים לגוף ולשנות את המינון בהתאם לתגובת הגוף.

 

המידע שלפניך הינו מידע מקצועי המבוסס מחקרית לצרכי העשרה על תכונות ויטמינים ומינרלים בצורתם הטבעית, לפי המידע העדכני הקיים בנושא כיום בעולם. יובהר כי המידע מתייחס לרכיבים באופן כללי ואינו מתייחס לתוסף תזונה זה או אחר, ואיננו מהווה המלצה לצריכתם בין אם בצורתם הטבעית ובין אם באמצעות תוסף תזונה כלשהו.

על ויטמין C

ויטמין C הוא אחד מהוויטמינים החיוניים ביותר לגוף האדם, ואחד נוגדי החמצון העוצמתיים, אך גוף האדם לא מסוגל לייצר בעצמו את הוויטמין או לאגור אותו בגוף.

הוא לוקח חלק באינספור תהליכים פיזיולוגיים בגוף, ומסייע בייצורן של כדוריות דם לבנות, המסייעות להתמודד עם פולשים. בנוסף, הוא מסייע בייצור תאי T, השייכים למערכת החיסונית הנרכשת בגוף.

 

מחקרים מראים כי הפעילות של ויטמין C מחזקת את מערכת החיסון [1][5], ומשפרת את יכולתו של הגוף להחלים מהר יותר מזיהומים שונים [1][6], לרבות בעיות בדרכי הנשימה העליונות [4][5][6].

 

 להלן המחקרים הרלוונטיים. תמיד מומלץ לקרוא ולהתרשם מהמידע:

מחקרים

[1] Int J Biomed Sci.  - Free Radicals, Antioxidants in Disease and Health Lien Ai Pham-Huy,1 Hua He,2 and Chuong Pham-Huy3  Published Jun 2008

[2] PUB MAD- J Am Coll Nutr- Effect of five-year supplementation of vitamin C on serum vitamin C concentration and consumption of vegetables and fruits in middle-aged Japanese: a randomized controlled trial Mi Kyung Kim 1, Shizuka Sasazuki, Satoshi Sasaki, Shunji Okubo, Masato Hayashi, Shoichiro Tsugane. Published Jun 2003

[3] Oxidative Medicine and Cellular Longevity / 2015 / Article- Influence of Vitamin C Supplementation on Oxidative Stress and Neutrophil Inflammatory Response in Acute and Regular Exercise Ljiljana M. Popovic,1 Nebojsa R. Mitic,1 Dijana Miric,2 Boban Bisevac,3 Mirjana Miric,1 and Brankica Popovic4

[4] Nutrients. 2017 Apr- Vitamin C and Infections Harri Hemilä. Published online Mar 2017.

[5] PubMad Scott Med J- Changes in leucocyte ascorbic acid during the common cold- R Hume, E Weyers Published .  Jan 1973

[6] Volume 2018 Show citation- Extra Dose of Vitamin C Based on a Daily Supplementation Shortens the Common Cold: A Meta-Analysis of 9 Randomized Controlled Trials- Li Ran,1 Wenli Zhao,1,2 Jingxia Wang,3 Hongwu Wang,4 Ye Zhao,3,5 Yiider Tseng,5 and Huaien Bu4

הדור החכם של תוספי התזונה | נוטרי די

 

הדור החכם של תוספי התזונה | נוטרי די

המלצות גולשים על המוצר

מיכאל, כפר סבא. קונה מאומת
31.12.23
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: חולה הרבה פעמים
"כדור מעולה ,קל מאוד לבלוע אותו , בתור בן אדם שהיה חסר לו ויטמין C זה דרך מעולה להשלים את החסר , מאז שאני לוקח את הויטמין הזה אני מרגיש שאני הרבה יותר בריא ועם מרץ. ממליץ !! ""
דוד ש, חדרה. קונה מאומת
12.12.23
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: נוגד חמצון יעיל מאט תהליכי הזדקנות ועייפות
"אני משתמש באופן קבוע כבר מעל שנה לחיזוק המערכת החיסונית להרגשת ערנות ומניעת עייפות מוצר איכותי מאוד מגיע בקפסולות של 1000. "
קוסטה, שדרות. קונה מאומת
03.12.23
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: חוסר בויטמין סי
"כדור מעולה , קל ונח לבליעה , למי שחסר ויטמין סי ביום יום זוהי אלטרנטיבה מעולה , משפר ביצועים במכון בנוסף לכל - ממליץ ביותר !!"
אסנת, מרכז. קונה מאומת
29.08.23
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: חיזוק המערכת החיסונית
"משתמשת באופן קבוע כבר מעל שנה לחיזוק המערכת החיסונית להרגשת עירנות ומניעת עייפות כרונית והרגשת חיוניות ביום יום ממליצה בחום"
אלדד, חוסן. קונה מאומת
27.08.23
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: תוסף מזון לגוף
"מוצר איכותי מאוד מגיע בקפסולות של 1000 תוסף מזון חשוב מאוד במיוחד לאנשים שלא צורכים ויטמין c באופן טבעי עוד מוצר איכותי מטבע בריא"
בלה סקומין, חדרה. קונה מאומת
16.02.23
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: לחיזוק מערכת
"ממליצה מוצר טוב, ושה לי טוב , כבר בפה עושה לי שמח , כל כך משפיע עלי לטובה , מרגישה צעירה ובריאה , תקנו רק פה הכי שווה .""
איציק, חיפה. קונה מאומת
15.01.23
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: התחלתי לקחת את התוסף עקב חוסר בוויטמין c ובהמלצת ר
"קל ונח ליטול את התוסף, לא משאיר טעם לוואי, מרגיש ערני יותר ממה שהייתי. בעבר לקחתי אותה כמות (1000) של חברה אחרת אבל הכדור היה גדול יותר. סך הכל מרוצה מהמוצר."
שרה סויסה , ירושלים. קונה מאומת
12.01.23
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: המליצו לי כשפרצה הקורונה , קניתי לכל המשפחה אוהבת
"השתמשתי בויטמין C אחרים , אין על טבע בריא , כשראיתי והשתמשתי עם VIT_C של טבע בריא , התמכרתי ורכשתי , אני מאוד אוהבת את האיכות של המוצר שלהם .עושה לי טוב , כבר בפה עושה לי שמח , כל כך משפיע עלי לטובה , מרגישה צעירה ובריאה , תקנו רק פה הכי שווה ."
נועה, חניאל. קונה מאומת
13.12.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: חיזוק מערכת חיסון
"הזמנתי את הויטמין לבחור בן עשרים וחמש, מתאמן בחדר כושר ובריא. הבעיה ממנה סובל היא התקררויות חוזרות בחורף ואלרגיות עונתיות בעונות מעבר. הוא החל לקחת את התוסף, ונראה מה ירגיש. לפי הפרמטרים והתגובות נראה כמוצר טוב. שרות נהדר ומהיר תוך פחות מיומיים"
דניאל, כפר סבא. קונה מאומת
12.12.22
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: משלים חוסרים בתזונה
"מוצר מעולה, אני נוטל את התוספים כבר חודשים ומאז אני מרגיש שאני מתמודד עם חולי יותר טוב ובקלות, המשלוח ארוז בצורה איכותית והכל בדיוק כפי שתואר באתר, הכל תמיד בתוקף והמשלוח מהיר ונוח, מומלץ בחום לרכוש מהאתר"
אסתר, ירושלים. קונה מאומת
07.12.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: עייפות כרונית
"סובלת מעייפות כרונית, ובכלל בתקופת החורף אני תמיד לוקחת ויטמין סי לחיזוק מערכת החיסון. בנוסף המחיר יותר זול ממקום אחר..."
אמיר, תל אביב. קונה מאומת
29.10.22
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: סובל מאלרגיות
"מוצר טוב מאוד, לי הוא עזר כנגד האלרגיות הקשות שהיו לי שכללו התעטשויות מרובות וקוצר נשימה, זה עזר מאוד להפחית אותם חוץ מזה זה תוסף מצוין למי שלא אוכל הרבה פירות"
משה, ירושלים. קונה מאומת
02.10.22
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: עייפות ובריאות
"הי לקחתי את הויטמין סי הזה כדי לצרוך כל יום כמות ויטמין סי מספקת וגם לקחתי את הויטמין סי בשביל עירנות זה נראה שזה עזר בשביל העירנות"
שיר, תל אביב - יפו. קונה מאומת
19.09.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: זה חשוב לעור
"לא מרגישה הבדל אבל יחסית זול וחשוב לצרוך ויטמין סי בשביל עור הפנים. בנתיים אין שום הבדל, אני לוקחת גם קולגן וחומצה היאלרונית כבר חצי שנה וזה עשה לי מדהים לפנים אז יכול להיות שלא חסר לי את הויטמין הזה"
., ים. קונה מאומת
15.08.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: חיזוק מערכת החיסונית
"מרגישים שיפור בגוף, מחיר ממש הוגן משלוח מאד מהיר אחלה אתר!!! "
אנונימית, עכו. קונה מאומת
07.08.22
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: חיזוק מערכת החיסון
"ראשית השירות מדהים והמחירים. רכשתי את התוסף עבורי בעקבות וירוסים ושפעת, ב"ה מאז שאני עם התוסף אני מרגישה שיפור משמעותי, כאשר אני בהתקררות/שפעת בתחושה הכללית הגוף מתמודד אחרת, בקלות יותר, יש לו בהחלט השפעה אנטי דלקתית ואנטיוויראלית."
ירון, ירושלים. קונה מאומת
02.08.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: חיזוק המערכת החיסונית
"בס"ד טעם נעים, כשרות גבוהה, כדורים מעט גדולים, מיוצר ע׳י סופרהב. מחיר אטרקטיבי. ויטמין c מחזק את המערכת החיסונית, קשה לאמוד את ההשפעה"
ורוניקה, כרמיאל. קונה מאומת
23.09.21
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: חיזוק מערכת החיסון
"משתמשת במוצר קרוב לחודש וכבר מרגישה הרבה יותר טוב, ויטמין C מאוד חיוני למערכת החיסון, הוא משפר אותה ועוזר לגוף להתמודד עם דלקות ובעיות זיומיות. מרגישה שיפור משמעותי. ממליצה !"
עמיחי הרשקוביץ, קרית אתא. קונה מאומת
20.09.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: הגנה על הגוף חיזוק המערכת החיסונית
"בס"ד המוצר נוח לבליעה למרות שהוא חומצי (יש להקפיד לבליעה עם אוכל) נוטרי d הוא מותג על המאגד יצרנים שונים לכן צריך לשים לב ליצרן במקרה זה סופהרב כשרות מצויינת הגנה טובה מחיר טוב מה עוד אפשר לבקש ממוצר? "
ישראל, חריש. קונה מאומת
22.06.21
"קניתי את המוצר c1000 על מנת לחזק את המערכת החיסונית שלי ומאז שאני צורך את הc1000 אני מרגיש שיפור משמעותי במערכת החיסון שלי"
רבקה, קרית גת. קונה מאומת
14.06.21
"ממליצה בחום על התוסף של ויטמין סי משפר מאוד את ההרגשה במשך היום אין חולשה ואין כאב ראש ממש עוזר להרבה דברים גם למי שסובלת מדלקות זה ממש יכול לעזור לה "
יוסי, קרית ים. קונה מאומת
18.04.21
"לוקח כתוספת ויטמינים לצורך חיזוק המערכת נחיסונית לקראת עונות מעבר. מוצר טוב מגיע האריזה איכותית ומשלוח מהיר שהגיע תוך יומיים"
שלמה בלומברג, אלעד. קונה מאומת
08.11.20
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: חיזוק מערכת החיסון
"תוסף מדהים ויעיל .עוזר למערכת החיסון מאד מאד..ושירות מעולה תודה לכם ...חוץ מיזה מזמין ממכם עוד מוצרים איכותיים ויכולים תודה"
קטלינה , הרצליה . קונה מאומת
30.10.20
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: המלצה
"ויטמין c הוא מאוד חשוב לנו, אך אנחנו לא מקבלים ממנו מספיק באכילה. אני התחלתי לקחת לאחר המלצה של רופא, וזה מאוד עזר לי. גם עזר לי עם העייפות, גם בתקופה הזאת של הקורונה לחזק את המערכת החיסונית שלנו. אני ממליצה בחום גם להזמין מטבע בריא. משלוח מהיר!!!!! "
המלצות נוספות >
X
הבריאות שלך בידיים טובות