להזמנות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם
כמות
מחיר
הבית שלך לחיים בריאים יותר
100% קניה בטוחה
שירות לקוחות 03-6485501
  • קנייה מאובטחת
  • החזר כספי מלא
  • אפשרות תשלום לשליח
  • משלוח מהיר

תוספים חשובים לספורטאים

 

 

אחד הדברים הכי חשובים בקרב ספורטאים היא התזונה. בזמן פעילות גופנית מתרחשים בגוף שלנו כל מיני סוגים של תהליכים ולכן עלינו להקפיד לאכול מזונות עשירים בויטמינים, מינרלים, חלבונים, שומנים ופחמימות במטרה לשמור על הגוף שלנו מאוזן. 

 

 

מדוע תזונת ספורט שונה מתזונה רגילה?

 

ובכן, המזון הוא אותו מזון אמנם אך הפעילות עצמה יוצרת תנועה מוגברת של רדיקלים חופשיים ולכן הגוף צריך יותר אנרגיה. 

 

מצד אחד יש לשים לב לכמויות אותן אנו צורכים ולהשלים מהמזון את כל מה שחסר ומצד שני לתחזק את הגוף עם רכיבים חיצוניים שכן פעמים רבות המזון איננו מספיק בכדי לקבל תמיכה מושלמת.  

 

לצד זה, פעמים רבות נוצר בגוף מצב של חוסר איזון כתוצאה מקיום של אותם תהליכים ולכן תוספי תזונה לספורטאים הם הדרך להשיב את הגוף לאיזון מבחינה פיזית, לספק לו את כל מה שהוא צריך ולמנוע מצבים כמו פציעות ספורט, דלקות, מחסור בויטמינים ומינרלים ועוד. 

 

 

איך יודעים להתאים את התוספים המתאימים?

  1. לפי סוג הפעילות שאתם מבצעים
  2. לפי הצורך של הגוף

 

אז בחרנו לסקר עבורכם כמה מתוספי התזונה המומלצים עבור ספורטאים, לכל תוסף מטרה משלו וכל תוסף מספק מענה שונה לגוף שלנו. 

 

קריאטין

 

קראטין מהווה מקור לאנרגיה שרירית המגיע אלינו או מתהליך ייצור טבעי בכבד ובלבלב או ממזונות כמו בשר ודגים. 

משמש מקור חשוב לאנרגיה בפעילויות ספורטיביות קצרות ועצימות. 

 

קריאטין בנוסף מהווה את המנגנון הראשוני בתהליך יצירת אנרגיה שרירית בזמן פעילות גופנית. הוא תומך בתהליך ההתאוששות של הגוף, דוחה את עייפות השרירים ומאפשר לנו לשפר את הביצועים שלנו. 

 

הקריאטין נועד לספורטאים העוסקים בפעילות אנאירובית עצימה כמו למשל מרימי משקולות, אצנים, אלו העוסקים בענפי הכוח המתפרץ, שחקני כדורגל וכדור סל לצד ספורטאים המעוניינים להעלות את מסת השריר והכוח השרירי שלהם.

 

מומלץ לבחור באבקת קריאטין טהורה ללא תוספים. ניתן לשלבה עם חלבון ופחמימה להגברת הספיגה. צריכה של 0.3 גרם קריאטין טהור ביום משך חמישה ימים ברציפות ואחריה 3 גרם ביום תסייע לעלות את כמות הקריאטין בשרירים. 

 

למידע נוסף לגבי קריאטין לחצו כאן

 

 

גלוטמין

 

חומצת האמינו שלמעשה מהווה את הבסיס לתהליך בניית החלבונים בגוף. החומצה האמינית הנפוצה ביותר בגופנו.

 

אמנם הגוף שלנו מייצר גלוטמין בעצמו אך אצל ספורטאים עלול להיגרם מצב של מחסור. התפקיד שלה הוא לבנות את החלבונים בגוף, לשמור על השרירים מפני תהליך קטבולי במצבי סטרס, לעזור לנו להתרכז ולאפשר לגוף להתאושש כמו שצריך. 

 

מצד אחד הגלוטמין עוזרת לנו לשחרר גליקוגן (אנרגיה) ומצד שני היא מאזנת את רמות האינסולין בדם (ההורמון שמעביר את הסוכר לתוך התאים). בנוסף, היא מצוינת בתהליכי התאוששות מפציעות ומעודדת הפרשה של הורמון הגדילה. 

 

לספורטאים מכל הסוגים הנמצאים אחרי פציעה ומעוניינים לייעל את תהליך ההתאוששות שלהם, למי שמעוניין לשמור על מערכת חיסונית חזקה, למנוע דלקות וגם מי שמחפש לתמוך בתהליך בניית מסת שריר רזה. 

 

מומלץ לצרוך אבקת ל-גלוטמין טהורה בכמות של 5-8 גרם ביום. ניתן גם לבחור באבקת חלבון המשלבת את חומצת האמינו גלוטמין. 

 

למידע נוסף לגבי גלוטמין לחצו כאן

 

 

 

בטא אלנין

 

חומצה אמינית חיונית המשמשת כאבן הבניין של החלבונים. 

 

כאשר ריכוז חומצות החלב עולה בשרירים בזמן פעילות גופנית, רמת החומציות ברקמות עולה מה שמונע מאיתנו להמשיך ולבצע את הפעילות. תפקידה של הבטא אלנין הוא לעודד ייצור של חומר נוסף הנקרא קארנוזין ותפקידו לווסת את החומציות הזו כלומר מאפשר לנו להמשיך בפעילות. 

 

אנו זקוקים לצרוך גלוטמין משום שהיא שבטא אלנין בעקיפין עוזרת לנו לדחות את העייפות השרירית וכך אנו יכולים להפיק את המקסימום מכל אימון. בטא אלאנין מסייעת לנו לשמור על מאגרי האנרגיה שלנו לאורך זמן, לדחות את העייפות השרירית ולווסת את החומציות שנוצרת בשריר בזמן פעילות גופנית.

 

לכל מי שמבצע פעילות גופנית עצימה והיה רוצה לשפר את הביצועים שלו 

 

יש לצרוך בין 1-2 כמוסות ביום של בטא אלנין לספורטאים. 

 

למידע נוסף לגבי בטא אלנין לחצו כאן

 

 

 

ל - קרניטין

 

ל-קרניטין הינה חומצה אמינית המסייעת בתהליך בניית החלבונים בגוף.

 

היא מעבירה את חומצות השומן לכיוון התאים במטרה לייצר אנרגיה. 

 

ל - קרניטין מעודדת פעילות תקינה של השרירים שלנו והיא נוטה ״להיעלם״ מהגוף במהירות״. היא זו שאחראית על תהליך ייצור האנרגיה בגוף. נטילת תוסף ל קרנטין הוכח כמסייע בהפחתת עייפות השרירים בצורה משמעותית. בנוסף, היא מסייעת בתהליך הירידה באחוזי השומן ותומכת בחיטוב הגוף. 

 

ל - קרניטין מומלצת לכל ספורטאי שמעוניין לרדת במשקל, להוריד את אחוזי השומן ובמקביל לאפשר לגוף לשמור על רמות אנרגיות גבוהות תוך שיפור בכושר הגופני האירובי. 

 

יש לצרוך כמוסה 1 ביום לפני האוכל.

 

למידע נוסף לגבי ל - קרניטין לחצו כאן

 

כורכומין

 

כורכומין הוא חומר נוגד חמצון עוצמתי הנמצא בריכוזים גבוהים בתוך שורש הכורכום. אם בשנים האחרונות החלו לייצר מהחומר תוספי תזונה בכדי שגוף האדם יוכל להנות ממגוון היתרונות של החומר בריכוזים גבוהים, זאת משום שבתבלין עצמו, הריכוז של החומרים הפעילים נמוך.

 

לכורוכמין יש יכולות נוגדות חמצון ויכולות אנטי דלקתיות עוצמתיות. 

 

נטילת תוסף כורכומין על בסיס יומי מאפשרת למנוע היווצרות של דלקות ויחד עם זאת מסייעת בהפחתת הנזק החמצוני שנוצר כתוצאה מפעילות גופנית עצימה.

 

יש לצרוך 1-2 כמוסות אחרי האוכל על בסיס יומי. 

 

למידע נוסף לגבי כורכומין לחצו כאן

 

 

 

מגנזיום

 

מגנזיום הוא אחד המינרלים הכי חשובים בגוף האדם, משתתף ביותר מ-300 תהליכים אנזימתיים.

 

מגנזיום מייצר חומצות גרעין ב- DNA שלנו, משתתף בתהליך הרפיית השרירים יחד עם הסידן, מעביר גירויים עצביים מהמוח אל הגוף, מווסת את ספיגתו של הסידן בעצמות, משתתף בתהליך חילוף חומרים של שומנים, חלבונים ופחמימות ועוד.

 

בעת פעילות גופנית עצימה עלול להיווצר בטווח הארוך מצב של מחסור במגנזיום.

 

מיועד לכל סוגי הספורטאים.

 

יש לצרוך כמוסה 1-2 ביום של 520 מיליגרם (תלוי ברמת עצימות של הפעילות).

 

למידע נוסף לגבי מגנזיום לחצו כאן

 

 

 

 

 

לסיכום, שילוב של תוספי תזונה מומלצים לספורטאים בהתאמה אישית לצרכים הפיזיולוגיים שלכם לצד הפעילות הגופנית אותה אתם מבצעים תתמוך במצבים הפיזיולוגיים השונים אותם הגוף עוזר, תאפשר לו להתמודד עם הסטרס המוגבר, תפחית את תנועת הרדיקלים החופשיים, תשמור על מערכת החיסונית שלכם חזקה ומאוזנת ותאפשר לכם להגיע לתוצאות הטובות ביותר מבלי לחשוף את הגוף לפציעות. 

 

 

Nutri D Sport Banner long new2a newlow

תפריט הבריאות שלך

NUTRI-D SUPPLEMENTS

צעד אחד מפריד בין
הבריאות שבטבע והגוף שלך

לקניה ישירה >
X
הבית שלך לחיים בריאים יותר