mberry- הפרי והפלא

כיצד עובד הפלא?

פרי הפלא - The miracle berry, או בשמו המקורי "Synsepalum dulcificum", גדל במערב אפריקה, ומשמש באופן מסורתי מזה מאות שנים לאיזון התזונה החומצתית של השבטים המתגוררים באזור. התושבים המקומיים, אשר נהגו למצוץ את הפרי, גילו לתדהמתם, כי לאחר שמצצו את הפרי, חוש הטעם שלהם השתנה באופן זמני, והפך את המאכלים החמוצים שהיוו חלק אינטגרלי מהתזונה שלהם, למתוקים.

מחקרים מדעיים שנערכו באחרונה גילו כי הסיבה לתופעה הפלאית של פרי הפלא נעוצה בגליקופרוטאין הידוע כ - Miraculinהמצוי בפרי הפלא. לאחר שהפרוטאין (חלבון) מצפה את בלוטות הטעם,Miraculinגורם לשינוי זמני בקולטני הטעם, כשהם מאפשרים לקבל טעמים חמוצים, מרירים וחומצתיים כמתוקים.

כמה עולה פרי הפלא?

Mberry הוא אחד הפירות היקרים בעולם, וזאת משום שהוא מציג תופעה ייחודית שאין שנייה לה. המחיר נגזר גם מטבעו המתכלה של פרי הפלא, אשר נוטה להתכלות במהירות יחסית, כמו גם מהעובדה שההיצע שלו בשוק העולמי מוגבל.

כל פרי בפני עצמו נמכר תמורת שניים עד חמישה דולרים (!). המחיר הגבוה של פרי הפלא הפך אותו ליקר המציאות עבור המונים ברחבי העולם.

עם ההמצאה החדשנית של טבליות mberry, אשר מאפשרות לצרוך ריכוזים גבוהים של פרי הפלא במחירים סבירים בהחלט, הפך הפרי לנגיש, ורבים מנסים את הפלא ונהנים מתחושת מתיקות על פי הזמנה.

פרי הפלא על העץ

Mberry והרזיה

צריכת פרי הפלא מאפשרת למשתמשים לספק את תאוות המתוקים שלהם, וזאת מבלי לצרוך קלוריות מיותרות ושאר מזונות שאינם מוסיפים לבריאותם.

הודות לכך, Mberryעשוי להיות הפתרון החדש למיגור התשוקה למתוקים שהפכה למאפיין של העולם המודרני, ואשר מובילה לעליה רחבת היקף בממדיהן של בעיות רפואיות שונות.

כמו כן, יכולת ההמתקה של הפרי מאפשרת לצרוך מזונות בריאים שאינם אהודים על הצורך, ולנטרל את טעמם הבלתי אהוב באמצעות מתיקותו.

Mberry למה עדיף לצרוך כתוסף?

  • נוח יותר לצריכה
  • אין צורך בטיפול בפרי
  • זול באופן משמעותי!