בעידן המודרני לא רק גברים סובלים מירידה בחשק המיני אלא גם נשים. אז האם קיימת ויאגרה לנשים? תתפלאו לדעת שלטבע יש תשובה גם לבעיה זו

האם יש ויאגרה גם לנשים?

גברים רבים ברחבי העולם משתמשים בוויאגרה. התרופה היעילה והחזקה הזו גורמת להרחבת כלי הדם והרפיית השרירים, וכתוצאה מכך זורם דם רב אל איבר המין. השיפור בחיי המין, הגברת החשק המיני ושינוי חיי האהבה, סייעו לגברים רבים אשר סבלו מאין אונות שבאה לידי ביטוי בירידה בליבידו, היעדר זיקפה ,שפיכה מוקדמת, כשל בשפיכה, חוסר יכולת להגיע לסיפוק מיני ועוד.

אך לא רק גברים סובלים מירידה בחשק המיני בגלל שגרת החיים, הילדים, העבודה והמשכנתא וכל הכרוך באורח החיים המודרני. הרי ידוע כי נשים רבות סובלות מחוסר חשק מיני ואף מתקשות להגיע לאורגזמה. 

משום כך עולה השאלה המתבקשת – האם קיימת כיום גם ויאגרה לנשים שיכולה לששפר את חיי המין של האשה, תגביר את הגירוי המיני, תסייע לנשים להגיע לאורגזמה ותחזק את הקשר עם בן הזוג?


לצערן של הנשים (והגברים), עד היום עוד לא הומצאה ויאגרה לנשים, אך הבשורה המשמחת היא כי ניתן להשתמש במוצר איכותי אשר מגביר את החשק המיני ואת עוצמת ההנאה גם לנשים.


המוצר המדובר הוא טבעי לחלוטין, והוא נמצא יעיל בכל הנוגע להגברת החשק הנשי והגברת ההנאה הכללית לנשים במהלך קיום יחסי מין. משום כך זכה מוצר על ידי הנשים שמשתמשות בו לכינוי "ויאגרה לנשים" אף על פי שאין כל קשר בין התרופה ויאגרה למוצר טבעי זה.

מאקה - הוויאגרה הנשית של הטבע

המוצר הפופולרי ביותר הוא מאקה, המכיל את צמח המרפא מאקה, ששימש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית להעלאת החשק המיני הנשי, ונמצא יעיל גם במחקרים קליניים להגברת החשק המיני אצל נשים, ולהגברת האנרגיה בגוף.

המאקה נמכר כיום גם בצורתו הטבעית, אך למי שמעדיפה ליהנות מנטילה נוחה ויעילה - גם כתוסף תזונה איכותי וטבעי לחלוטין, בשם מולטי מאקה, המכיל כמוסות של מאקה טבעית בריכוז גבוה. המולטי מאקה הוא מוצר חובה לכל אישה שחוות ירידה בחשק המיני ורוצה לפתור זאת בצורה טבעית שהוכחה מחקרית.

המולטי מאקה הוא תוסף תזונה שנוטלים אותו באופן יומיומי בכל בוקר, ולאחר תקופת מה מתרחש השינוי - החשק המיני וההנאה מיחסי מין שאבדו חוזרים לחיים. ואגב - המאקה קיבלה את הכינוי "ויאגרה נשית", אך היא מומלצת לנשים וגברים כאחד. 

לפרטים נוספים על מאקה לחצו כאן >>

מחקרים בנושא ויאגרה לנשים

מחקר מספר 1 : האם ויאגרה בטוחה עבור נשים?

מחקר מספר 2 : מדריך אודות ויאגרה נשית

מחקר מספר 3 : האם פליבנסרין יכול להוות ויאגרה נשית?

מחקר מספר 4 : סיקור אודות ויאגרה נשית

מחקר מספר 5 : ויאגרה עבור נשים ומשרד הבריאות והמזון של ארה"ב

מחקר מספר 6 : אוניברסיטת הארוורד דנה בוויאגרה הזמינה עבור נשים כיום

מחקר מספר 7 : סיקור מלא אודות ויאגרה עבור נשים

מחקר מספר 8 : ויאגרה עבור נשים עשויה לסייע לחלק מהנשים הסובלות מדיכאון, לשמור על החשק המיני שלהן

מחקר מספר 9 : יעילות, בטיחות וטיפול בקושי מיני עבור נשים, באמצעות פליבנסרין

מחקר מספר 10 : פליבנסרין כרכיב פעיל, המחזק את החשק המיני הנשי

מחקר מספר 11 : סקירה יסודית ואיכותית אודות ויאגרה עבור נשים

מחקר מספר 12 : כיצד ויאגרה עבור גברים, משפיעה על נשים

מחקר מספר 13 : משרד הבריאות והמזון של ארה"ב מאשר חקר בנושא ויאגרה עבור נשים

מחקר מספר 14 : האם פליבנסרין היא תרופה איכותית עבור נשים?

מחקר מספר 15 : אזהרה באשר לשילוב ויאגרה עבור נשים, יחד עם אלכוהול