מחפשים דיאטת פלא? לכו על דיאטת פרי הפלא!

 

מהי דיאטת פרי הפלא?

 

דיאטת פרי הפלא היא דיאטה מופלאה אשר מאפשרת לעשות את הבלתי יאמן - לאכול בריא, להימנע ממתוקים, ולחוש מתיקות מענגת בכל לעיסה! הדיאטה החדשנית מבוססת על פרי מופלא אשר מציצתו מקבעת בפיו של הצרכן טעם מתוק, ומספקת לו תחושת מתיקות זמנית. דיאטת פרי הפלא מאפשרת לצרכנים לאכול את העוגה, מחד, ולהותיר אותה שלמה, מאידך, כשהם אוכלים בריא, מתנזרים ממתוקים ומשאר מרעין בישין אשר אינם תורמים לבריאותם ואף גורעים ממנה, ומתענגים על טעם מתוק מודגש בחלל הפה. וכמובן - ההתנזרות ממתוקים מובילה באופן ישיר להרזיה. אז אם עד היום הייתם סבורים כי כניסה למסגרת דיאטה רצינית תשלול את כל הנאות החיים הטובות שלכם, הקשורות, רובן ככולן, בטעם מתוק ומשכר בפה, הרי שהפעם טעיתם, ובגדול: כי עם פרי הפלא תוכלו ליהנות מרגעים מתוקים רבים לכל אורך היממה, וזאת, תוך ירידה מרשימה במשקל.

 

כיצד עובד הפלא?

 

פרי הפלא, הלא הוא - The miracle berry, או כפי שהוא מכונה בשמו המקורי "Synsepalum dulcificum", צומח באזור מערב אפריקה, שם הוא משמש נזה שנים לאיזון תזונתם החומצתית של בני השבטים המתגוררים באזור. סגולתו הפלאית של הפרי נתגלתה באקראי ממש כמו הגרסיניה קמבוג'יה , כאשר תושבי האזור הקדומים, אשר נהגו למצוץ את הפרי, גילו כי חוש הטעם שלהם השתנה באופן זמני לאחר שמצצו את הפרי, וגרם למאכלים החמוצים שצרכו במינונים גבוהים, להפוך למתוקים בפיהם. מחקרים מדעיים שסקרו את הפלא העלו כי שורש התופעה הפלאית שמאחורי פרי הפלא נעוץ בגליקופרוטאין הידוע כ - Miraculinהמצוי בפרי הפלא. לאחר שהפרוטאין (חלבון) מצפה את בלוטות הטעם,  Miraculinיוצר שינוי זמני בקולטני הטעם, ובמהלך השינוי, קולטני הטעם מאפשרים לקבל טעמים חמוצים, מרירים וחומצתיים כמתוקים.

 

מחירו של פרי הפלא

 

Mberry- פרי הפלא, הינו אחד הפירות היותר יקרים בשוק, וזאת הודות לעובדה שהוא מציג תופעה יוצאת דופן המחיר קשור גם בטבעו המתכלה של פרי הפלא, שהינו מתכלה במהירות. גם העובדה שההיצע הפרי בשוק העולמי נמוך מאוד, מייקרת את מחירו של הצמח. כל פרי בפני עצמו נמכר תמורת שניים עד חמישה דולרים (!). המחיר הגבוה של פרי הפלא הפך אותו ליקר המציאות עבור רבים. עם זאת, ההמצאה החדשנית של טבליות mberry, אשר מאפשרות לצרוך ריכוזים גבוהים של פרי הפלא במחירים המתאימים לכיסו של הצרכן הקטן, הפכה את הפרי לנגיש לכל אחד, ואת יעדי ההרזיה - ליעדים שהינם בהישג יד.

 

איך מרזים?

 

פשוט, לוקחים תוסף Mberry, ובעזרתו, מספקים את תאוות המתוקים שהפכה לשולטת הבלתי מעורערת של האדם הממוצע באדם המודרני, אשר מעוניין להפחית ממשקלו אך איננו מוצא את הכוח להתמודדות מול תאוות המתוקים וריסונה. אי לכך, צריכת פרי הפלא הינה פתרון אידיאלי, אשר ממגר את התשוקה למתוקים, מפחית השמנה, ותורם רבות לבריאות הכללית. מעבר לכך, בעזרת דיאטת פרי הפלא ניתן לצרוך קשת נרחבת של מזונות אשר אינם ערבים לחיכו של האדם הממוצע אך חיוניים לו לצורך בריאותו או לצורך תכנית הדיאטה שלו.


Super Food Diet Banner new1