כל מה שרציתם לדעת על הדיאטה המהפכנית של דוקטור סימונס

 

מיהו דוקטור סימונס?

 

דוקטור סימונס היה אנדוקרינולוג בריטי אשר במסגרת עבודתו עסק במחקר מחלות טרופיות. כחלק מעבודת המחקר, התגורר דוקטור סימונס בהודו במשך מספר שנים, ומתוך חיכוך עם האוכלוסייה המקומית, הבחין בתופעה מפליאה ביותר אשר הציתה את סקרנותו. להפתעתו של דוקטור סימונס, הנשים ההודיות אשר צרכו תזונה מינימלית ביותר, ילדו ילדים בריאים, למרות תזונתן הדלה במהלך תקופת ההיריון. לאחר שירד לשורשי התופעה התמוהה הגיע דוקטור סימונס למסקנה המפתיעה, כי בגופה של אישה הרה קיים הורמון ייחודי אשר מיוצר על ידי השליה ותפקידו להגן על העובר, גם אם אמו איננה אוכלת כיאות. ההורמון שגילה (HCG) שימש את דוקטור סימונס במחקר, וכאשר חולים בהם טיפל צרכו את ההורמון כחלק מהטיפול, גילה דוקטור סימונס לתדהמתו כי הם הצליחו לרזות באופן מדהים, ובמקביל - הצליחו לשמור באופן כמעט אופטימלי על רקמת השריר! 

ממצאי המחקר של דוקטור סימונס

 

החולים, אשר התבססו על תפריט מצומצם של 500 קלוריות במקביל לנטילת הורמון ה - HCG, נהנו מתחושת שובע מוגברת הודות לנטילת ההורמון, ובדרך זו - שרדו בקלות מרובה את התפריט המצומצם שלהם במהלך הדיאטה. הירידה המואצת במשקל שהתרחשה באופן מידי, האיצה את הליך ההחלמה שלהם. עם הממצאים המדהימים שבידיו, עבר דוקטור סימונס לרומא ובה הקדיש את זמנו לחקר נפלאות הורמון HCGולהרכבת הדיאטה הייחודית המבוססת על צריכתו. לצורך הרכבת התפריט המושלם אשר יעודד ירידה מקסימלית במשקל, בדק דוקטור סימונס את השפעתם של כל המזונות על הגוף, עד שהגיע לנוסחה האפקטיבית ביותר. הממצאים הסופיים אליהם הגיע דוקטור סימונס העלו כי צריכת כמות קטנה של הורמון HCG, לצד דיאטה מצומצמת אשר כוללת תפריט מאוזן הכולל עד 500 קלורית ליום, מייצרות ירידה מואצת ומשמעותית במשקל, ומצמצמות היקפים באופן ניכר, וזאת תוך מינימום פגיעה ברקמת השריר. התפריט שיצר דוקטור סימונס לתמיכה בגוף במהלך נטילת ההורמון מבוסס על מינוני חלבון גבוהים ומינוני שומנים ופחמימות נמוכים. עם הזמן, ייסד דוקטור סימונס קליניקה פרטית יוקרתית, בה טיפל באמצעות השיטה בבעלי עודף משקל מקרב השכבות הגבוהות של החברה האירופאית. בשנים האחרונות, הדיאטה המהפכנית שבה לכותרות, והיא נתפסת כיום כאופציה המובילה בשוק ההרזיה, המיועדת למי שמעונין לרזות, ובגדול, בפרק זמן לא ארוך ובמינימום מאמץ.

 

מה כוללת הדיאטה של דוקטור סימונס?

 

הדיאטה הייחודית של דוקטור סימונס מאפשרת למשתמשי הדיאטה להפחית עד חמישה עשר קילוגרמים בטווח קצר ביותר של ארבעים יום בלבד! לטענתו של דוקטור סימונס, הורמון ההיריון מדכא באופן דרסטי את תחושת התיאבון, ויותר מכך - מעודד ניצול שומנים לצרכי אנרגיה, תוך פירוק של מאגרי השומנים הבעייתיים ביותר, כמו שומני הירכיים, הישבן והבטן. בשל כמויות השומנים הגדולות המנוצלות לצרכי אנרגיה, הגוף איננו זקוק, כמעט, לקלוריות נוספות, כך שניתן בהחלט להתבסס לתקופה מסוימת על תפריט מצומצם ביותר המוגבל ל - 500 קלוריות בלד, ועם זאת, לא לחוש רעב חריג. את הדיאטה ניתן לבצע במשך 40- 24 ימים, כאשר התפריט כולל את כל אבות המזון הדרושים לתפקוד אופטימלי של הגוף. ניתן לאכול פירות, ירקות, חלבונים וכמות מצומצמת של פחמימות, ולמעשה, רבים מאוד מצרכני דיאטת דוקטור סימונס מעידים כי הם חשים שבעים במהלך הדיאטה ואינם זקוקים לכל 500 הקלוריות המותרות. תוסף ה - HCGעליו מבוססת הדיאטה יהיה, במרבית המקרים, תחליף צמחי של ההורמון, שכן משרד הבריאות איננו מתיר למכור את הורמון ה- HCGהמקורי, ועל כן, תוסף תקני של דיאטת דוקטור סימונס יהיה תחליף צמחי.

 

מה ניתן לאכול במהלך הדיאטה של דוקטור סימונס?

 

במהלך דיאטת דוקטור סימונס  ניתן לצרוך מגוון חלבונים, כמו ביצים, דגים רזים, חזה עוף, בשר בקר, אבקת חלבון או קוטג' 1% שומן. כמו כן, ניתן לצרוך מגוון ירקות לבחירה: מלפפונים, בצל, קולרבי, עגבניות, כרובית,ברוקולי,עלי סלק,תרד,כרוב,עולש, חסה,צנון,שומר, סלרי ואספרגוס. מעבר לכך, ניתן גם לצרוך פירות מסוימים: תותים, תפוחים, אשכוליות ותפוזים. הפחמימות שניתן לצרוך במהלך הדיאטה הן פחמימות דלות קלוריות, כמו מקלות GRISINIאו טוסט MALBA. בשתי אופציות אלו, הערך הקלורי ש ל כל יחידה עומד על 20 קלוריות בלבד. ניתן להמיר את הטוסטים הללו בתחליפים שהינם בעלי רמה קלורית דומה, כמו פריכיות אורז שערכן הקלורי עומד על כ - 20 קלוריות ליחידה.

Super Food Diet Banner new1