רובנו מתקשים לצרוך באופן יומיומי את כל הוויטמינים, המינרלים, נוגדי החמצון והרכיבים החיוניים לגוף שלנו מהמזון הרגיל. כספורטאים, חשוב עוד יותר שנעשה זאת כי אנו מאבדים כמות ניכרת מהם במהלך האימון. אז מה הפיתרון? היכנסו לקרוא

בכדי לשמור על גוף מאוזן, חזק, אנרגטי ובריא מומלץ להוסיף לתפריט התזונה היומי שלנו מולטי ויטמין. הסיבה היא שרוב האנשים מתקשים לצרוך את כל הוויטמינים, המינרלים, נוגדי החמצון ושאר הרכיבים החיוניים לגוף שלנו מהמזון הרגיל. עובדה זו נכונה עקב התהליך המתועש ממנו המזונות מורכבים מה שממלא אותם בחומרים משמרים, צבעי מאכל סוכרים וכו׳. מולטי ויטמין מספק לגוף רכיבי תזונה מצויינים בכדי למנוע מהגוף שלנו חוסרים אשר יגרמו לתחושת עייפות, חוסר אנרגיה, מערכת חיסונית חלשה והאצה בתהליכי ההזדקנות.

יתרונותיו של מולטי ויטמין

לקיחה של מולטי ויטמין באופן קבוע, תשלים את כמות המינרלים, הויטמינים ונוגדי החמצון אליהם הגוף זקוק, תסייע בהפחתה של מצבי עייפות ותשישות מתמשכים ואף תגביר את האנרגיה הזורמת בגוף. כמו כן מולטי ויטמין עשיר בסידן ובכך משפר יכולות ספורטיביות ומחזק את העצמות. מולטי ויטמין משפר את רמת הריכוז והמחשבה, מסייע להאט תהליכי הזדקנות, מחזק את המערכת החיסונית ואף מונע מחלות.

למי מולטי ויטמין מתאים לספורטאים ומה יש בו?

מולטי ויטמין מתאים לנשים, גברים בכל הגילאים ומומלץ לאנשים העוסקים בספורט באופן קבוע. הוויטמינים והמינרלים אותם מכיל מולטי ויטמין תומכים בצרכים האנרגטיים של הגוף ואף מסייעים לשמור על משקל גוף מאוזן ותקין. מולטי ויטמין יוצר תחושה של חיוניות ואנרגיה לגוף, מסייע במצבי לחץ ומאפשר לנו לעבור את היום האינטנסיבי והעמוס ביתר קלות.

 

1. מולטי ויטמין מכיל תשלובת של ויטמין B אשר חיוניים למערכות העצבים והעיכול, משפרים את מראה העור והשיער ואחראים על פעילות תקינה של התאים במוח.                                                                                         

 

2. מולטי ויטמין מכיל כמות אופטימאלית של מינרלים המסייעים לו להגיע לתפקוד מלא. כאשר התזונה שלנו לקוייה נוצרים חוסרים של מינרלים בגוף. מולטי ויטמין מכיל מגוון של מינרלים התורמים לגוף כגון: ברזל  אשר חיוני להובלת תאי חמצון לגוף, מגן עליו מפני רעלים, מייצר כדוריות דם אדומות ושומר על יציבותה של המערכת החיסונית. 
                                                                                                            

3. מולטי ויטמין מכיל חומצות אמינו חיוניות מסועפות מסוג BCAA אשר מאפשר יצירה של תהליכי בנייה לשרירים ועוזר לגוף להתאושש בתום האימון.                                                                                   

 

4. מולטי ויטמין מכיל נוגדי חמצון אשר מונעים מתהליכי חמצון להתקיים ומשפרים את תוחלת החיים.

לפרטים על תוסף מולטי ויטמין מקצועי לספורטאים לחצו כאן >>