ספירולינה היא אצת הנכללת בתוך אלפים של זנים של אצות כחולות וירוקות אשר גדלות במרכז ובדרום אמריקה. אצת הספירולינה עתירה ברכיבים תזונתיים רבים ביניהם חלבונים, ברזל, חומצות שומן חיוניות, חומצות אמינו חיוניות ועוד. ספירולינה מסייעת לתהליך הרזיה תקין המלווה בתחושת שובע ממושכת ובאספקה של מרבית הוויטמינים והמינרלים אליהם הגוף זקוק.

 

 

כיצד ספירולינה מסייעת לרזות?

 

מחסור בוויטמינים

 

כאשר אנו מנסים לרדת במשקל, עלול להיווצר מצב של חסרים ברכיבים תזונתיים שונים בשל תפריט לוקה בחסר, מה שיקשה עלינו לרדת במשקל ולשרוף שומנים. ויטמינים ומינרלים ברמה גבוהה הנמצאים באצה יאפשרו לגשר על הפערים ועל המחסור שנוצרים בגוף ובכך ספירולינה תסייע לנו לרדת במשקל בצורה קלה יותר.

 

 
להזמנה ישירה של ספירולינה - לחצו כאן


חלבונים וחומצות אמינו

 

אצת הספירולינה מכילה רמה גבוהה של חלבונים וחומצות אמינו החיוניים ליצירת תהליכי בנייה, צמיחה וחידוש של התאים. חלבונים נותנים לגוף תחושת שובע ממושכת הרבה יותר מאשר שומנים ופחמימות ובכך ספירולינה מאפשרת הרזיה תוך בנייה של השרירים והרקמות בגוף.

 

 

סיבים תזונתיים

 

אצת הספירולינה עשירה בסיבים תזונתיים אשר מונעים את תחושת הרעב,מאפשרים תפקוד תקין של מערכת חילוף החומרים, מונעים מצב של עלייה חדה ברמת הגלוקוז בדם ומסלקים פסולת ורעלים מהמעיים. סיבים תזונתיים באצת הספירולינה מאפשרים הרזיה של הגוף תוך כדי שמירה על משקל גוף תקין ומאוזן.

 

 

כמו כן, היותה של האצה מסייעת להוריד לחץ דם גבוה ושומרת על רמה תקינה של כולסטרול בגוף מאפשרות לספירולינה לעודד תהליכי הרזיה. ספירולינה תומכת במערכת עיכול תקינה ומאיצה את תהליך חילוף החומרים בגוף.כאשר קצב חילוף החומרים מוגבר זה יוצר מצב של שריפת שומנים יעילה יותר ובכך ספירולינה מסייעת לרזות בצורה נוחה, קלה ויעילה.

 

 

יתרונות נוספים של אצת הספירולינה

 

1. עשירה בנוגדי חמצון וויטמינים.

 

 2. מעלה את רמת האנרגיה ושומרת על גוף בריא וחיוני.

 

3. מחזקת את המפרקים ומונעות דלקות

 

4. מחזרת את המערכת החיסונית.

 

5. מגנה על הכבד ועל הלב.

 

6. משפרת את ספיגתם של המינרלים והוויטמינים בגוף


להזמנה ישירה של ספירולינה - לחצו כאן