כאשר אנו מנסים להוריד את אחוזי השומן עלינו להפוך את  מאזן הקלוריות משלילי לחיובי, במילים אחרות להוציא אנרגיה יותר ממה שאנו מכניסים. שילוב של שורפי שומן בתפריט קלורי מאוזן תוך כדי ביצוע פעילות גופנית, יסייע לנו לשרוף שומן בצורה יעילה יותר. כמו כן שורפי שומן ממריצים את הגוף, גורמים לנו להיות ערניים וחדים יותר ואף לתחזק את הפעילות הגופנית מבלי להוסיף קלוריות מיותרות לתפריט. שורפי שומן גורמים למערכת העיכול להתייעל ולעבוד בצורה טובה יותר מה שגורם לתהליך שריפת השומן לעלות בין 5-8, אחוזים  מאשר היינו מנסים להוריד את אחוזי השומן מבלי להיעזר בהם.

מה מומלץ לבדוק לפני שרוכשים שורפי שומן

לפני שאנו רוכשים שורף שומן כלשהו, כדאי לבדוק את הרכיבים התזונתיים, לוודא שאין לנו רגישויות, שהמוצר עבר אישור של משרד הבריאות, לשלב את הלקיחה של שורפי שומן עם תפריט בריא ומאוזן ולהשתמש בהם בצורה נכונה אשר תייעל את האימון ולא תפגע בגוף שלנו.

להזמנה ישירה של שורפי שומן טבעיים - לחצו כאן

סוגים של שורפי שומן מומלצים

- טבליות קפאין מבית היוצר של סופר אפקט, המומחית בייצור של תוספי מזון. Caffeine*

פרט להיותו של הקפאין מעורר ומוסיף לגוף אנרגיה, הוא גם מייעל את ביצוע האימון ויודע כיצד לנצל את השומנים בגוף לאנרגיה זמינה, מה שמוביל לשריפת שומנים מוגברת בגוף. יתרונות נוספים של כדורי הקפאין הם בשיפור הריכוז, העלאה ביכולת של הגוף להתמודד עם אימוני סיבולת ומפחית את תחושת העייפות.

*Mega Fat Burners- שורף שומן אשר תורם להורדת תחושת הרעב בגוף ומשפר את תהליך שריפת השומן בגוף. צריכה של Mega Fat Burnersמוכחת כמגבירה את תהליך חילוף החומרים של הגוף מה שמסייע לירידה בטוחה במשקל. כמו כן, המוצר עבר תהליכי בדיקה קפדניים, נחשב לאחד משורפי השומנים האיכותיים ביותר, אינו מכיל ממריצים שאינם טבעיים ועל כן בטוח לשימוש.

 *CLA-  שורף שומן בצורה יעילה ואפקטיבית ובונה מסת שריר באותה נשימה. 

המוצר מכיל חומצת שומן חיונית לגוף הנקראת Conjugated Linoleic Acid, אותה הגוף לא יכול לייצר בעצמו. החומצה יעילה בעידוד תהליך שריפת השומנים שבגוף, מעלה את קצב חילוף החומרים בזמן מאמץ ובמנוחה, ואף מעלה את הרמה של מסת השריר בגוף. שלושת הפעולות מתבצעות ע״י היכולת של החומצה למנוע הצטברות של שומנים ברקמות השומן ע״י טרנספורמציה של שומנים מהדם אל התאים בגוף.

להזמנה ישירה של שורפי שומן טבעיים - לחצו כאן