התזונה המתועשת מכילה צבעי מאכלים, כימיקלים, חומרים משמרים ונטולה מוויטמינים מינרלים ורכיבים החיוניים לגוף שלנו. לרוב המזון אותו אנו אוכלים כביכול עונה על הצורך של הגוף להיות שבע אבל הוא ריק מהזנה אמתית אליה הגוף שלנו זקוק וצמא. עם הזמן הגוף שלנו נחלש, חילוף החומרים מאט את עצמו והגוף אינו מתפקד בצורה אופטימאלית. אם נוסיף לתפריט היומי שלנו את אצת הספירולינה אשר עשירה ברכיבים תזונתיים נקיים ומלאים, נוכל לספק לגוף שלנו את מה שהוא צריך. אצת הספירולינה מאצה את חילוף החומרים בגוף, מסייעת לשמור על משקל גוף תקין ומאפשרת לנו ליהנות מיתרונותיה וסגולותיה הרפואיות.

 

למידע נוסף על ספירולינה.

 

כיצד ספירולינה מעלה את קצב חילוף החומרים ומסייעת להורדה בטוחה במשקל?

 

חלבונים

 

אצת הספירולינה עשירה בחלבונים וחומצות אמינו חיוניות לגופנו. היא מכילה  60% חלבון מלא איכותי המורכב מחומצות אמינו חופשיות.שילוב של שניהם מאפשר יצירה של תהליכי בנייה, צמיחה וחידוש הרקמות בגוף. כאשר אנו מקבלים כמות מספקת של חלבונים רמת התיאבון בגוף פוחתת. זאת משום שחלבונים יוצרים תחושת שובע ממושכת יותר מפחמימות ושומנים כי תהליך הפירוק שלהם איטי יחסית. תהליך פירוק החלבונים בגוף מאיץ תהליך שריפת האנרגיה. אצת הספירולינה בהיותה מכילה חלבונים, מזרזת את תהליך חילוף החומרים בגוף, מאפשרת לנו להרגיש שבעים לאורך זמן מה  שמקל בשמירה על משקל מאוזן לאורך זמן.

 

חומצות האמינו והחלבונים אותם מכילה אצת הספירולינה מאיצים את ייצור החום של הגוף מה שמעלה את קצב שריפת הקלוריות ומשרה תחושת שובע.

  

סיבים

 

אצת הספירולינה מכילה 100% רכיבים טבעיים ואיננה גורמת לתופעות לוואי שונות. ספירולינה מגבירה את קצת חילוף החומרים, הופכת את השומן שהצטבר לאנרגיה זמינה ובכך מקלה על תהליך ההרזיה. ספירולינה מכילה סיבים תזונתיים אשר מתנפחים בקיבה שלנו ויוצרים תחושות שובע. ספירולינה מסייעת להגברת חילוף החומרים בגוף ע״י פינוי עודפי כולסטרול, שומנים ופסולת אשר מצטברים במעיים. היא תורמת לנו בייצוב ואיזון של איברי הגוף השונים, מנקה את כלי הדם ומחזקת את המערכת החיסונית. אצת הספירולינה טובה לסובלים מחילוף חומרים איטי, לחולי סוכרת, לחץ דם גבוה וכולסטרול, היא מאיטה את תהליך ההזדקנות ע״י היותה נלחמת בפעילות של הרדיקלים החופשים היוצרים מצב של חמצון בתאים. כמו כן היא מחזקת את מערכת העיכול גורם נוסף להגברת חילוף החומרים ע״י צריכה קבוע של ספירולינה.


להזמנה ישירה של ספירולינה - לחצו כאן