טכנולוגית SHR הינה הטכנולוגיה החדשנית ביותר של הסרת שיער בלייזר לצמיתות. מאז שהשיטה פרצה לשוק, לקוחות פוטנציאליים רבים שואלים שאלות על השיטה החדשנית. אז בדיוק עובד התהליך של טיפול SHR? האם זה מכאיב? מה עליי לעשות? שאלות אלו ועוד ייענו בהמשך. עם זאת, רעיון טוב יהיה להתייעץ עם רופא עור או קוסמטיקאי רפואי, טרם הטיפול.

 

מה המונח "SHR"? למעשה אלו ראשי תיבות של Super Hair Removal. המפתחים לקחו את השם הזה, כי זו השיטה היעילה ביותר להסרת שיער לא רצוי עד עכשיו. למרות שזה דומה להסרת שיער בלייזר או בשיטת IPL, אך ניתן להבחין בהבדלים משמעותיים במבחן התוצאה.

 

כדאי לדעת: הסרת שיער SHR נחשבת כשיטת הסרת שיער ללא כאב!

 

סוג זה של טיפול הוא ממוקד מאד ולהבדיל משיטת אחרות, אינו פוגע ברקמת העור ומבודד את הטיפול לשערה בלבד. כאבים כלים עשויים להתרחש בגוף שעיר במיוחד, שכן אז הטיפול הוא יותר אגרסיבי. כמו בשיטות אחרות, גם כאן נהוג להשתמש בג'ל על מנת לרכך תחושות כאב.

כל סוגי שיער והעור מתאימים לטיפול באמצעות SHR

חוץ מהליזר ושיטת IPL, יתרון משמעותי בשיטת SHRהוא שהעור וצבע שיער לא משחקים תפקיד משמעותי. בעוד בשיטות אחרות להסרת שיער, עור בהיר ושיער כהה היו התנאי להצלחת הטיפול, בשיטת SHRזה פשוט לא רלוונטי. כמובן, הטיפול עדיין יהיה אפקטיבי יותר עם עור בהיר ושיער כהה, אך בטכנולוגית SHRכל אחד יכול לעבור טיפול ובהצלחה.

 

דברים נוספים שחשוב לדעת לקראת הטיפול:

·         יש להפחית למינימום את החשיפה לשמש ביומיים הראשונים לפני הטיפול.

·         להימנע משימוש במיטות שיזוף

·         לאחר הטיפול יש להיחשף כמה שפחות לשמש

·         ובמידה וחייבים להיות בשמש - מומלץ מאד להשתמש בקרם הגנה עם מקדם גבוה

לסיכום

הסרת שיער בשיטת SHRמתאימה לכל אחד - גברים ונשים, בכל צבע עור וגוון שיער. מדובר בשיטה חדשנית ובטוחה, כמעט ללא כאבים ועם סיכויי הצלחה גבוהים במיוחד. SHRהיא ללא ספק השיטה המובילה כיום להסרת שיער לצמיתות תוך סדרת טיפולים קצרה.