אבקת מאצ'ה הוא סוג של תה ירוק איכותי ויוקרתי אותו שותים היפנים בתהליך טקסי ייחודי ומרשים. תהליך הגידול של העלים מתבצע בתנאי הצללה ספציפיים כשלושה שבועות לפני הקטיף, במטרה למנוע חדירה של שמש. בתהליך זה, הגוון של עלי המאצ'ה הופך כהה, רמת הריכוז של חומצות האמינו עולה מה שהופך אותו לעשיר, משובח ובריא הרבה יותר. תזונאים, נטורופתים ודיאטניים רבים החלו להמליץ על התה המהולל בשל האפקט הבריאותי החזק שבו והיותו מסייע לתהליך ההורדה במשקל.

הסגולות הבריאותיות של כמוסות תה המאצ'ה

בשונה מחליטות תה אחרות, ה”מאצ'ה" נטחן לאבקה דקיקה, דבר המאפשר שימור של כל הרכיבים התזונתיים בתה וספיגה מהירה שלהם בגוף. היותו עשיר בנוגדי חמצון אשר בולמים את פעילות החמצון של התאים בגוף, מסייע לו להילחם במחלות כרוניות כמו סרטן ולחץ דם גבוה. מאצ'ה מספק לגוף שלנו אנרגיה מחודשת ואף יודע לאזן את רמות הכולסטרול בגוך מה שמאפשר לו לתמוך בכבד וכליות.  

מה יש ב-מאצ'ה שהופך אותו לתוסף מומלץ?

מאצ'ה מכיל כמות גבוהה של נוגד חמצון שנקרא EGCG. נוגד החמצון EGCG מעקב ומונע תהליכי חמצון המתרחשים בגופנו באופן טבעי, נלחם בהתפתחות של תאים סרטניים, מחזק את כל המערכות בגוף, מונע מחלות כמו אלצהיימר, פרקינסון ואף מסייע לשמור על אורח חיים בריא ועל גוף מאוזן מבחינה אנרגתית. בנוסף, נוגד החמצון - EGCG, מסייע לתפעל את מערכת חילוף החומרים בגוף, תומך בתהליך הההרזיה ומומלץ מאוד לשתייה בתום הארוחה לתחושת הקלה. היותו של תה מאצ'ה עשיר בנוגדי חמצון מסייע לו להגן על מבנה התאים בגוף ועל ה-DNA.

מרגיע, מעניק שלווה פנימית ויחד עם זאת - מעורר וממלא אותנו באנרגיה

אבקת מאצ'ה בכמוסות מכילה כמות גבוהה יחסית של חומצות אמינו הנקראית ל-תיאנין. ל-תיאנין היא כמו תרופת הרגעה טבעית אשר מפחיתה ומונעת מצב של חרדות, משפרת את איכות השינה בלילה ומעלה את הריכוז פלאים. שתייה יומיומית של מאצ'ה מאזנת את הגוף ומאפשרת לנו להיות מצד אחד רגועים ושלווים ומצב שני חדים, מפוקסים, אנרגתיים ועירניים. 


למוצרי אבקת מאצ'ה מומלצים לחצו כאן >>