רוב המזונות שאנו אוכלים, עוברים תהליך כימי כזה או אחר. חלקם עוברים תהליכי הנדסה גנטית, לאחרים מכניסים כמות עצומה של הורמונים בכדי לעודד גדילה כפויה וכמעט כולם מכילים חומרים משמרים בכדי לאפשר להם כמה שיותר זמן לנוח על המדף.

מוצרים אורגניים אינם מיוצרים תחת תנאי מעבדה, אינם מכילים צבעי מאכל וחומרים משמרים. לרוב מזון אורגני ייחשב בריא לגוף נטול גלוטן, שומנים וסוכרים פשוטים.

לרשימת אבקות חלבון באתר טבע בריא

אז מה זה בכלל אוכל אורגני ולמה זה טוב?

אוכל אורגני תמיד יגדל בצורתו הטבעית. באוכל אורגני אין שימוש בחומרי הדברה, תרופות או הורמונים. בנוסף מזון אורגני לעולם לא יכיל דשן אשר מלא ברכיבים כימיים אלא יכיל בעיקר שאריות של ירקות ופירות.

אבקת חלבון אורגנית היא אבקת חלבון אשר טובה ובריאה לכל סוגי האנשים אשר מעוניינים בצריכה של חלבון איכותי במיוחד, חיצוני לתפריט הרגיל שלהם בכדי להשלים את תצרוכת החלבון היומית.

כמו כן, אבקת חלבון אורגנית מתאימה גם לצמחונים וגם לספורטאים אשר מעוניינים בהגדלת מסת שריר רזה ללא עלייה לא מבוקרת במשקל ובאחוזי השומן. אבקת חלבון אורגנית, איננה מכילה חומרים משמרים, צבעי מאכל, סוכרים או כולסטרול והיא נחשבת לבריאה ואף מחזקת את המערכת החיסונית.

אבקת חלבון אורגנית משלבת בתוכה חלבון העשוי מביצים אורגניות, חלבון העשוי מחלב אורגני וחלבון מזרעי שומשום אורגניים כלומר היא 100% אורגנית.

אבקת חלבון ספירולינה

5 היתרונות לצריכת אבקת חלבון אורגנית

  1. שימוש בחומרים משמרים וכימיקלים מגדילים את הסיכויים לחלות במחלות ולפתח אלרגיות. אבקת חלבון אורגנית עשירה בויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו והיא מסייעת לעלייה ברמת התהליכים האנאבוליים בגוף.
  2. אבקת חלבון אורגנית, מתעכלת ביתר קלות.
  3. אבקת חלבון אורגנית אינה מכילה בתוכה סוגי הורמונים שונים ועל כן מומלצת לנערים ונערות בתהליכי צמיחה, שכן מחקרים מוכיחים שההורמונים אותם מכילים חלק מהמזונות שאינם אורגניים מעיצים תהליכי צמיחה והתגברות בצורה מוגזמת.
  4. אבקת חלבון אורגנית מסייעת לחיזוק המערכת החיסונית.
  5. צריכה של אבקת חלבון אורגנית מעודדת איזון אקולוגי ושמירה על איכות הסביבה.