אבקות החלבון לסוגיהן השונים הן בעלות ערכים ביולוגיים מצוינים, מכילות את כל המרכיבים שהגוף זקוק להן בתום אימון קשה ואינטנסיבי. קיימים סוגים רבים של אבקות חלבון. ניתן לקטלג אותן על פי סוגי החלבונים אותן מהם הן מורכבות, לדוגמא חלבון מי הגבינה, חלבון קזאין וכו׳. לכל חלבון יתרונות משלו וכך ניתן להתאים את האבקה על פי צרכים ספציפיים. כמו כן ניתן לבחור באבקה המותאמת לרגישים ללקטוז, לצמחונים, לפי יחסי חלבון פחמימה וגם על פי טעמן. אבקת חלבון וניל היא אחת מאבקות החלבון הפופולאריות בקרב הצרכנים בעולם. טעם הווניל מעניק בסוף אימון תחושת סיפוק אדירה אליה אנו מחכים במהלך כל האימון מה שמוסיף לאימון אפקט מיוחד. בין אבקות חלבון וניל הנמכרות והאיכותיות ביותר:

 

אבקת חלבון אלפא - מכילה חלבון מי גבינה אמריקאי איכותי ומגיעה במגוון של טעמים מושלמים. אחד הטעמים הוא גלידת וניל מפנקת. אלפא מצד אחד תומכת בכל התהליכים הפיזיולוגיים המתנהלים בגופו של ספורטאי ומצד שני מאפשרת לגוון את התפריט במנת הגשה עשירה בטעם מדהים שנמס בפה ובפורמולה ייחודית שנותנת לגוף בדיוק את מה שהוא צריך .

 

אבקת חלבון Super Effect בטעם וניל מאפשרת לכל מתאמן לנצל את מקסימום היכולת שלו ולשפר את האימון שלו בכל פעם מחדש. אבקת Super Effect, היא אבקת חלבון בטעם וניל אשר נחשבת לאיכותית במיוחד, ומכילה רכיבים סופר מוקפדים שמספקים לתאי השריר חלבון וחומצות אמינו לחידוש מאגרי הגליקוגן בתום האימון.

 

אבקת חלבון 32 iso plex בטעם וניל אבקה מעולה, אשר עוברת תהליך מיוחד אשר מעלה את רמת הספיגה של חומצות האמינו בגוף. אבקת חלבון וניל של חברת אנסי האמריקאית, מאפשרת ע״י היותה מכילה גלוטמין וחומצות אמינו תהליכי נוגדי חמצון אשר גורמים לגוף להתאושש בקלות.

 

אבקת חלבון super quad protein בטעם וניל, מכילה בנוסף לחומצות אמינו, גם תרכובת עשירה של מגוון סוגי חלבונים וויטמינים גם תוספת קריאטין. תוספת זו מאפשרת לאבקת חלבון וניל של חברת אינר ארמור לאפשר ניצול מרבי של תהליכי האנרגיה בשרירים ופיזור יעיל של חומצות חלב, מה שמייעל את תהליך ההתאוששות בתום האימון