ספירולינה היא אחד מהמזונות העשירים והמזינים שיצר עבורנו הטבע. היא גדלה במים צלולים ומתוקים ואיננה מכילה יוד, כימיקלים ושאר חומרים מזיקים אותם גופנו מקבל מתעשיית המזון ומעודדים התפתחות של מחלות רבות כמו סוכרת, כולסטרול גבוה, לחץ דם גבוה וסרטן.

 

הספירולינה נחשבת לבעלת ערכים תזונתיים גבוהים, נוגדת חמצון עוצמתית במיוחד, עשירה בחלבונים, בחומצות אמינו ובמינרלים אשר חיוניים לתהליכים רבים המתרחשים בגופנו. יחד עם זאת, עקב מחקרים רבים שבוצעו ברחבי העולם על אצת הספירולינה, מסתבר שהיא נחשבת למזון אנטי סרטני המעלה את הרגישות בגוף לטיפולים כימותרפיים ואף מסייעת להאט את תהליך ההזדקנות הטבעי של הגוף. על קבוצת מטופלות הסובלות מהתפתחות של תאים ממאירים של סרטן השד, נעשה ניסוי בו תוצאותיו הוכיחו כי אכילה של אצת הספירולינה גרמה להפחתה משמעותית בתאים אלה עד להעלמה מלאה שלהם. הספירולינה ידועה כמנקה רעלים ומתכות מסוכנות שעלולות לגרום להתפתחות של תאים סרטניים. אחד היתרונות העיקריים שבצריכת אצת הספירולינה, הוא שהיא עשירה בחלבון מלא ומונעת מתאי הסרטן להתרבות בגוף. כמו כן, היותה של אצת הספירולינה עשירה בכמויות גבוהות של נוגדי חמצון, הופך אותה ליעילה בהתמודדות עם תהליך החמצון שמתרחש בגוף, כתוצאה מתנעותם החופשית של הרדיקלים החופשיים.

 

 

ספירולינה - טיפול משלים לחולים במחלת הסרטן

 

אצת הספירולינה משמשת כטיפול משלים ו/או מונע לסוגים שונים של סרטן ביניהם סרטן השד, הלבלב והכבד. נמצא קשר ישיר וחזק בין צריכה קבועה של אצת הספירולינה בשילוב של התפריט התזונתי היומי, לבין עיכוב של תהליכים ממאירים בגוף. מסתבר ששילוב של הספירולינה עם סלניום, בולם התפתחות של תאים סרטניים בגוף. מכיון והרכיב העיקרי של אצת הספירולינה הוא נוגדי חמצון שמקורים בויטמינים ומינרלים ביניהם ויטמין C, ויטמין E, ויטמינים מקבוצת B, מגנזיום ואבץ, האחראים על תיווך ואיזון של המערכות השונות בגופנו ועל מנגנוני הבקרה הטבעיים בגוף, צריכה של אצת הספירולינה מונעת את הפיכת התאים לסרטניים. בנוסף אצת הספירולינה עשירה בסיבים תזונתיים חיוניים, אשר מגבירים את תהליך הייצור של חיידקים טובים במעיים ומונעים מהגוף לספוג רעלים. כאשר גופנו מקבל את כל הרכיבים החיוניים להם הוא זקוק ומערכת החיסון שלנו נשארת חזקה, הסיכוי לחלות בסרטן ובשאר מחלות כרוניות פוחת בצורה ניכרת.


להזמנה ישירה של ספירולינה בכמוסות - לחצו כאן