ממיסים את כל השומן המיותר עם שורף שומן הכי חזק

 

מכירים את זה שאתם קמים בבוקר, נעמדים מול המראה ומתחילים לבחון את עצמכם. חלקנו לא מרוצים ממראה הרגליים שלנו, אחרים שונאים את השומן המיותר שבזרועות וכמעט כולנו מנסים להיפטר מהשומן הבטני המעצבן שמסרב לרדת. תהליך חיטוב הגוף עשוי להימשך זמן רב, במיוחד שאנחנו לא יודעים לזהות באופן מדויק את הגורמים שיסייעו לנו להאיץ אותו. בחרנו לספק לכם 4 טיפים שיעזרו לכם לשרוף את השומן ולחטב את הגוף.



להזמנה ישירה של שורפי שומן טבעיים - לחצו כאן


שימו לב מה אתם אוכלים

 

אם נכנסתם חזק לנושא שריפת השומן, אתם וודאי יודעים כמה משמעות יש למזון שאתם צורכים. אם אתם אוכלים מזונות כמו פיצה, צ׳יפס, עוגיות מתועשות, המבורגר ומשקאות ממותקים זו הסיבה העיקרית שאחוזי השומן שלכם מסרבים לרדת. ברגע שאתם צורכים מזון עתיר בסוכרים, פחמימות ושומני טראנס אתם מחסלים את מאגר הקלוריות היומי שלכם ומוסיפים שומנים לרקמות השומן. אל תטעו, אין אנו אומרים לכסח בקלוריות, כן מומלץ להנות אחת לשבוע ממזון כזה שכן אכילת ג׳אנק פוד, מונעת מתהליך חילוף החומרים להאיט את עצמו. שלבו שורף שומן חזק כחלק בלתי נפרד מהתפריט שלכם, כך האנרגיה שתנוצל תילקח ממאגרי השומן ותימנעו ממצב של פירוק מסת שריר אותה צברתם בעבודה קשה.

 

יותר חזרות שליליות באימונים

 

אם תבצעו דחיקת משקולות בפחות זמן ותורידו את המשקל ביותר זמן, תאיצו את תהליך שריפת השומן. בנוסף, שורף שומן חזק המכיל רכיבים ספיציפיים יסייע לכם למקסם את היכולות שלכם באימון עצמו ולשפר ביצועים.

 

בצעו אימון קל נוסף אחרי שהרמתם משקולות

 

בכדי לשרוף שומן, עלינו לגרום לגוף לנצל את מאגרי השומנים כמקור לשריפת אנרגיה. לכן, אם התאמנתם בחדר הכושר בין 30-60 דקות, בצעו לאחר מכן אימון קל המשלב רכיבה על אופניים, , שחייה, הליכה או ריצה וכך תגבירו את ניצול השומנים.

 

 

בחרו שורף שומן חזק שמתאים לצרכים שלכם

 

בשוק יש כל מיני סוגים של שורפי שומן חזקים וטבעיים. חלקם מבוססים על חומצת שומן המכונה CLAאשר בולמת את האנזים שמעביר את השומנים לתאים, חלקם על קפאין המעודד את תהליך חילוף החומרים ויש כאלה המבוססים על ל-קרינטין - חומצת אמינו המסייעת לתהליך שריפת השומן. אם תתאימו שורף שומן חזק תוכלו למקסם את תהליך שריפת השומן של הגוף, לרדת בהדרגה באחוזי השומן, להפחית במשקל גופכם ואף לשמר את מסת השריר שבניתם לאורך זמן.

 

מחפשים המלצה לשורף שומן חזק?

 

אם אינכם מעוניינים לצרוך CLA או ל-קרניטין בצורתם הטהורה, תוכלו לבחור בפורמולת שרפת שומן חזקה, מתוך המגוון הקיים היום בשוק אנו ממליצים על המוצר ליפו מקס של חברת נוטרי-די. הפורמולה שלהם נחשבת החזקה והיעילה ביותר מבין האלטרנטיבות הקיימות.  


להזמנה ישירה של שורפי שומן טבעיים - לחצו כאן