הוא יוצר תחושת שובע, תורם להפחתה במשקל, עוזר לנקות את הכבד, מסייע בהפחתת רמת הכולסטרול המזיק, נלחם באפקטיביות בחיידקים שונים ובפרט ההליקובקטר פילורי, מעלים שיעולים טורדניים ועוד - זהו חומץ התפוחים, שבדיוק כמו הפרי ממנו הוא מיוצר גם לו סגולות בריאותיות רבות ושלל שימושים.


סיוע חיוני לכל מי שרוצה לרדת במשקל

השימוש העיקרי של חומץ תפוחים - שכשמו כן הוא, חומץ המופק מתפוחים - הוא עבור כל מי שרוצה לרדת במשקל.

מחקרים שונים כבר הוכיחו את מה שהסבתות שלנו (והסבתות שלהן, והסבתות של הסבתות שלהן ודורות רבים של בני אדם מזה אלפי שנים) כבר ידעו, שחומץ מתפוחים משפר משמעותית את הסיכוי להצליח בדיאטה. בפרט היה זה מחקר מאוניברסיטת אריזונה שבמסגרתו הנבדקים שתו 2 כפות חומץ לפני ארוחה - ופשוט ירדו במשקל.

הסיבות לכך שהחומץ עוזר לרזות הן תחושת השובע שהוא מקנה (כך שפחות נתפתה לאכילה מיותרת, שהיא באופן טבעי אחד האויבים הערמומיים של כל דיאטה), פירוק השומנים שהופך יעיל יותר כך שהם לא מצטברים במקומות שבהם אנחנו לא רוצים שהם יצטברו (ובפרט בבטן) וההאטה של קצב עלייתה של רמת הסוכר בדם לאחר הארוחה (מה שהופך את חומץ התפוחים למתאים גם למי שסובל מסוכרת).


להזמנה ישירה של חומץ תפוחים - לחצו כאן


עוד כדאי לדעת בהקשר זה שחומץ מתפוחים מכיל ויטמינים חשובים ובמיוחד ויטמין C שמחזק את מערכת החיסון שלנו, ויטמין A שלוקח חלק חשוב בתהליכי גדילה ובנוסף משפיע על תפקוד העור והראייה, ויטמין E שהינו נוגד חמצון חזק שנלחם ברדיקלים החופשיים ובהשפעתם המזיקה, ועוד. עוד מכיל חומץ תפוחים מינרלים נחוצים ובהם מגנזיום (חשוב מאוד לתפקוד מיטבי של הלב ושל כלי הדם), אשלגן (מסייע לשמור על לחץ דם תקין ועל תפקוד נאות של כל השרירים ובפרט שריר הלב), סידן (שבין השאר יש לו תפקיד מרכזי בבניית העצמות והשיניים), ברזל (שכשרמתו נמוכה האדם סובל מאנמיה וחולשה), ועוד.

תוספים של חומץ תפוחים מכילים חומרים נוספים בעלי השפעות מיטיבות רבות עוצמה ובהם בין השאר תה ירוק, אצות ו-ויטמין B6.

היגיינת פה משופרת

לחומץ תפוחים איכויות אנטי בקטריאליות שבאות לידי ביטוי בין השאר במקרים של דלקות חניכיים - כך שהחומץ משפר את היגיינת הפה ומונע ריח רע.


שיפור תהליכי עיכול

חומץ שעשוי מתפוחים מכיל בין השאר אנזימים שמסייעים להתרבותם של החיידקים הטובים בגוף, אלה המסייעים בעיכול, ובמקביל גם נלחם בפטריות כגון קנדידה.

הפקטין שבחומץ עוזר להתגבר על שלשולים.

שימושים נוספים

שימושים אפשריים נוספים של חומץ תפוחים הם כדי ליהנות מהקלה במקרים של גודש באף או סינוסיטיס, להוות חלק מתהליך של ניקוי הכבד על מנת לאפשר לאיבר זה לבצע את תפקידו החשוב (סילוק רעלים מן הגוף) בהצלחה מרבית, להקל על צרבות כרוניות, על רגליים נפוחות (טבילה במים שמהולים בחומץ תפוחים משפרת פלאים את מצבן של הרגליים) ועוד.


להזמנה ישירה של חומץ תפוחים - לחצו כאן