אומגה 3 מרווה מרושתת

מופקת מאחד מהגזעים של מרווה, (משפחת המרווה מונה יותר מ- 2000 גזעים שונים). מרווה מרושתת מקורה במזרח התיכון, הוא שייך למרווה ממשפחת פתניים. מרווה מרושתת היא נכס מרפאים, משמשת בתעשיית המזון כתוסף טעם, לשימוש נרחב בקינוחים קפואים חלב, ממתקים, מאפים וכו'.משפחת המרווה מרושתת משמשת גם בתעשיית הקוסמטיקה. המרווה מרושתת יעילה לכאבי בטן עוויתיים ומשמשת לקשיי עיכול.מרתח של הצמח נחשב יעיל בכל תלונה של העיניים.

אומגה 3 מרווה מרושתת במחיר הנמוך בישראל

 לחיים בריאים ומניעת מחלות!
100%

טבעי ללא סכנת נוכחות מתכות כבדות ורעלנים

להזמנה ישירה של אומגה 3 - לחצו כאן

היתרונות של אומגה 3 מצמח המרווה

  • אומגה 3 מרווה בטוח לצרוך מכל קבוצת הגיל

  • אומגה 3 מרווה אין תופעות לוואי

  • אומגה 3 מרווה לא מדלל את הדם ויכול להילקח על ידי חולי לב

  • אומגה 3 מרווה עוזר לשמור על בריאות הלב 

  • אומגה 3 מרווה עוזר לשמור על בריאות העור והשיער

  • אומגה 3 מרווה משפרת קשב וריכוז

  • אומגה 3 מרווה אפקט אנטי דיכאוני, מרגיע ומשפר מצב רוח

  • אומגה 3 מרווה מסייע בהתפתחות עוברת תקינה

אומגה 3 אכילה בריאה

תמציות קרות של מרווה מרושתת

תמצית קרה של מרווה מרושתת עוזרת להוציא קוצים ולהפחית את הדלקת. השורשים המיובשים של מרווה מרושתת, משמשים כטבק כדי לנקות את הראש ולהקל על כאב ראש.משחהעם מרווה מרושתת מסייע לטיפול בדלקת מקומית.

תמציות של מרווה מרושתת שמשו את הג'מייקנים המקומיים, שראו אותו כמקרר ומטהר לכיבים ופצעים, וגם השתמשו במרווה מרושתת לדלקות בעיניים.מרתח של מרווה מרושתת מבושל בשמן קוקוס נחשב מועיל לעקיצות.

אומגה 3 אצות וכבד דגים

הגוף שלנו לא יודע איך לייצר אותו בעצמו, אמא אדמה מעניקה לנו מקורות רבים של אומגה 3, שבו המקור הראשוני הוא צמח, ולא מבעלי חיים כפי שנהוג לחשוב. ניתן למצוא אומגה 3 צמחי בעלים ירוקים, זרעי פשתן, אגוזי מלך, ועוד.

אחד המקורות הנפוצים של אומגה 3 הוא שמן דגים או שמן פשתן. הזנת הדגים באצות, וכבד הדגים ממירים את האומגה 3 (הסוג ALA) מאצות לאומגה 3 הידוע יותר EPAו-DHA, תוך שימוש ברמת איכות גבוהה של תהליך ניקוי כדי להבטיח את האיכות של השמן לשימוש בטוח.

אומגה 3 מדגים

אומגה 3 משמן דגים

כפי שכולנו יודעים, או לפחות רובנו שמענו, על הרמות הרעילות של כספית ומתכות כבדות באוקיינוסים שלנו, אנחנו צריכים לחשוב פעמים לפני השימוש בשמן דגים, למרות שהשמן עובר תהליכים גבוהים ביותר של סינון וניקוי.

חלק מהרופאים לא ממליצים שאישה בהריון לקחת שמן דגים במהלך הריונה רק בגלל אפשרות המיני הזעירה של עקבות רעילות בשמן, והם פשוט לא רוצים לקחת סיכון. אומגה 3 משמן דגים לא תמיד נעים למאכל.

היצרן יעשה כל דבר על מנת לטפל בבעיות הריח וטעם, ובמקרים רבים הם עושים עבודה מבריקה, הבעיה עולה כעבור כמה שעות, כאשר פתאום אתה יכול להריח ולטעום את הדגים.מדללי דם משמשים בדרך כלל במניעת שבץ. אם אתה חלק מהקבוצה הזאת אתה לא יכול לקחת שמן דגים. (אומגה 3 משמן דגים מדלל את הדם שלך עוד יותר.)

אומגה 3 משמן פשתן

שמן פשתן הוא המקור העשיר ביותר של אומגה 3 ממקור צמחי. שמן פשתן מכיל כ 50% אומגה 3.

לשמן הפשתן יש כמה חסרונות שהופכים את השמן פחות אטרקטיבי בעיני אנשי מקצוע רבים.שמן פשתן מכיל רעלים ואלרגנים טבעיים.פיטואסטרוגנים: שמן פשתן מכיל הורמונים צמחיים.משלשל: פשתן הוא חומר משלשל טבעי ועלול לגרום לשלשולים, מה שהופך את תוסף תזונה אידיאלי, למרות שזה יכול לגרום לבעיות עיכול בטווח הארוך.

אומגה 3 מרווה מרושתת

מרווה מרושתת מוכרת כתרופה טבעית במשך הרבה שנים, עוד מימי הפרעונים של מצרים. ישנם מעל 2000 מינים של צמח מרווה מרושתת ידועים. צמח מרווה מרושתת נחשב צמח קדוש לאיסלאם, בכתבים היהודים, הוזכר על ידי הרמב"ם.

לא פלא שד"ר נתיב דודאים, ראש קבוצת המחקר במכון הוולקני, נתן תשומת לב מיוחדת לאומגה 3 מרווה מרושתת. במהלך תהליך המחקר ופיתוח, הם היו מסוגלים לייצר ריכוז מסחרי של אומגה 3 מרווה מרושתת. חמישים אחוזים משמן אומגה 3 סוג ALA. 

אומגה 3 מרווה מרושתת המופק מהמרווה המרושתת נמצא יציב מאוד ואינו מכיל אלרגנים, רעלנים, מתכות, או הורמונים צמחיים שונים. בנוסף, שמן מרווה מרושתת מכיל מעל 100 חומרים טבעיים כגון אנטי דלקתיים, אנטי אלרגנים, פטריות, נוגדי חמצון, Q10, וויטמינים.

אומגה 3

צרכני אומגה 3 מרווה מרושתת מעידים

צרכני אומגה 3 מרווה מרושתת דיווחו לאחר מספר חודשים בלבד של שימוש במוצר זה, להפתעתם, כי רמות הכולסטרול שלהם ירדו ורמות הכולסטרול הטוב שלהם עלו. בנוסף, צרכני מרווה מרושתת אומגה 3 הראו שיפור בבעיות כגון הפרעת קשב וריכוז, לחץ דם, סוכרת ועוד.

במכון הוולקני מצאו את היתרונות של אומגה 3 מרווה מרושתת. 100% שמן טהור והוא מיוצר בטכנולוגיית קור, כמו שמן זית. שמן מרווה מרושתת ידוע בהיותו יציב מאוד, תוקפו לא יפוג עד 2 שנים, גם כאשר הוא נחשף לאור, אוויר וחום.

מה מכיל שמן מרווה מרושתת?

הוא מכיל 50% אומגה 3 מרווה מרושתת והרבה חומרים פעילים וחיוביים,  מכיל 25% אומגה 9 שמועילים זיכרון, מכיל אומגה 6 עם יחס של 3:1 לטובת האומגה 3, מכיל נוגד חימצון Q10שהוא חיוני לתפקודו התקין של שריר הלב, מכיל ארבעה סוגים של נוגדי חמצון ויטמין E, מכיל נוגד חמצון רב עצמה ונדיר מאוד שגורם לתאים סרטניים מסוימים וטפילים להרס עצמי, מכיל ריכוז גבוה מאוד של פיטוסטרולים שמורידים את הרמה של LDL (כולסטרול שלילי) בדם, מכיל חומרים אנטי דלקתיים ואנטי בקטריאלי, אינו מכיל חומר רעיל מכל סוג שהוא כמו PCBsומתכות כבדות, כספית וקדמיום.

אינו מתחמצן, שמן טבעי יציב מאוד, אינו מכיל אלרגנים ולא מכיל גלוטן.

חמישים אחוזים מהמוח שלנו מורכבים מחומצות שומן אומגה, 20% מהם היא אומגה 3.

זה חומצת שומן חיונית שהגוף שלנו זקוק, עדיין לא יכול לייצר בעצמו. אומגה 3 הוא רכיב מרכזי שלקרום התא שלנו. קרום התא שולט על תנועת החומרים מחוץ לתאים.

זה בעצם מגן על התא מפני רעלים חיצוניים וחומרים מזיקים. קרום התא עובד כמסנן בררני, המאפשר רק לדברים מסוימים להיכנס ולצאת מהתא.קרום תא חסר באומגה 3 לא מתפקד בצורה אופטימלית.

אומגה 3 מרווה מרושתת למי מומלץ?

 visage הוא סוג נדיר של שמן, שמן פשתן הוא גבוה פי שלושה בפיט ואסטרוגנים מאשר  בסויה, ובאישה עלול ליצור חוסר איזון הורמונלי.

שמן פשתן מתחמצן 20 דקות לאחר חשיפה לחמצן והוא נחשב נחות לעומת אומגה 3 מרווה מרושתת שלו חיי מדף של שנים.

שמן זרעי מרווה מרושתת ידוע ביציבותו בשל רמות גבוהות של נוגדי זיהום ודלקת, נוגדי חמצון.בטוח ומומלץ לצריכה על ידי חולי לב, נשים בהריון ומניקות וילדים. אומגה 3 מרווה מרושתת היא אותה אומגה 3 חיונית העוברת בחלב אם.

למידע נוסף אודות מרווה מרושתת - לחץ כאן

למחקרים בנושא אומגה 3 מרווה מרושתת

מחקר מספר 1: מרווה מרושתת, אומגה 3 וכל מה שרצינו לדעת אודותיהם

מחקר מספר 2: המבנה הכימי והפעילות הביולוגית של אומגה 3 המבוססת על מרווה

מחקר מספר 3: אומגה 3 המבוססת על מרווה מרושתת תורמת לבריאות הלמידה והזיכרון

מחקר מספר 4: היכרות עם אומגה 3 המבוססת על מרווה מרושתת

מחקר מספר 5: מרווה מרושתת והשמנים הבריאים הטמונים בה

מחקר מספר 6: מרווה מרושתת מסייעת למנוע התפתחות של זיהומים או פצעים

מחקר מספר 7: מרווה מרושתת כמקור נאה לאיזון בין אומגה 3 לאומגה 6

מחקר מספר 8: מרווה כאחד מהמקורות לאומגה 3, לצד סיקור החיוניות והכימיה של אומגה 3

מחקר מספר 9: הבריאות שטמונה במרווה המרושתת והשוני בין הערכים התזונתיים שלה, לפי שנת קציר

מחקר  מספר 10: אומגה 3 ממיני מקורות ולרבות מרווה, מייעלת את התפקוד הנוירולוגי שלנו ומסייעת למנוע התפתחות של מחלות דמנציה

מחקר מספר 11: המרווה המרושתת עשירה ברכיבים שתורמים לבריאותנו, מעבר לאומגה 3

מחקר מספר 12: מרווה מרושתת מסייעת לגונן על גופנו ועורנו מפני זיהומים ופצעים ואף להאיץ את ההחלמה שלהם

מחקר מספר 13: המרווה המרושתת היא בעלת איכויות אנטי-דיכאוניות ותורמת לתחושות של שלווה ומרגוע

מחקר מספר 14: בזכות אומגה 3, מרווה מרושתת מייעלת את הפעילות של מערכת העצבים שלנו

מחקר מספר 15: פירוט התכונות האנטי-סרטניות של המרווה המרושתת