נפלאות הסופר פוד

כמעט כל אחד ואחת שמעט מודעים לעור הפנים שלהם ורוצים לשמור עליו רענן, נקי, ללא פצעים וכתמים, לאחר הגעתם של הקמטוטים והקמטים מבינים כי עליהם לשתות הרבה מים בכדי לשמר את רמות הלחות בעור, לאכול מאוזן עם כמה שפחות שומני טראנס רוויים, לנקות את העור עם תכשיר התואם את סוג העור שלהם וכמובן - קרם לחות רצוי עם הגנה ביום. יחד עם זאת, יש דרך נוספת לחדש את תאי העור, לשמר את חידוש הקולגן ולהנות ממראה מרהיב, חלק, רענן ובוהק לאורך כל ימות השנה.

אם עדיין לא שמעתם על נפלאות ה״סופר פוד״ מדובר בקבוצה של מזונות על כלומר מזונות 100% טבעיים המגיעים מכל מיני נקודות ייחודיות על הגלובוס - אגמים, הרים, נחלים ועוד. הם עשירים בנוגדי חמצון, ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ושאר רכיבים שהעור שלכם צריך וזקוק להם כך שלא רק שהם מסייעים לנטרל את תנועת הרדיקלים החופשיים בתאי העור שנעים שם כתוצאה מחשיפה לשמש, חשיפה לרעלים ונזקי הסביבה אלא גם בעלי תכונות אנטי אייג’ינג כך שברגע שאתם מורחים את המסיכות הללו וגם משאירים אותן על העור אתם נהנים מהאטה של תהליך ההזדקנות. הרי מי לא היה רוצה להיראות צעיר יותר בכמה שנים טובות בלי להיכנס לחדר הניתוחים?

מסכה לעור הפנים

יתרונות מסכת סופר פוד

אז הנה מתכון למסכת ״סופר פוד״ 100% טבעית. את המוצרים אתם יכולים לרכוש ממש כאן בחנות שלנו בטבע בריא, כולם מיוצרים תחת פיקוח קפדני, נארזים במקומות סטריליים, ומכילים קשת רחבה של רכיבים חיוניים ובריאים, הן לעור והן לגוף, כך שפרט להכנת המסיכה, תוכלו גם לשלב אותם בשייקים, סלטים, לחמי בריאות ומאפים, עוגיות גרנולה ושלל תבשילים.

7 המרכיבים להכנת המסיכה:

  • אבקת ספירולינה
  • תותי גוג׳י ברי
  • מלפפון
  • מעט יוגורט
  • סקוויז קטן של לימון
  • כף שיבולת שועל

את המסיכה מערבבים בבלנדר ביתי ומורחים על הפנים למשל 15 דקות. מי שסובל מעור יבש יכול להוסיף גם כפית של שמן זית ולערבב עם שאר הרכיבים. לאחר מכן שוטפים את המסיכה ונהנים מעור רגוע, חלק, נעים למגע ובעל מראה קורן.