רבים מאיתנו כבר יודעים על תרומתה הרבה של פורמולת פרוביוטיקה שעשירה בחיידקים הידידותיים, אלו המסייעים לשמור על איזון בפלורת המעיים, תורמים לתהליך עיכול תקין ומפחיתים את הסיכוי להיווצרות של דלקות, פטריות וזיהומי מעיים מסוגים שונים.

השאלה היא איך יודעים איזה תוסף פרוביוטי כדאי לנו לבחור, מה נחשבת פרוביוטיקה הכי טובה וממה מושפע טיב התוסף - הנה כמה כללי ברזל שיעזרו לכם לבחור את תוסף הפרוביוטיקה המושלם עבורכם.

אילו תוספי פרוביוטיקה קיימים?

לכל חיידק יש תפקיד בגוף והוא תומך בתהליכים מסוימים. מאוד מומלץ לבחור בתוסף פרוביוטי שהיצרן מציין אילו חיידקים יש בתוסף ובאיזו כמות. סוגי החיידקים מסומנים באותיות לועזיות ומספרים ולכן לפני שאתם בוחרים, קראו על התווית מה המוצר מכיל.

פרוביוטיקה

על מה יש להקפיד בבחירת פרוביוטיקה?

יש פרוביוטיקה שמתאימה לנשים הסובלות מדלקות בדרכי השתן, יש תוסף שבכלל מותאם למי שסובל מבעיות עיכול, אחרים יסייעו בבלימה של שגשוג פטריית הקנדידה, ולכן בהתאם לסוג החיידקים הפרוביוטיים, תוכלו להבין האם התוסף תואם את מצבכם הפיזיולוגי ואת המטרה שבגללה אתם בכלל מראש מעוניינים לצרוך תוסף שכזה.

בעוד תוספי פרוביוטיקה לנשים יכילו זני חיידקים שפלורת הנרתיק זקוקה להם כמו למשל לקטובצילוס, אנשים הסובלים מבעיות במערכת העיכול, צריכים לבחור תוסף פרוביוטי המכיל חיידקים החיים בפלורת המעיים ועדיף תוסף עם מגוון רחב של חיידקים. כל תוכלו להתאים פרוביוטיקה גם עבור ההורים שלכם, הגיל השלישי לרוב מאופיין בבעיות ושינויים במערכת העיכול, עבור הילדים שלכם שלעתים סובלים מרמת חומציות שאינה מאוזנת ולעצמכם.

דרך נוספת לוודא שאתם אכן בוחרים תוסף פרוביוטיקה הכי טוב הוא על ידי בחירת חברה אמינה אשר מייצרת את תוסף הפרוביוטיקה שלה בשיטה שמאפשרת לשמר את החיידקים והופכת אותם לפעילים ברגע שהם עוברים למעיים.  מדובר בתהליך טכנולוגי אשר מעביר את החיידקים לסוג של תרדמת בהקפאה וכאשר הם מגיעים לסביבה עם לחות, הם הופכים לפעילים.

יש לא מעט תוספי פרוביוטיקה בשוק, בכדי שתוכלו לבחור את הפרוביוטיקה שהכי טובה לכם, כדי לעשות קצת שיעורי בית, לבדוק על סוגי החיידקים השונים, על תהליך הייצור, הטכנולוגיה וכמובן אל תבחרו במוצר פרוביוטי מבלי שיש לו אישור של משרד הבריאות.

מהי הפרוביוטיקה הכי טובה?

לפי כל הבדיקות, הפרוביוטיקה המיוצרת על ידי חברת נוטרי די היא כיום הפרוביוטיקה הכי טובה שקיימת בתחום.

הפרוביוטיקה אשר פותחה על בסיס מחקרים, מיוצרת בפורמולה ייחודית המבטיחה ספיגה מושלמת של החיידקים הידידותיים בגוף ותומכת בתהליך איזון פלורת המעיים. נטילת פרוביוטיקה 12 מליארד חיידקים של נוטרי די מספקת לגוף 10 זני חיידקים שונים עם תוסף ה- FOS המעודד מצע גידול לחיידקים טובים נוספים. צריכה של תוסף פרוביוטיקה 12 מליארד חידקים תסייע בשיפור אורח ואיכות החיים שלכם, תפחית את הסיכוי לזיהומים ודלקות מעיים ותשפר את רמות האנרגיה בגופכם. 

להזמנה ישירה של פרוביוטיקה - לחץ כאן