לאן שאנחנו לא הולכים אנחנו שומעים פרוביוטיקה. אמא שלי, לוקחת פרוביוטיקה כי זה עוזר לה לעיכול ומשפר את התחושה אחרי האוכל, אבא שלי לוקח פרוביוטיקה כי הוא בדיוק אחרי טיפול אנטיביוטי והרופא המליץ לו שזה עוזר לאזן את המעיים, אח שלי ספורטאי והוא לוקח פרוביוטיקה כי זה מחזק את המערכת החיסונית, כך אמרו לו ומסייע לו להחלים ממחלות של עונת המעבר הרבה יותר מהר… בקיצור לאן שאני לא הולכת אני שומעת פרוביוטיקה.

 

אז מה זה בכלל פרוביוטיקה, למה זה טוב ואיך בוחרים פרוביוטיקה הכי מומלצת?

אז פרוביוטיקה היא בעצם פורמולה של חיידקים פרוביוטיים ידידותיים שמאפשרים לגוף שלנו למנוע מצב של היווצרות זיהומים, דלקות ומחלות הנוצרים על ידי חיידקים אחרים שנקראים פתוגניים ויש להם נטייה להתיישב במערכת העיכול שלנו. בעצם, נטילת תרופות, תזונה שאיננה מאוזנת, לחץ וסיבות נוספות מעודדים את הפלישה של אותם חיידקים פתוגניים שבמקרים רגילים אינם פוגעים בנו, אלא אם מתרחש חוסר איזון שנוצר בעקבות הסיבות שתוארו לעיל.

 

אותו חוסר איזון, מעודד היווצרות של חיידקים עמידים שמעודדים כל מיני מצבים רפואיים איתם הגוף מנסה להילחם כמו למשל פטריות דוגמת פטריית הקנדידה, חיידק ההליקובקטר פילורי וגם תופעות לוואי כמו גזים, נפיחות, כאבי בטן ועוד…

 

אותם חיידקים ידידותיים, לא רק תורמים להשבת האיזון בפלורת המעיים ולמנוע מצב של היווצרות של אותם חיידקים מזיקים, יש להם יתרונות רבים נוספים כמו למשל הם מסייעים בתהליך פירוק המזון,  תורמים לתהליכי ייצור של ויטמינים מסוימים, לוקחים חלק בתהליך יצירת חומצות שומן שהגוף צריך, מונעים דלקות מעיים ואף עוזרים לאזן את רמות הכולסטרול…

 

מהי פרוביוטיקה הכי מומלצת?

ובכן, תוסף פרוביוטיקה מומלץ הוא תוסף המכיל 12 מליארד חיידקים לכמוסה ומשלבת מגוון של סוגי חיידקים שכן לכל חיידק יש את היתרונות והתכונות שלו.

 

תוסף Probiotic 12 מבית נוטרי די מכיל 12 מליארד חיידקים ידידותיים פרוביוטיים פעילים על בסיס 10 זנים שונים. לדוגמא התוסף משלב את חיידק הקזאי המסייע בטיפול בשלשולים ומחזק את המערכת החיסונית, חיידק הלונגום שיעיל לטיפול בעצירות ובשלשולים ותומך במערכת העיכול, חיידק הביפידום אשר עוזר להילחם בחיידקים במעיים ובנרתיק ועוד חיידקים מסוגים שונים - כל אחד ותכונותו שלו. בנוסף, תוסף Probiotic 12אינו מכיל רכיבים שאינם טבעיים, הוא משלב את מרכיב ה- FOS שזה בעצם סיב תזונתי אשר מעשיר את התוסף ומאפשר לחיידקים הידידותיים להתרבות בצורה טובה יותר.

אז בפעם הבאה שאתם מבררים לגבי תוסף פרוביוטיקה, נסו את תוסף Probiotic 12- פורמולה ייחודית שתסייע בשיפור פעילות מערכת העיכול, תשפר את רמת האנרגיה בגופכם, תסייע בחיזוק המערכת החיסונית ותמנע היווצרות של חיידקים פתוגניים מסוגים שונים.