אחד הנושאים שיותר מעסיקים ספורטאים ומפתחי גוף הוא נושא החיטוב. שאלות רבות מעסיקות אותנו כמו למשל איך אני מצליח לחטב את הגוף שלי תוך זמן קצר, מה עליי לעשות במטרה להשיג גוף חטוב ושרירי יותר, איך אני מפחית באחוזי השומן, אילו תרגילים עליי לעשות במקביל, מה עליי לאכול לפני, בזמן ואחרי האימון ועוד מגוון עצום של שאלות, כולם סביב נושא החיטוב. המאמר הבא יעזור לכם למקד את עצמכם קצת, לעשות סדר בראש ולהבין מה אתם צריכים לעשות כדי להשיג גוף חטוב.

 

רף ציפיות מעצמכם

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך הוא השקעה והתמדה. כמובן שלא כל אחד מוכן או יכול להשקיע בדיוק את אותו הדבר הן מבחינת הזמן, הן מבחינת תדירות האימונים והן בהיבט התזונתי. יש כאלה שיש להם יותר פנאי, יש כאלה שזה יותר או פחות חשוב להם אבל הכי חשוב זה לבצע התאמה בין רף הציפיות שלכם כלומר - מה אתם רוצים להשיג לבין רמת ההשקעה שאתם מוכנים לתת. בלי זה, לא נגיע לשום מקום. זה כמו בדיאטה. אם אני רוצה לרדת 3 קילו בתוך שבועיים שזה רף גבוה שאני מציב לעצמי אבל בפועל אני לא מצליח לעשות יותר מאימון אירובי אחד בשבוע ובמקביל אני גם מכניס לגוף 5 בירות ביום שישי בערב עם החבר’ה, אין כאן תיאום. איך זה קשור לחיטוב? אם אתם מצפים לתוצאות מאוד חשוב לשים לב לזמן שאתם מקציבים לעצמכם לחטב את הגוף. 

 

זמן הגעה לתוצאות

רבים מהמתאמנים הנמצאים בתחילת דרכם מצפים לקבל תוצאות - כאן ועכשיו. בפועל, רובם מתחילים את התהליך ותוך כמה חודשים רואים כי הם עדיין לא הצליחו להגיע לתוצאות שהם ציפו בהתחלה. מה רוב המתאמנים עושים? חותכים בפחמימות. יש המון מצבים בהם מתאמנים מקצצים לעצמם קלוריות, מעמיסים חלבונים ועדיין לא רואים תוצאות. למה? משום שהגירעון הקלורי גדול מדי, הגוף נכנס למצב סטרס, מצב של מגננה מה שגורם למצב שבו הגוף לא מתאושש כמו שצריך ואז הוא לא מסוגל לבנות את המסה השרירית עליה כולנו ״בונים״.

 

לכן, אל תגבילו את עצמכם בזמנים ובתאריכים. מה כן אפשר לעשות? לשלב תוספי תזונה לחיטוב, לשמור על  ביצוע תכנית האימונים שלכם תוך הקפדה והתמדה בלי לעגל פינות, לאכול כמו שצריך ולישון טוב בלילה.

 

אילו תוספי תזונה לחיטוב מומלצים?

•   ליפו מקס - שורף השומן מסדרת תוספי התזונה הטבעיים המנצחת של נוטרי די ספורט. מכיל 100% רכיבים טבעיים פעילים המסייעים בתהליך החיטוב, תורמים לתהליך שריפת השומנים ומעודדים שמירה על מסת השריר. ליפו מקס מגיע בטעם אפרסק משגע והוא תומך בתהליך איזון רמות השומנים בדם תוך העלאת האנרגיה הגופנית.

•  גרסיניה קמבוג’יה של biopharm- פורמולה טבעית המבוססת על פרי הגריסיניה ומכילה חומצת HCA המסייעת בתהליך הירידה במשקל ותומכת בתהליך החיטוב. הפורמולה מונעת את תהליך היווצרות תאי השומן החדשים בגוף ולכן מושלמת למי שנמצא בתהליך החיטוב.