אנשים רבים הנמצאים בתהליך של ירידה במשקל שואלים את עצמם, כמה קילוגרמים הם יכולים לרדת בשבוע אחד. הרצון העז לרדת במשקל הגוף כמה שיותר מהר, לשרוף שומנים לפעמים מתעלה על היכולות שלנו. הרי אנו מכירים את הסיטואציה שבה התחלנו סוג של תהליך של ירידה במשקל, שינינו לגמרי את התפריט שלנו, אפילו נרשמנו לחדר הכושר. אחרי שבוע או שבועיים עלינו על המשקל ומה גילינו? ירדנו רק 400 או 500 גרם. סוג של אכזבה ואולי אפילו ייאוש. והשאלה שצריך לשאול כאן למה עלינו לצפות וכמה בכלל הגוף שלנו יכול להוריד בשבוע ואיך זה בכלל קשור לשריפת קלוריות במנוחה?

 

למעשה, הגוף שלנו לא מסוגל לפרק יותר מקילו אחד אחד של שומן בשבוע. כל מה שמעבר לקילוגרם הזה הוא למעשה פירוק של שרירים וירידה במסה של נוזלים.

 

למה זה לא טוב?

משום שאנחנו רוצים להיפטר מהשומנים ולא מהשרירים. פגיעה במסת השריר תגרום לכך שהגוף שלנו בסופו של דבר ישרוף פחות קלוריות וזו כמובן לא המטרה שלנו בתהליך של ירידה במשקל, בתהליך של חיטוב ושריפת שומנים. פגיעה במסת שריר תגרום לירידה במשקל להפוך עוד יותר איטית.

על דיאטת חומץ תפוחים שמעתם?

אז מה בעצם עלינו להרגיש כשאנו עולים על המשקל?

אם עליתם על המשקל וראיתם שירדתם למשל 500 גרם, אתם צריכים להרגיש WOW ולא להתאכזב. מדובר במשקל שמקורו בשומן וזה המון!. 500 גרם שומן שווה ערך לשתיים וחצי חבילות של מרגרינה.

 

מחפשים מוצר שיסייע לכם להגביר את שריפת הקלוריות במנוחה?

ליפו מקס הינה פורמולה 100% טבעית, פיתוח בלעדי של חברת נוטרי די ספורט. למעשה, הליפו מקס מכיל חומצת שומן המכונה CLA שהיא בעצם בולמת את תהליך הצטברות תאי השומן בגוף מה שעוזר לנו להאיץ את תהליך שריפת השומנים בזמן מנוחה וגם בזמן מאמץ. אין זה אומר שבאמת תצליחו לרדת יותר מקילוגרם בשבוע המורכב משומנים, אבל כן זה אומר שבאמצעות נטילה של הפורמולה לצד ביצוע פעילות גופנית ושמירה על תפריט תזונה מאוזן, תוכלו להאיץ את תהליך הירידה במשקל ולשרוף יותר שומן בזמן מנוחה.

 

כמובן שכדאי מאוד לשלב עם הליפו מקס גם אימוני כוח במטרה להעלות את מסת השריר שלנו בהדרגה מה שיעזור לנו גם כן לשרוף יותר שומן במנוחה. התחילו בקטן, עם משקלים קטנים, שלבו תרגילים לחיזוק הידיים, הרגליים, הכתפיים, הגב והבטן. לאט לאט, שלב אחר שלב הגדילו את המשקל או לחלופין הפכו את המאמץ לגבוה יותר.

 

פורמולת ליפו מקס, יחד עם פעילות גופנית - שילוב בין פעילות אירובית מתונה לאימוני כוח ותזונה מאוזנת יסייעו לכם לשרוף יותר שומן במנוחה ולרדת במשקל הגוף ולצמצם היקפים.


Super Food Diet Banner new1