לא צריך להיות גאון גדול בשביל להבין שכדי לרדת במשקל עלינו לשמור על תזונה מאוזנת ונכונה, לקצץ את כל מה שעשיר בסוכר ושומן רווי, להקפיד על ארוחות מסודרות, לשתות מים ולהימנע מצריכה של משקאות מתוקים.

 

לצד זה, צריך לשלב פעילות גופנית נכונה עם דגש על עבודה אירובית ועבודת סיבולת לב ריאה ולמעשה לשנות קצת את הרגלי החיים שלנו. יחד עם זאת, רבים מאיתנו מקבלים החלטה, מתחילים באיזשהוא תהליך הדרגתי של ירידה במשקל ואז אחרי שירדנו קצת במשקל הגוף, המשקל פתאום נתקע, אנחנו לא מצליחים לרדת יותר. מה אז עושים?

האם שמעתם על דיאטת חומץ תפוחים?

 

 

הנה כמה דברים שאפשר לעשות…

 

 

קודם כל חשוב להבין שיש כמה סיבות שיכולות לגרום לכך שאנחנו נתקעים..

1.        תקיעות במשקל הוא תהליך נורמלי, תהליך הירידה במשקל מתבצע בהדרגה ולכן הירידה התקינה היא הדרגתית וזה נורמלי להיתקע מדי פעם, גם אם שומרים על אותו תפריט.

2.        האם אני באמת שומר? יש אנשים שבטוחים כי הם באמת ממשיכים עם התפריט שהם התחילו איתו, מבצעים את אותה פעילות גופנית שהותאמה להם או שהם בחרו אבל בפועל הם די מעגלים פינות. זה הזמן לנסות לחזור לדברים שעבדו בתחילת השינוי בין אם זה לרשום מה אכלנו, בין אם דברים שבהתחלה ויתרנו עליהם ועכשיו חזרנו לעשות כי אמרנו לעצמנו שירדנו…

3.        אחרי ירידה מסוימת במשקל, הגוף שורף פחות קלוריות ולכן עכשיו צריך לתת לו עוד איזה בוסט שיעודד שריפת קלוריות מוגברת …

הנה כמה דברים שאפשר לעשות…

 

 

הדבר הראשון הוא להוסיף פעילות גופנית. אם עד עכשיו לא שילבתם פעילות כלשהיא וכל השינוי מתבסס על תפריט תזונתי אחר, זה הזמן להוסיף פעילות גופנית אירובית. אם אתם כן מבצעים פעילות מסוימת, עכשיו זה הזמן לשדרג אותה ולהוסיף למשל אימון סיבולת לב ריאה או אימון אינטרוולים בין פעם לפעמיים בשבוע.

 

הדבר השני שאפשר לעשות בשביל לעודד ירידה נוספת במשקל ולהאיץ את תהליך שריפת השומנים בגוף הוא לצרוך תוספי תזונה. ליפו מקס, הינו תוסף תזונה 100% טבעי המסייע בתהליך הירידה במשקל. איך? הוא מכיל חומצת שומן המכונה CLA שלמעשה בולמת מצב שבו תאי השומן נאגרים בגוף וכך הגוף מאיץ את תהליך שריפת השומן בזמן מנוחה מה שתורם כמובן לירידה במשקל. יחד עם זאת, בליפו מקס יש את תמציות של פרי הגווארנה ותמציות תה ירוק אשר מעודדים פעילות מוגברת של קצב חילוף החומרים.

 

דבר נוסף שחשוב מאוד לעשות תוך כדי תהליך ירידה במשקל זה לראות אולי התקיעות שלנו קשורה לעלייה במסת שריר, זאת כתוצאה מביצוע פעילות גופנית. לכן, חוץ מהמשקל עליו אנחנו נשקלות, חשוב לשים לב גם לפרמטרים נוספים כמו למשל מידה במכנסיים, חגורה ודברים שיכולים לעזור להבין האם באמת יש ירידה במשקל שבאה לידי ביטוי בצמצום ההיקפים ולאו דווקא במשקל בצורה פיזית.


Super Food Diet Banner new1