7 מתוך 10 גברים סובלים או יסבלו ממצב של שפיכה מוקדמת. שפיכה מוקדמת היא מצב שבו הגבר מגיע לאורגזמה תוך זמן קצר בין אם לפני חדירה ובין אם בזמן חדירה.

 

מצב זה גורם לגברים רבים לפנות לסקסולוג לקבלת טיפול, אבל יש גם לא מעט גברים שפשוט לא פונים לטיפול רק מפני שהם מתביישים או חוששים. מדובר במצב שפוגע בשני בני הזוג, משפיע על היחסים ביניהם שלא לומר פוגע בדימוי העצמי ובביטחון של הגבר ולפעמים גם בזה של בת הזוג.

 

איך מטפלים? הנה כמה שיטות שיעזרו לכם

  1. רוגע, שלווה ושוב פעם רוגע - המון גברים סובלים מהבעיה משום שהם מתרגשים מדי, לחוצים מדי בין אם משום שהם חסרי ביטחון ובין אם כי הם רוצים להרשים את בת הזוג שהם נמצאים איתה. תרגול יומי של נשימות עמוקות ותרגול קצר בסמוך למועד יכול להרגיע ולשחרר את הלחץ הזה. גם תרגול כמו מדיטציה, דמיון מודרך או האזנה למוזיקה מרגיעה יכולה מאוד לעזור.

  2. שפיכה מוקדמת פתרון טבעי - ספריי השהייה- אחת השיטות היותר מוצלחת לטפל ולמנוע מצב של שפיכה מוקדמת הוא ספריי השהייה. הספריי הינו בטוח לשימוש ואין צורך במרשם רופא בכדי לרכוש אותו. איך זה עובד? הוא מכיל חומר מאלחש שבעתם עובד על מערכת החישה במינון מאוד מאוד עדין ומפחית את הרגישות הגבוהה שנוצרת בזמן הגעה לזקפה. את הספריי מורחים על החלק החיצוני של איבר המין וכך ניתן להאריך באופן משמעותי את זמן קיום היחסים.

  3. שליטה - בנוסף לשתי השיטות הקודמות, חשוב גם לתרגל שליטה בכדי להבין איפה נקודת האל חזור שלכם נמצאת. את התרגול עושים באוננות וכאשר מרגישים שאתם קרובים לשפיכה, עוצרים ומאפשרים לזקפה מעט להשתחרר. אחרי כמה דקות, ממשיכים עם פעולת האוננות ושוב לפני שמגיעים לאורגזמה מפסיקים. ככל ששתמידו בתרגול, כך תוכלו לשלוט בשפיכה שלכם בזמן אמת. גם ביצוע של תרגילים על בסיס יומי המסייעים בחיזוק רצפת האגן יכולים מאוד לעזור לשלוט על מצב השפיכה בזמן קיום יחסי מין.

 

הכי חשוב זה לדעת שאמנם נכון, מדובר בבעיה, אבל זו בעיה שאפשר לשלוט בה, אפשר לטפל בה ואפשר להיעזר בתכשיר טבעי המכיל ויטמין E בכדי לעכב את השפיכה ואז להנות מיחסי מין טובים ופוריים.