וודאי שמעתם כבר את השם תמצית זרעי אשכוליות, אבל לא בטוח שהבנתם עד הסוף מה זה בכלל אומר, ממה זה מורכב ולמה זה טוב ולכן בחרנו לכתוב עבורכם את המאמר הבא.

 

מה זה תמצית זרעי אשכוליות?

מדובר בנוזל מרוכז שמשלבת תרכובת 100% טבעית המבוססת על הזרעים של אשכוליות ועל הקרום הלבן של הפרי עצמו הגדל בתנאים אורגניים. תהליך ייצור ייחודי מעצים את התכונות הרבות שיש בזרעי האשכוליות. למעשה, מדובר באחד החומרים המחטאים הכי חזקים שקיימים בעולם תוספי התזונה והטיפול הנטורופתי.

 

אילו תכונות יש לתמצית זרעי אשכוליות?

•    אנטי אלרגנית

•    אנטי ויראלית

•    אנטי דלקתית

•    אנטי פטרייתית

 

באילו מצבים מומלץ לעשות שימוש בתמצית זרעי אשכוליות?

פטריית הקנדידה הנחשבת לבעייתית כאשר נוצר חוסר איזון במעיים יכולה לגרום לכל מיני סוגים של תופעות לוואי. תמצית זרעי אשכוליות מסייעת למנוע את הפרשת הרעלנים אותה מפרישה הפטרייה, להפחית את התסמינים השונים להם היא גורמת כמו למשל גזים, נפיחות, גרד, הפרעה בפעילות התקינה של מערכת העיכול ולשמור על איזון במעיים ובמערכת העיכול. בנוסף, התמצית מצוינת במצבים של זיהומים ויראליים בגרון, דלקות אוזניים, הרפס, דלקות חניכיים ואפילו שפעת

 

 

תמצית זרעי אשכוליות של Nutri D - מסייעת במניעת פטריות, זיהומים ותומכת בחיזוקה של המערכת החיסונית

חברת נוטרי די המשקיעה בפיתוח תוספי תזונה ומוצרי בריאות איכותיים המבוססים על תמציות מרוכזות, צמחי מרפא ומחקרים רפואיים פיתחה את תמצית זרעי אשכוליות המסייעת בהגנה גופנית מפני זיהומים ופולשים. תמצית זרעי אשכוליות ניתן לקחת באופן קבוע במטרה לשמור על גוף חזק וחסין או בכדי למנוע את התפרצותן של פטריות. בנוסף, הפורמולה מתאימה לטיפול במצבים כמו כאבי בטן, גזים, חוסר איזון במעיים, הרפס, דלקות גרון ואוזניים.

 

 

איך משתמשים בה?

השימוש תלוי בתופעה הרפואית שבה אנו רוצים לטפל. במצבים של כאבי בטן, שלשולים, קלקול קיבה וכדומה מומלץ לטפטף 15 טיפות בכוס מים בין 1-3 פעמים ביום. במצבים של קנדידה וטפילים במערכת העיכול יש לטפטף 10 טיפות בכוס מים, רבע שעה לפני הארוחה בין 2-3 פעמים ביום. אם אתם רוצים לשמור על נשימה רעננה ועל שיניים בריאות מומלץ פעם ביום לשטוף את הפה עם 3 טיפות של תמצית זרעי אשכוליות ברבע כוס מים. לכאבי גרון מומלץ לגרגר שלוש פעמים ביום, 3 טיפול בכוס מים. בנוסף, ניתן לעשות שימוש חיצוני בתמצית לטיפול בקרקפת, בעיות וגירויים בעור, לנקות עמה את הפנים ולטפטף עם טפטפת 5 טיפות ו- 30 מ״ל של מים על אזור עם הרפס. היא מצוינת גם לטיפול ביבלות ולחיטוי וגינלי.