ירידה במשקל הוא תהליך בו רבים מאיתנו מנסים להתמיד לאורך זמן. יחד עם זאת, יש גם אנשים שמחפשים להוריד במשקל בשבוע, כלומר כמות קטנה של קילוגרמים - בין 1-6 תוך זמן קצר כמו שבוע. זה יכול להיות עקב אירוע חשוב כמו חתונה או בר מצווה, חופשה ספונטנית או כל סיבה אחרת שגורמת לנו לרצות להרגיש טוב עם עצמנו. אז כן, זה אפשרי להוריד במשקל בשבוע, בממוצע ניתן להוריד בין 2-5 קילוגרמים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם…

 

  1. הימנעו מפחמימות - לפחמימות אומנם יש תפקיד חשוב, הן אלו המספקות אנרגיה לכל התאים בגוף. יחד עם זאת, כשהן נצרכות במידה הלא נכונה, רמות הסוכר עולות יותר ממה שהן צריכות, הסוכר העודף לא נכנס לתאים ואותן פחמימות הופכות לשומן. לכן, אם נקפיד להימנע במשך כמה ימים מפחמימות או לפחות להקטין בצורה משמעותית את הצריכה שלהן, נצליח לרדת במשקל. אם למשל עד עכשיו הייתם אוכלים 2 פרוסות לחם בכל בוקר, הורידו לפרוסה אחת והעדיפו כמובן פחמימות מלאות עשירות בסיבים על פחמימות פשוטות כלומר לחם מלא משיפון או דגנים על פני לחם לבן.

  2. יותר חלבון - בשבוע הקרוב שלבו בתפריט שלכם יותר חלבונים (ראה גם - אבקת חלבון) דלים בשומן. גבינות רזות, דגים רזים, חזה עוף, בשר סינטה או פילה, הודו, ביצים והימנעו מאכילה של חלבונים שמנים.

  3. יותר ירקות - שלבו כמה שיותר ירקות בתפריט שלכם ובכל ארוחה. ירקות טריים, מבושלים, מאודים בכל מיני תצורות. ירקות עשירים בסיבים ודלים בפחמימות לכן הם מעניקים תחושת שובע וגם בריאים לנו. הימנעו מאכילה של ירקות עמילניים כמו תפוחי אדמה ובטטות.

 

בנוסף, נסו לספור את הקלוריות שאתם צורכים ואכלו אך ורק בארוחות מסודרות. הורידו את כל החטיפים, המשקאות המתוקים, הרטבים והתבלינים המכילים כמות גבוהה של קלוריות.

להוריד במשקל בשבוע - אימונים אינטרוואלים ותוסף ליפו מקס

פעילות גופנית בעצימות גבוהה יחסית תסייע לכם להעלות את תהליך שריפת הקלוריות והשומנים (ראה - שורפי שומן) בגוף. שלבו אימוני התנגדות כמו הרמה של משקולות מה שמצד אחד יסייע בהעלאת מסת שריר ומצד שני יעודד שריפת שומנים. בנוסף, מומלץ לשלב תוסף ליפו מקס המיוצר על ידי חברת נוטרי די ומכיל 100% רכיבים טבעיים. הליפו מקס אשר מאושר לשיווק על ידי משרד הבריאות מסייע בהאצת תהליך חילוף החומרים, תורם לתהליך שריפת שומן מוגברת בזמן מנוחה ואף מייעל את תהליך הירידה במשקל. 

 

לסיכום, זה נכון שניתן לרדת במשקל תוך זמן קצר, אך אם מדובר בכמות גדולה של קלוריות, לאחר תקופת ה- 7 ימים, כן מומלץ להיכנס לרוטינה מסודרת, לבחור בבעל מקצוע שיבנה עבורכם תפריט תזונתי מאוזן המכיל את כל אבות המזון, להתאמן בבקרה בכדי שמשקל גופכם יירד בהדרגה - תהליך הנחשב לבריא יותר וגם כך התוצאה תישמר לזמן ארוך יותר.

Super Food Diet Banner new1