אפשרות משלוח אקספרס מהיום להיום ❤️ לפרטים
שירות לקוחות: 03-6485501
שירות לקוחות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם מוצר
כמות
סך הכל
התחרטתם? תחזירומחזירים בקלות תוך 30 יום ומקבלים
החזר כספי מלא >>
X

ניתן להחזיר תוך 30 יום כל מוצר שניקנה בטבע בריא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ולקבל את כל הכסף בחזרה. למעט מוצרים אינטימיים שלא ניתן להחזיר על פי חוק.

בלי זיכויים! בלי שוברים! בלי תנאים! בלי שאלות! פשוט כסף בחזרה!

כתובת להחזרות: ת.ד. 13107 תל אביב 6113002

יש לתאם את החזרת המוצר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6485501

ההחזרות יבוצעו בכפוף לתקנון.

כניסה לחשבון שלי

Love 2023 881x142new 2

אבץ פיקולינט | נוטרי די

אצל הבן שלי בן 18 ראיתי בוודאות שיפור בתאבון, שיפור בעור הפנים מבעיה של אקנה, חיזוק מערכת החיסון , אחרי קורונה חוש הטעם חזר מהר מאוד
נעה, רכסים


כמוסות אבץ פיקולינט מרכיבים טבעיים בלבד

בלעדי למזמינים באתר: קנו 1 וקבלו 1 מתנה!
התחייבות למחיר הנמוך בישראל
אצל הבן שלי בן 18 ראיתי בוודאות שיפור בתאבון, שיפור בעור הפנים מבעיה של אקנה, חיזוק מערכת החיסון , אחרי קורונה חוש הטעם חזר מהר מאוד
נעה, רכסים


כמוסות אבץ פיקולינט מרכיבים טבעיים בלבד

בלעדי למזמינים באתר: קנו 1 וקבלו 1 מתנה!
התחייבות למחיר הנמוך בישראל
1+1 מתנה
מחיר באתר
2 ב-
89.90
מחיר רגיל
179
מחיר באתר
חברי מועדון צוברים 5%
חברי מועדון צוברים 5% מקנייה זו כנקודות למימוש בקנייה הבאה
  • מותג:
  • אישורים: מיוצר ברישיון משרד הבריאות, עומד בתקן GMP
  • כשרות: כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים
  • כמות: 100 + 100 כמוסות מתנה
  • תוקף מוצר: 05/2026

על המוצר אבץ פיקולינט של נוטרי די

  • כמוסות אבץ פיקולינט באריזה גדולה במיוחד – 100 כמוסות
  • פורמולה ייחודית המכילה חומצה פיקולינית שמשפרת את קליטתו וספיגתו של האבץ ובכך מספקת כמות אופטימלית של אבץ לתאים
  • מיוצרת בטכנולוגיה שמייעלת ומאיצה את תהליך ההפקה של החומר הפעיל בצורה מבוקרת ומאוזנת
  • מכיל חומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר
  • חומרי הגלם נבדקו בתקנים המחמירים בעולם על מנת להבטיח את טיבם ואיכותם
  • 100% טבעוני
  • NON GMO – ללא מרכיבים שעברו הנדסה גנטית

למי מומלץ לצרוך אבץ?

טבעונים, צמחונים ואנשים מבוגרים לרוב יצטרכו תוספת אבץ, אך לא רק הם. בגוף האדם יש כמויות קטנות מאוד של אבץ. בתזונה המערבית הוא נמצא בכמות קטנה מאוד, ובמזונות מן הצומח זמינותו הביולוגית נמוכה. לכן מומלץ לצרוך אותו ממקור חיצוני.

אופן השימוש

  • 1-2 כמוסות ביום עם שתייה.
  • המינון המקסימלי לצריכה יומית הוא עד 4 כמוסות ביום.

חשוב לדעת

  • ליעילות ההשפעה יש להקפיד לקחת את התוסף במינון המומלץ ולאורך זמן.
  • ילדים, נשים הרות ומניקות - לפני השימוש במוצר יש תמיד להיוועץ ברופא המטפל.
  • מדובר בתוסף מזון ולא בתרופה ולכן המינון אינו יכול להיות מדויק כיוון שמשקל הגוף, הגובה, חילוף החומרים והמצב הבריאותי שונים מאדם לאדם. מומלץ להיות קשובים לגוף ולשנות את המינון בהתאם לתגובת הגוף.

 

המידע שלפניך הינו מידע מקצועי המבוסס מחקרית לצרכי העשרה על תכונות ויטמינים ומינרלים בצורתם הטבעית, לפי המידע העדכני הקיים בנושא כיום בעולם. יובהר כי המידע מתייחס לרכיבים באופן כללי ואינו מתייחס לתוסף תזונה זה או אחר, ואיננו מהווה המלצה לצריכתם בין אם בצורתם הטבעית ובין אם באמצעות תוסף תזונה כלשהו.

על מינרל האבץ

אבץ הוא מינרל המפעיל כ-300 אנזימים, שהם חלבונים המאפשרים כמעט את כל התהליכים הכימיים בגוף. הוא מחזק את מערכת החיסון, דרוש לתהליכי בנייה של ה-DNA ולייצור החומרים הגנטיים בתאים. הוא חשוב מאוד לתהליך הפרשת ההורמונים והורמוני הגדילה, ולכן חיוני לצמיחה תקינה במהלך ההריון, הילדות וההתבגרות. מינרל האבץ מסייע גם לשמור על חוש הטעם וחוש הריח. בנוסף, הוא משפר את יעילותו של ויטמין A בגוף ובכך משפיע על איכות הראייה ועל תפקודה של רשתית העין.כמו כן, האבץ מסייע בגוף לפעילותה התקינה של מערכת העצבים, חיוני למערכת הרבייה ומסייע למניעת הגדלה של הערמונית.


מחקרים מראים כי מינרל האבץ יעיל בהתמודדות עם הצטננות [1], מניעת זיהומים במערכת העיכול [2], מסייע לאיזון תאי העור במקרה של עור יבש או שמן, ובהתמודדות עם נשירת שיער [3]. 

 

מחסור באבץ בגוף עלול לגרום למערכת חיסונית חלשה, דכדוך, בעיות ראייה, עור יבש ופגיע, נשירת שיער, איבוד חוש הטעם, חוסר תאבון ושלשולים [2]. אצל ילדים חוסר באבץ בגוף עלול לפגוע בגדילה.

להלן המחקרים הרלוונטיים. תמיד מומלץ לקרוא ולהתרשם מהמידע:

מחקרים

[1] Hemilä H, Fitzgerald JT, Petrus EJ, Prasad A. Zinc Acetate Lozenges May Improve the Recovery Rate of Common Cold Patients: An Individual Patient Data Meta-Analysis. Open Forum Infect Dis. 2017 Apr 3;4(2):ofx059. doi: 10.1093/ofid/ofx059. PMID: 28480298; PMCID: PMC5410113
[2] Lazzerini M. Oral zinc provision in acute diarrhea. Curr Opin Clin Nutr Metab Care. 2016 May;19(3):239-43. doi: 10.1097/MCO.0000000000000276. PMID: 26963581
[3] Rushton DH. Nutritional factors and hair loss. Clin Exp Dermatol. 2002 Jul;27(5):396-404. doi: 10.1046/j.1365-2230.2002.01076.x. PMID: 12190640

הדור החכם של תוספי התזונה | נוטרי די

 

הדור החכם של תוספי התזונה | נוטרי די

המלצות גולשים על המוצר

אמיל, נתניה. קונה מאומת
20.02.24
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: התאוששות אימונים
"בתור מתאמן באופן חזק ובתדירות גבוהה אני ממליץ לקחת אבץ בתור אחד מהמינרלים החשובים לצורך התאוששות וחיזוק המערכות בגוף מאוד תורם למערכת החיסונית בנוסף לכל"
גל-יה, חולון. קונה מאומת
05.08.23
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: אבץ הוא אחד המינרלים החשובים לגוף
"כמה שמנסים, קשה לתת לגוף את כמות האבץ שהוא צריך, והוא מינרל חיוני לכל מערכות הגוף. למערכת החיסון, לעור, לשיער ולהרגשה הכללית, לפחות לי. כשאני לא לוקחת אני תוך ימים מרגישה שמשהו חסר. השירות מהיר וטוב."
שיר, מעין ברוך. קונה מאומת
08.07.23
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: חוסר ספיגה של אבץ, נשירה בשיער
"התחלתי לקחת את התוסף בעקבות תוצאות של בדיקות דם שהצביעו על מחסור רציני האבץ שגרם לנשירה בשיער. ההרגשתי הכללית השתפרה ולאחר מספר שבועות שמתי לב שישנה פחות נשירה והשיער גדל במהירות. מומלץ בחום."
אלכס, חיפה. קונה מאומת
04.03.23
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: שיער
"אבץ הוא מינירלי מאוד חיוני לגוף במיוחד לגברים , תורם לעור ושיער בריא. משפר מערכת חיסונית. שירות טוב ואמין. הזמנה מהירה."
אליקו, הוד השרון . קונה מאומת
30.11.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: נשירת שיער, עור יבש
"הליך הזמנה קל, נוח ומהיר. מהשירותים הטובים בארץ. עד כה עושה רושם שהכדור עושה עבודה טובה, בתקווה שיהיה אפילו שיפור עוד יותר טוב בהמשך. העור פחות יבש. לגבי השיער עוד מוקדם לקבוע, אבל לא רואה סיבה שהמצב לא ישתפר גם כן."
ג'ני פציו, כפר עזה. קונה מאומת
28.08.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: נשירת שיער
"כצמחונית ובשל נשירת שיער מרובה בחודשים האחרונים החלטתי ליטול אבץ. כשבועיים לאחר שהתחלתי נכחתי שיש שיפור במצב נשירת השיער. אני נוטלת 2 כמוסות ביום וככל שישתפר מצב הנשירה אעבור לכמוסה אחת. מרוצה מאוד מהאפקט וממליצה למי שסובל/ת מנשירת שיער. "
יונתן ששון, ירושלים. קונה מאומת
08.04.22
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: חוסר באבץ
"לאחר בדיקות דם הרופא אמר לי שחסר אבץ בדם והמליץ לקחת את התוסף הנ"ל. לאחא כשבועות בודדים הערכחם עלו ואני מרגיש פשוט הרבה יותר טוב מבסוט מאד על הבחירה תודה"
סולטאן מנאסרה, ריינה. קונה מאומת
10.01.22
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: עיפות
" האבץ הוא מינרל שהגוף לא יכול להסתדר בלעדיו ויחד עם זאת יש ממנו כמות קטנה מאוד בגוף. בין השאר האבץ משפר את יעילותו של ויטמין A בגוף ומכאן השפעתו על איכות הראייה שלנו. גם תפקודה של רשתית העיניים תלויה בכמות האבץ שאנו צורכים. הרבה מילים ממש טוב ומעולה"
מיכל, פתח תקווה. קונה מאומת
28.12.21
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: נשירת שיער
"התחלנו לקחת, מקוון שיעזור למנוע את נשירת השיער.המחיר ממש טוב בהשוואה למתחרים גם המשלוח היה ממש מהיר ממה שחשבתי, מודה לכם מאוד"
יהודית בז'ה, לוד. קונה מאומת
01.11.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: חיזוק המערכת החיסונית
"בעבר סבלתי מגירויים בעור וכעט חשה הטבה גדולה מאז שהתחלתי לצרוך את המוצר הרגשתי הקלה ןחיזוק המערכת החיסונית שלי פחות הצטננויות פחות נשירת שיער ועור נעים יותר"
ויקו, ראש העין. קונה מאומת
20.10.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: לאחר השתלת שיער
"המוצר פשוט מצוין רואים שינוי בצמיחת השיער. אני קונה רק את החברה הזאת נוטרי די. מרגישים שזה עושה את העבודה וגם לא יקר בקיצור מוצר מצוין !"
רבקה יפרח, שערי תקווה. קונה מאומת
18.10.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: סובלת מהמעיים
"מאז שאני צורכת את האבץ פיקולינט הזה אני מרגישה יותר אנרגיות יותר כוח לעבוד יותר סבלנות לדברים לא מרגישה עיפות כרונית כמו שהיה לי עד היום שנית זה גם ממש עזר לי לנשירה של השיער הוריד משמעותי את רמת הנשירה וגם מצליחה לקום בבוקר ולצאת לעבוד מה שלא הצלחתי לפני"
שמעון, דימונה. קונה מאומת
13.09.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: עוזר למערכת החיסון
"ממליץ בחום מרגיש רענן ובריא . אין עייפות וטוב נגד מחלות חום . נגד קורונה בשילוב של ויטמין c. עוזר לחיזוק העור והציפורניים"
פנינה זילברמן, מודיעין. קונה מאומת
10.09.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: לחיזוק הההתחסנות האישית שלי
"זינק עוזר לגוף להיות בהתחסנות תמידית בעיקר בתקופה שבה אנו חיים - קורונה- אם לוקחים באופן קבוע- ובין השאר עבור העור כולל עור הפנים, גם עוזר לחיזוק הציפורניים והשיער- בהצלחה רבה"
גלית, ראשון לציון. קונה מאומת
10.05.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: טיפול בעור
"לאחר תקופת זמן לא ארוכה במיוחד של כמה חודשים באופן קבוע בנטילת תוסף האבץ פעם ביום יש שיפור משמעותי בעור ובשיער. נשמשיך להשתמש"
מוטי, איילת השחר. קונה מאומת
26.04.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: חיזוק
"לוקח את האבץ כל בוקר באופן קבוע כבר מעל שנה. תורם לחיזוק כללי, משפר את החיסןן הטבעי של הגןף, אני סובל פחות מצינון ומחלות עונתיות. מוצר מצויין ומומלץ.. "
מ, ים. קונה מאומת
03.04.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: שיפור כללי
"מוצר איכותי מאד יעיל במיוחד למי שמתעניין שירות מהיר ממליץ מאוד!!! "
איריס, פתח תקוה. קונה מאומת
10.02.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: בעיות עור
"מאז שאני נוטלת כמוסת אבץ פיקולינט פעם ביום התחושה היא שמצב העור שלי השתפר, הוא חלק יותר ונעים למגע, כמעט ואין לי התפרצות של סבוריאה באיזור המצח והאף. אני ממליצה."
שלמה בלומברג, אלעד. קונה מאומת
08.11.20
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: חיזוק האנרגיה
"קודם כל אבץ זה מינרל נחוץ מאוד ...מחזק את הורמוני המין ... ומאזן מאד מאד ממליץ לקחת פעם ביום עם האוכל לי זה עשה פלאים מאוד "
משה, ירושלים. קונה מאומת
14.10.20
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: המלצה רפואית
"לוקח אבץ יחד עם מספר תוספים כולם מחברת nuti D מוצרים מעולים, שרות אדיב ומקצועי, משלוח מהיר. חש הטבה כללית, לוקח יחד עם בני המשפחה, אזמין שוב. "
המלצות נוספות >
X
הבריאות שלך בידיים טובות