אפשרות משלוח אקספרס מהיום להיום ❤️ לפרטים
שירות לקוחות: 03-6485501
שירות לקוחות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם מוצר
כמות
סך הכל
התחרטתם? תחזירומחזירים בקלות תוך 30 יום ומקבלים
החזר כספי מלא >>
X

ניתן להחזיר תוך 30 יום כל מוצר שניקנה בטבע בריא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ולקבל את כל הכסף בחזרה. למעט מוצרים אינטימיים שלא ניתן להחזיר על פי חוק.

בלי זיכויים! בלי שוברים! בלי תנאים! בלי שאלות! פשוט כסף בחזרה!

כתובת להחזרות: ת.ד. 13107 תל אביב 6113002

יש לתאם את החזרת המוצר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6485501

ההחזרות יבוצעו בכפוף לתקנון.

כניסה לחשבון שלי

Love 2023 881x142new 2

קונג'אק לתחושת שובע | נוטרי די

"מאוד הופתעתי לגלות שיש שיפור גדול. פעם הייתי מגיעה לארוחות כשאני במצוקת רעב, ועכשיו אני מגיעה שבעה". מיכל, חיפה

100% קונג'אק טהור בכמוסות
מופק בתהליך מיצוי טבעי, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר

בלעדי למזמינים באתר: קנו 1 וקבלו 1 מתנה!
"מאוד הופתעתי לגלות שיש שיפור גדול. פעם הייתי מגיעה לארוחות כשאני במצוקת רעב, ועכשיו אני מגיעה שבעה". מיכל, חיפה

100% קונג'אק טהור בכמוסות
מופק בתהליך מיצוי טבעי, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר

בלעדי למזמינים באתר: קנו 1 וקבלו 1 מתנה!
1+1 מתנה
מחיר באתר
2 ב-
149.90
מחיר רגיל
298
מחיר באתר
חברי מועדון צוברים 5%
חברי מועדון צוברים 5% מקנייה זו כנקודות למימוש בקנייה הבאה
  • מותג:
  • אישורים: מיוצר ברישיון משרד הבריאות, עומד בתקן GMP
  • כשרות: כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים
  • כמות: 90 + 90 מתנה
  • תוקף מוצר: 08/2025

על המוצר קונג׳אק לתחושת שובע של נוטרי די

  • כמוסות המכילות 100% קונג'אק טהור בריכוז גבוה – 500 מ"ג קונג'אק בכל כמוסה
  • מופק בתהליך מיצוי טבעי, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר
  • כמוסות צמחיות מתפרקות בקלות
  • מיוצר בטכנולוגיה המייעלת ומאיצה את תהליך ההפקה של החומר הפעיל בצורה מבוקרת ומאוזנת
  • חומרי הגלם נבדקו בתקנים המחמירים בעולם על מנת להבטיח את טיבם ואיכותם
  • בקרת איכות כפולה
  • 100% טבעוני – רכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים מן החי

אופן השימוש

  • 3 כמוסות ביום, כ-30 דקות לפני הארוחה, עם כוס מים.
  • מינון מקסימלי לצריכה יומית: עד 6 כמוסות ביום.

חשוב לדעת

  • ליעילות ההשפעה יש להקפיד לקחת את התוסף במינון המומלץ ולאורך זמן.
  • ילדים, נשים הרות ומניקות - לפני השימוש במוצר יש תמיד להיוועץ ברופא המטפל.
  • מדובר בתוסף מזון ולא בתרופה ולכן המינון אינו יכול להיות מדוייק מכיוון שמשקל הגוף, הגובה, חילוף החומרים והמצב הבריאותי שונים מאדם לאדם. מומלץ להיות קשובים לגוף ולשנות את המינון בהתאם לתגובת הגוף.

 

המידע שלפניך הינו מידע מקצועי המבוסס מחקרית לצרכי העשרה על תכונות צמחי מרפא בצורתם הטבעית, לפי המידע העדכני הקיים בנושא כיום בעולם. המונח "צמחי מרפא" מתייחס להגדרה המקובלת ברפואת הצמחים המסורתית ואינו מהווה תרופה כלשהי. יובהר כי המידע מתייחס לרכיבים באופן כללי ואינו מתייחס לתוסף תזונה זה או אחר, ואיננו מהווה המלצה לצריכתם בין אם בצורתם הטבעית ובין אם באמצעות תוסף תזונה כלשהו.

על צמח הקונג'אק

קונג'אק הוא צמח מרפא יפני המכיל סיבים תזונתיים מסיסים במים המכילים מאנוז וגלוקוז. ברפואה המסורתית משתמשים בצמח הקונג'אק לסיוע לירידה במשקל ולהתמודדות עם חוסר איזון בגוף.

מחקרים מראים שצמח הקונג'אק מסייע לירידה במשקל ושמירה על משקל מאוזן לאורך זמן [1]. על פי המחקרים, הסיבים התזונתיים שבקונג'אק מתרחבים עד פי 17 מגודלם כשהם באים במגע עם מים, וכך נוצרת תחושת שובע ומלאות טבעית. כמו כן, סיבים אלה סופחים אליהם שומנים שטרם עברו עיכול [2].

במחקרים נמצא, שצמח הקונג'אק מסייע לעלייה בתדירות ובכמות היציאות, ובנוסף משפר את בריאות המעיים ותפקודם [3]. כמו כן, מחקרים מראים שצמח הקונג'אק יעיל בהורדת הכולסטרול "הרע" ואיזון רמות הסוכר בדם [4].


להלן המחקרים הרלוונטיים. תמיד מומלץ לקרוא ולהתרשם מהמידע:

מחקרים

[1] Gilbert R Kaats, Debasis Bagchi et al. Konjac Glucomannan Dietary Supplementation Causes Significant Fat Loss in Compliant Overweight Adults. J Am Coll Nutr. 2015 Oct 22;1-7. PMID: 26492494. DOI: 10.1080/07315724.2015.1009194.
[2] Judith L. Balk, MD. A Review of Glucomannan (Konjac Fiber). Alternative Therapies in Women's health. June 1, 2007.
[3] Hsiao-Ling Chen et al. Supplementation of Konjac Glucomannan into a Low-Fiber Chinese Diet Promoted Bowel Movement and Improved Colonic Ecology in Constipated Adults: A Placebo-Controlled, Diet-Controlled Trial.Journal of the American College of Nutrition . Vol. 27, 2008 - Issue 1. DOI: 10.1080/07315724.2008.10719681.
[4] V Vuksan, J L Sievenpiper, R Owen et al. Beneficial effects of viscous dietary fiber from Konjac-mannan in subjects with the insulin resistance syndrome: results of a controlled metabolic trial. Diabetes Care. 2000 Jan;23(1):9-14. PMID: 10857960. DOI: 10.2337/diacare.23.1.9.

הדור החכם של תוספי התזונה | נוטרי די

 

הדור החכם של תוספי התזונה | נוטרי די

המלצות גולשים על המוצר

כפיר, Kiryat Malakhi. קונה מאומת
04.01.24
"מוצר מצויין משלוח סופר מהיר הגיע תוך יום האמת הייתי סקרן אם באמת עושה את העבודה האמת מעל ומעבר למצופה יש ימים שמדלג על ארוחות כמובן לשלב תזונה נכונה פשוט פלא תודה"
ג'קי, קדימה צורן. קונה מאומת
21.12.23
"אני מודה שהייתי סקפטי בהתחלה לגבי המוצר , אבל לאחר חודש של התמדה התחלתי לראות ולהרגיש את השינוי. פחות רעב , יותר שובע . ודבר שמאוד חשוב לי לציין זה את השירות של טבע בריא, האתר מלא במידע חיוני, השירות מהיר , אדיב והכל מגיע ארוז היטב ."
דולב פדידה, קריית ביאליק. קונה מאומת
11.12.22
"כדורים מושלמים להענקת תחושת שובע בגוף 3 כדורים כל יום כדור אחד חצי שעה לפניי האוכל הכדור מעניק תחושת שובע לגוף ככה שבארוחה לא תאכלו יותר מדיי מעניש תחושה קלילה והרגשה כיפית עם שילוב של אימון גופני ותזונה נכונה רואים תוצאות ממליצה בחוםםם"
נדיה, רחובות. קונה מאומת
24.07.22
"לפני הכל רציתי להגיד תודה רבה.שירות מעולה.. משלוח מהיר ארוז ממש טוב.. כל הכבוד.דבר שני לגבי המוצר שרכשתי ממש טוב ממליצה בחום.התחלתי לקחת אותם מיד הרגשתי השינוי לטובה. תחושת שובע והרגשה למתוק פשוט נעלמה.ממליצה כל כל אחד בחום על המוצר הנהדר הזה מומלץ בחום"
אביטל, שדרות. קונה מאומת
06.06.22
"קניתי לפני כחודש את המוצר אחרי שבוע הרגשתי בשינוי בגוף שלי , הנפיחות בבטן ירדה והרגשת הקלה. אין ספק שאקנה שוב את המוצר והמחיר מעולה!!!!"
לירון, רחובות. קונה מאומת
20.01.22
"אני משתמש כבר שבועיים וכבר רואה תוצאות מומלץ בחום גם מחיר אטרקטיבי וגם מוצר שעובד מוצר טוב שעושה את העבודה בצורה טובה אתר אמין וקל להזמנה"
מאיה , באר שבע. קונה מאומת
18.10.21
"מהרגע הראשון הרגשתי עליה באנרגיה ועיכול שעובד טוב יותר מקווה שימשיך ככה חשוב להקפיד לקחת כל יום בימים שלא לקחתי מיד מרגישה בהבדל"
עומרי אוחנה, דימונה. קונה מאומת
31.08.21
"מוצר מדהים קניתי לחברה שלי שהרגישה שינוי אחרי שבועיים ועזר לה מאוד הקל עליה בטירוף ונתן לה נחת פשוט מוצר מצויין ממליץ בחום"
מרים, כפר כנא. קונה מאומת
12.07.21
"אני משתמשת במוצר כבר 3 שבועות ו ירדתי 6 קילו אין לי מילים להגיד זה פשוט עובד ממליצה בחום למי ששוקלת מעל ל 80 קילו זה עובד זריז יותר "
דור, נתניה. קונה מאומת
22.06.21
"אני לא מאלה שאוהבים לדחוף לגוף שלהם כל מיני חומרים. הסיבות שהסכמתי לנסות את כמוסות צמח הקונג׳אק הם א. במקרה נתקלתי ברשת בסרטון על הצמח הזה שמלא בסגולות נפלאות וב. בגלל שהכמוסות הן טבעיות. מאז שהתחלתי ליטול את הכמוסות אני מרגיש הרבה יותר טוב גם בשינה"
נורית, כרמיאל. קונה מאומת
31.01.21
"תודה על מוצר טוב ויעיל ונהנית משירות מעולה, תודה מאז שאני נוטלת את התוסף אני לא חשה רצון ל שנושים ומתוקים ואני נוטלת רק כמה שבועות"
מוריה נגר, רחובות. קונה מאומת
18.01.21
"אני רוצה לומר שחווית הקניה בטבע בריא מעולה שרות מכל הלב הזמנתי את הכדורים ב3/1/21 וכבר למחרת בבוקר קבלתי אותם וכבר מהכדור הראשון התחיל להשפיע יש תחושת שובע אנרגיה טובה כמובן שהמשיך להזמין.ממליצה בחום ואני אחת שמאוד קשה לה לרדת במשקל בהצלחה לכולם."
ענת, נתניה. קונה מאומת
20.10.20
"ראשית חוויית הקנייה בטבע בריא מעולה הקונג׳אק עוזר לי מאוד בויסות כמויות האוכל. יצאתי למסע ארוך של ירידה משמעותית במשקל, והשימוש במוצר מאוד תומך בי. "
מיכל, צפון. קונה מאומת
10.10.20
"חייבת להודות שהייתי סקפטית מאוד כי תמיד הכניסו לי לראש שכדורי הרזיה זה בולשיט. התחלתי בכל זאת לקחת כי אמרתי שאם לא יועיל- זה לא יזיק. הופתעתי לגלות שיש שיפור גדול. פעם הייתי מגיעה לארוחות כשאני במצוקה רעב, ואז התנפלתי על האוכל. עם הכדור אני מגיעה שבע"
איה, מרכז. קונה מאומת
26.09.20
"הייתי חייבת להמליץ על המוצר הזה קודם כל קיבלתי את ההזמנה פחות מ 48 שעות .. אני משלבת גם חומץ תפוחים 3 כדורים ביום עם המוצר הזה ..ממש מרוצה אין חשק לאכול וגם אם אני אוכלת זה רבע מהכמות שאני רגילה ...השינוי מהיום הראשון "
הילה, חיפה. קונה מאומת
06.08.20
"כבר שבוע שאני לוקחת כמוסה 1 בערב והתוצאות מיהרו להגיע! אין חשק לנישנושי הערב שהיו.משביע כמו ארוחה אבל מה שהכי חשוב לשתות מלא מים אחרי"
מיטל, עמיר. קונה מאומת
01.08.20
"הגיע ממש מהר.
אני מאוד נהנית מהמוצר הזה. מפחית את התאבון ואת החשק למתוק. אני שותה 3 כמוסות ביום, בוקר, צהרים וערב עם עוס מים"
ליאב דהן, ירושלים. קונה מאומת
30.05.20
"משלוח זריז ממש, הגיע תוך יומיים
נוטל כ-3 כמוסות ביום עם מים לפני הארוחות
לבנתיים מסייע בתחושת שובע!
אעדכן בהמשך בתוצאות! (:"
ראשון לציון, דור. קונה מאומת
21.05.20
"הקונג'אק של נוטרי-די מצויין עזר מאוד בירידת המשקל והרגשת שובע ברוך השם מומלץ לקחת לפני הארוחה ולשתות הרבה מים הוא שורש שנמצא בעולם הרבה שנים והיכולות הסיביות שלו עוזרות לו להתרחב כשהוא נחשף למים.המשלוח הגיע מאוד מהר והכמוסות נוחות לבליעה ואין צרבות "
דניאלה, טירת כרמל. קונה מאומת
06.05.20
"איזו הפתעה - המוצר הגיע יום אחרי שהזמנתי. מזמן לא נתקלתי בשרות כל כך מהיר. תודה. האתר קל להתמצאות ולהשוואה בין מוצרים. המוצר קל לשימוש ואין תופעות לוואי. רק התחלתי לקחת, אז קשה לומר מה ההשפעה אבל נראה שזה מפחית טיפה את התיאבון. "
עדנה, הרצליה. קונה מאומת
30.04.20
"מוצר מצויין. משתמשת בו מזה שנה. עזר מאד בירידת המשקל והרגשת שובע.לוקחת אותו עם הארוחות, 3 פעמים ביום.ירידת משקל 17 ק"ג, ובלי להיות רעבה...בהחלט השג, בזכות הקונג'אק"
טלי, רחובות. קונה מאומת
28.02.18
"אני לוקחת את הכמוסות במשך חודש עכשיו. אני לוקחת שלושה כדורים שלוש פעמים ביום בבוקר, בצהריים ובערב עם שייק חלבון שלא עולה על 600 קלוריות. כבר הורדתי 5 ק"ג ואני לא מרגישה רעבה אף פעם. אני ממליצה לפעול בדיוק לפי ההוראות ולשתות הרבה מים. בהתחלה הלכתי הרבה לשירותים אבל הגוף מתרגל לסיבים התזונתיים ואז הכול מסתדר. אני אמשיך להזמין מנוטרי-די עד שאגיע למשקל המטרה שלי."
דן, קדימה. קונה מאומת
08.02.18
"אם מישהו קורא את זה, אני רוצה שתדעו שזוהי דיאטה מצוינת, אבל זה לא כדור קסם או משהו, שפשוט תיקחו ויעלים לכם את המשקל בזמן שאתם עושים כלום. זה לא יגרום לכם להפסיק לאכול וזה גם לא נכון להפסיק לאכול. כדאי לקחת את הכמוסה חצי שעה לפני האוכל עם הרבה מים כדי שיתרחב. זה לא הולך לגרום לתיאבון שלכם להיעלם כי כשכל המשאבים של הגוף שלכם ינוצלו הוא עדיין יהיה רעב ועדיין ידרוש אוכל. תעשו את זה אבל על ידי תזונה נכונה ולא אוכל זבל. אתם תרגישו מלאים מהר יותר. אתם יכולים לאכול קערה קטנה של סלט או המבורגר קטן. פה זו הבחירה הנכונה שלכם. זה עוזר למנוע התקפים של רעב."
שירה, קריית אונו. קונה מאומת
28.01.18
"אני ממש שמה לב ליתרונות! ממש עוזר לי להוריד במשקל מהר יותר, כל עוד אני ממשיכה להתאמן ולאכול בריא. מעבר לכל זה, זה עוזר לי לנקות את הגוף בדרך מעולה. כשמערכת העיכול שלי נקייה אני יכולה לספוג הרבה יותר ערכים תזונתיים שבדרך כלל פשוט יוצאים מהגוף לפני שהוא יכול לספוג אותם בכלל. אני יודעת את זה בוודאות כי אחרי טיהור הגוף ההשפעה של תרופות חזקה יותר. גם אין לי התכווצויות או שלשולים יותר. אני פשוט בריאה ומרוצה. "
אוהד, הוד השרון. קונה מאומת
31.12.17
"הכמוסות נוחות לבליעה ואין טעם לוואי. לא עשה לי כאבי בטן או צרבת או משהו. המחיר טוב וכל עוד אני ממשיך להתאמן אני מרגיש שלאט לאט אני באמת מוריד."
איתן, בני ברק. קונה מאומת
16.09.17
"אני אוהב את הקונג'ק הזה מאוד, זה מוצר מאוד איכותי. אני לוקח אותו כל יום חצי שעה לפני האוכל. עוזר לאזן את הרעב שלי ולגרום לי להיות פחות רעב ולאכול פחות. עוזר לי לשמור על הורדה במשקל וגם להמשיך במסע אחר משקל היעד. אני אמשיך לקנות את המוצר. מחיר טוב ובאמת עוזר."
אפרת, פרדס כץ. קונה מאומת
31.07.17
"התחלתי לקחת אחד באחרונה וזה באמת עזר לי להיות פחות רעבה ולרצות לנשנש פחות. הכול בסדר אם אוכלים טוב וכמו שצריך. אחרי שלושה שבועות אני יודעת שאני אמשיך להזמין עד שאוריד את כל השומן. תודה!"
מיכאל, אור עקיבא. קונה מאומת
16.06.17
"איכות מצוינת! הופתעתי. זה באמת עזר לי להתגבר על התיאבון שלי. הם עזרו לי לסדר את היציאות שלי ולא הביא לי שום שלשולים. זה מעולה כי אני הדיאטה שלי היא עם הרבה חלבונים ואני רוצה ליצור מחזור מסודר של יציאות, אימונים ותזונה."
אריק, רמת השרון. קונה מאומת
31.05.17
"אני שמח שנתקלתי במוצר הזה. היה לי מאוד קשה להתחיל לרדת במשקל וניסיתי הרבה דברים כמו שומרי משקל או מאמנים אישיים... אני פשוט לא מצליח להתמיד לאורך זמן... גם מאוד קשה לי עם התקפי הרעב שלי. הקונג'ק עוזר לי לאכול פחות. התשוקה שלי לאוכל ירדה בקטע אחר. אני הורדתי 2 ק"ג בשבוע הראשון שהתחלתי לקחת את הכמוסות וכמובן ששמתי לב למה שאני אוכל דרך חישוב קלוריות באינטרנט. עכשיו אני מצליח לאכול פחות ולהתרחק ממותרות של אוכל או "התרות". עד היום הורדתי 12 ק"ג. אני אמשיך להזמין. ממליץ במיוחד לקחת אחרי אימונים כשממש רעבים."
דני, חיפה. קונה מאומת
30.04.17
"אני לוקח שלושה כדורים בבוקר במשך חודש ושמתי לב שאני אוכל פחות ונעשה מלא מהר יותר. הטריק הוא לשתות הרבה מאוד נוזלים לא משנה מה, לא רק מים. צריך לשתות חצי ליטר מים כדי שזה יעבוד! הרבה סיבים תזונתיים עושים את שלהם ומביאים לתוצאות. אין כמו סיבים תזונתיים כדי למלא את הבטן. התחלתי לקחת לפני כמה חודשים וכבר הורדתי 17 ק"ג. עוד 23 עד היעד!!!"
לירון, נתניה . קונה מאומת
22.02.17
"קונג'ק הוא שורש שנמצא בעולם הרבה שנים והיכולות הסיביות שלו עוזרות לו להתרחב כשהוא נחשף למים. לקחת את זה עם כוס מים לפני ארוחה ימלא את הבטן שלכם כל כך שלא תוכלו לאכול הרבה בארוחות. עזרי דיאטה כאלה הם הבטוחים ביותר. אם אתם כמוני ואתם רוצים להרגיש ממש מלאים כשאתם אוכלים, זה יעזור לכם להגיע לשם מהר יותר, אבל בלי הקלוריות. קונג'ק יעזור לעיכול שלכם אם תשתו הרבה מים אתו. כדי שזה באמת יעזור, אתם חייבים להתאמן ולאכול טוב. התוסף באמת עוזר אבל כדי שיעזור עליכם לעזור לעצמכם."
יעל, ראשון לציון. קונה מאומת
21.01.17
"עוזר לי להישאר שבעה הרבה זמן. אני לוקחת קונג'ק כבר תקופה וזה בעצם פשוט סיבים שמתנפחים בבטן וממלאים אותה ואז זה עוזר לנקות את המעי. הלוואי וזה פשוט היה עובד סתם ככה אבל אני עדיין מתאמנת ועדיין לא יכולה לאכול את כל השוקולד שהייתי רוצה. זה עדיין עוזר לי להוריד מהר יותר כשאני לוקחת את זה ואני מתכוונת להמשיך להזמין."
אביב, באר שבע. קונה מאומת
06.11.16
"ממש עוזר להתקפי רעב! המחיר טוב אז הזמנתי ואני כל כך שמח שעשיתי את זה. זה עזר לי להיות פחות רעב ומאפשר לי לחכות יותר זמן בין ארוחות ותורם לזה שאני מתמלא מאוכל הרבה יותר מהר. אני יודע שאין איזו גלולת נס אבל זה בהחלט עוזר."
שרי, ראש העין. קונה מאומת
30.09.16
"השתמשתי במקור הסיבים הזה במשך שנים. אני עדיין לוקחת אותו כדי להישאר בריאה ולקבל את כל כמות הסיבים שאני צריכה."
שרון, יבנה. קונה מאומת
01.08.16
"מוצר טוב שכדאי לקנות הרבה ממנו. לי לפחות זה מאוד עזר: אני איבדתי 11 ק"ג עד עכשיו בהדרגה ועם פחות מאמץ ממה שהשקעתי בתחילת הדיאטה. אני ממליץ לקחת עם זה גם מולטי ויטמין כדי לפצות על מחסור של ויטמינים ומינרלים שאולי לא קיבלתם באוכל כמוני או שאתם מקבלים פחות עכשיו כי אתם אוכלים פחות. "
אסף, קריית מוצקין. קונה מאומת
27.07.16
"באמת עוזר לך להרגיש שבע ומסדר את היציאות בסוג של לוח זמנים מסודר. לא חוויתי תחושה של שלשולים או דחיפות ללכת לשירותים. כדי להרגיל את הגוף אני ממליץ להתחיל לקחת את הכדורים בבוקר ועוד פעם באחת עשרה וחצי בבוקר, שלושה בכל פעם. אכלתי פחות אחרי שלקחתי את הכדורים בצורה הזאת אבל לפעמים גם הייתי לוקח בשבע או חמש בערב אם עוד הייתי רעב. אני גם לוקח מולטי ויטמין. חייב לשתות הרבה מים כדי שזה יעזור!!! אוכל טרי ובריא יחד עם פעילות גופנית והקונג'ק ממש עוזר להיפטר מהקילוגרמים! ממליץ מאוד!"
אלינור, בת ים. קונה מאומת
03.06.16
"הרבה יותר טוב מרוב המותגים שניסיתי. הורדתי כבר 35 ק"ג במשך 9 החודשים האחרונים ואני יודעת שהקונג'ק של נוטרי-די שיחק תפקיד מפתח בירידה שלי. זה ממש עזר לי לא לאכול כמו משוגעת וגם להוריד את הכולסטרול שלי מ- 400 לכמעט 200. השינוי שלי בדיאטה תורם לזה שאני גם בריאה יותר, לא רק רזה יותר. גם אם אתם ניסיתם מותגים אחרים שגרמו לכם להישאר על האסלה כל היום, אני באמת ממליצה שתשימו הכול בצד ותנסו את התוסף הזה כי אני לא יכולה להיות מאושרת יותר"
לירן, רמת השרון. קונה מאומת
03.05.16
"תוספת נהדרת לתוספים שלך אם אתה עושה דיאטה כדי לשנות את סגנון החיים שלך. אני לוקח שלושה כדורים עם מים לפני ארוחות והם ממש עוזרים להוריד את התיאבון שלי. זה לא איזה קסם או משהו זה פשוט סיבים שמתנפחים במים ולא יכולים להתמוסס מהר. בזכותם אני מרגיש פחות רעב, אז כשאני אוכל אני אוכל פחות ואני שבע מהר יותר. גם שווה לציין שתוספת הסיבים ממש עוזרת עם העיכול ואני הולך לשירותים באופן קבוע."
אלעד, תל אביב. קונה מאומת
23.03.16
"המחיר טוב והאמת שיש להם הרבה מוצרים. אני הזמנתי כמה דברים שיעזרו לי להוריד במשקל והאמת שלכל אחד היו יתרונות משל עצמו. הקונג'ק ממש עוזר לי להימנע מנשנושים או התקפי רעב. ברור שאני עדיין מתאמן ומשתדל לאכול טוב, אבל אני בדרך כלל לא מצליח לסיים את הצלחות שלי והאמת שלא חשבתי שיכול לקרות לי מצב כזה. תודה רבה נוטרי-די ותודה רבה לצמח הקונג'ק הסיבי."
אריאלה, פתח תקווה. קונה מאומת
10.02.16
"אני מרגישה כאילו זה שומר עלי שבעה הרבה זמן. הייתי סקפטית, אז פתחתי שלוש קפסולות ושמתי אותן במים כדי לבדוק. הן מתנפחות אחרי רבע שעה אז זה לגמרי עובד! הן גם ממש סידרו את היציאות שלי. אני ממש מרוצה מזה."
המלצות נוספות >
X
הבריאות שלך בידיים טובות