אפשרות משלוח אקספרס מהיום להיום ❤️ לפרטים
שירות לקוחות: 03-6485501
שירות לקוחות: 03-6485501
סל הקניות
סגירה
שם מוצר
כמות
סך הכל
התחרטתם? תחזירומחזירים בקלות תוך 30 יום ומקבלים
החזר כספי מלא >>
X

ניתן להחזיר תוך 30 יום כל מוצר שניקנה בטבע בריא באריזתו המקורית מבלי שנפתחה ולקבל את כל הכסף בחזרה. למעט מוצרים אינטימיים שלא ניתן להחזיר על פי חוק.

בלי זיכויים! בלי שוברים! בלי תנאים! בלי שאלות! פשוט כסף בחזרה!

כתובת להחזרות: ת.ד. 13107 תל אביב 6113002

יש לתאם את החזרת המוצר עם שירות הלקוחות בטלפון: 03-6485501

ההחזרות יבוצעו בכפוף לתקנון.

כניסה לחשבון שלי

Love 2023 881x142new 2

מגנזיום אוקסיד 520 מ״ג | נוטרי די

מגנזיום אוקסיד בכמוסות
צורה לא חומצית של מגנזיום הנספגת בצורה מיטבית

בלעדי למזמינים באתר: קנו 1 וקבלו 1 מתנה!
התחייבות למחיר המשתלם בישראל
מגנזיום אוקסיד בכמוסות
צורה לא חומצית של מגנזיום הנספגת בצורה מיטבית

בלעדי למזמינים באתר: קנו 1 וקבלו 1 מתנה!
התחייבות למחיר המשתלם בישראל
1+1 מתנה
מחיר באתר
2 ב-
89.90
מחיר רגיל
178
מחיר באתר
חברי מועדון צוברים 5%
חברי מועדון צוברים 5% מקנייה זו כנקודות למימוש בקנייה הבאה
  • מותג:
  • אישורים: מיוצר ברישיון משרד הבריאות, עומד בתקן GMP
  • כשרות: כשר למהדרין בהשגחת הבד"ץ העדה החרדית ירושלים
  • כמות: 60 + 60 כמוסות מתנה
  • תוקף מוצר: 05/2026

על המוצר מגנזיום אוקסיד 520 מ"ג של נוטרי די

  • כל כמוסה מכילה 520 מ"ג מגנזיום אוקסיד לספיגה משופרת ויעילה במיוחד
  • מגנזיום אוקסיד איננו חומצי ואינו גורם לאי-נוחות במערכת העיכול
  • מיוצר בטכנולוגיה המייעלת ומאיצה את תהליך ההפקה של החומר הפעיל בצורה מבוקרת ומאוזנת
  • רכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא תוספת סוכר
  • חומרי הגלם נבדקו בתקנים המחמירים בעולם על מנת להבטיח את טיבם ואיכותם
  • בקרת איכות כפולה

אופן השימוש

  • כמוסה אחת ביום עם שתייה.
  • המינון המקסימלי לצריכה יומית הוא עד 2 ביום.

חשוב לדעת

  • ליעילות ההשפעה יש להקפיד לקחת את התוסף במינון המומלץ ולאורך זמן.
  • ילדים, נשים הרות ומניקות - לפני השימוש במוצר יש תמיד להיוועץ ברופא המטפל.
  • מדובר בתוסף מזון ולא בתרופה ולכן המינון אינו יכול להיות מדויק כיוון שמשקל הגוף, הגובה, חילוף החומרים והמצב הבריאותי שונים מאדם לאדם. מומלץ להיות קשובים לגוף ולשנות את המינון בהתאם לתגובת הגוף.

 

המידע שלפניך הינו מידע מקצועי המבוסס מחקרית לצרכי העשרה על תכונות מינרלים בצורתם הטבעית, לפי המידע העדכני הקיים בנושא כיום בעולם. יובהר כי המידע מתייחס לרכיבים באופן כללי ואינו מתייחס לתוסף תזונה זה או אחר, ואיננו מהווה המלצה לצריכתם בין אם בצורתם הטבעית ובין אם באמצעות תוסף תזונה כלשהו.

על מינרל המגנזיום

מגנזיום הוא מינרל המשתתף בכ-300 תהליכים כימיים רבים בגוף, ויש לו תפקיד חשוב בוויסות שרירי השלד ורמות הסוכר בדם. כמו כן, הוא לוקח חלק בתהליכי מטבוליזם ובסנתוז חלבונים החשובים לבניית התאים בגוף. בנוסף, מגנזיום שומר על לחץ דם תקין, מגן על המערכת ההורמונלית בגוף וחיוני לתקינות הלב.

ייצור וצריכה מוגברים של מזון תעשייתי עלולים ליצור מצב של חוסר במגנזיום ולהוביל לליקויים בתפקודו התקין של הגוף, כי במזון התעשייתי המעובד אין מספיק מגנזיום. גם הקפאת מזון מפחיתה את כמות המגנזיום שבו, ובבישול המזון מאבד כ-70% מתכולת המגנזיום.

על פי נתוני מב"ת של משרד הבריאות, צריכת המגנזיום בארץ נמוכה בכל הגילאים. הסיבה היא שבישראל, אחוז גבוה מאוד של מי השתייה לצריכה הביתית מותפלים, ומכילים ריכוזים אפסיים של מגנזיום ומינרלים נוספים. המים המותפלים בארץ משמשים גם לצורך השקיה חקלאית. בנוסף, רוב הגידולים עוברים ריסוס, ובגלל הרעלים ונזקים סביבתיים אחרים יורדת יש רמה נמוכה של מגנזיום בגידולים חקלאיים למאכל, ובמוצרים מהחי. בנוסף, החשיפה לחום גורמת לאיבוד מגנזיום בזיעה, ומצבי לחץ ומתח ממושכים גורמים לאיבוד מגנזיום בשתן בגלל העלייה ברמת האדרנלין.

גם לגיל השפעה על תכולת המגנזיום בגוף, וככל שאנו מתבגרים הגוף מתקשה לספוג מגנזיום והכמות שלו בגוף הולכת ופוחתת. בנוסף, תרופות מסוימות ומחלות נלוות כמו סוכרת גורמות לירידה בכמות המגנזיום בגוף.

מחסור במגנזיום עלול לגרום להתכווצויות שרירים, עייפות כרונית, נדודי שינה, חרדות, מיגרנות, עצירות, בחילות ומחזור לא סדיר. מחקרים מראים כי רמות נמוכות של מגנזיום עלולות להוביל למספר מחלות כרוניות כגון אלצהיימר, סוכרת מסוג 2, יתר לחץ דם ומחלות לב וכלי דם [2].

השפעת מינרל המגנזיום על הלב

מחקרים מראים כי למינרל המגנזיום יש תפקיד חשוב בתפקוד הלב וכלי הדם. כאשר יש כמות מספקת של מגנזיום בגוף והוא נספג בצורה נכונה, הוא לא מאפשר לטסיות הדם להתקרב אחת לשנייה, מה שלמעשה מקטין את היווצרותם של קרישי דם שחוסמים את העורקים, מעלים את לחץ הדם ולעיתים אף הופכים את קצב הלב ללא סדיר [3].

מינרל המגנזיום יעיל להסדרת קצב הלב ולפעילותו התקינה, כי הפרעות קצב עלולות להוביל גם לדום לב פתאומי. הוא יעיל גם בשמירה על לחץ דם תקין, כי שריר הלב מתאמץ פחות, מה שגורם לו לצרוך פחות חמצן והדם זורם בצורה חופשית.

השפעת מינרל המגנזיום על סוכרת

במחקרים נמצא שמינרל המגנזיום מסייע למנוע סוכרת, ולשלוט ברמת הסוכר והרגישות לאינסולין אצל חולי סוכרת [4] [5].  

מינרל המגנזיום חיוני לספורטאים

מינרל המגנזיום לוקח חלק ביצירת תהליכי בנייה וחידוש של שרירים ורקמות שנפגעו כתוצאה מפעילות גופנית עצימה. כמו כן, הוא מעלה את רמת חילוף החומרים בגוף ומחדש את מאגרי האנרגיה בזמן מנוחה.

מחקרים מראים כי מינרל המגנזיום משפר ביצועים ספורטיביים. חוסר במגנזיום מוביל לחולשה של שרירי השלד המביאה לירידה בכושר גופני. הוא עלול גם לגרום להתכווצויות שרירים, להיתפסות שרירים ולכאב [6].

מינרל המגנזיום מאפשר לשרירים לקבל אנרגיה ולהתחזק, להקל על התכווצויות ודלקות שרירים, לסייע בהתאוששות לאחר האימון ולשפר ביצועים.

 

להלן המחקרים הרלוונטיים. תמיד מומלץ לקרוא ולהתרשם מהמידע:

מחקרים

[1] ד"ר דקלה דהן שריקי, רבקה גולדשמיט, עירית הן, "צריכת חסר של מגנזיום והצורך בהוספתו למי שתייה" פורסם בגיליון 5. יולי אוגוסט 2012.

[2] Gröber, U.; Schmidt, J.; Kisters, K. Magnesium in Prevention and Therapy. Nutrients 2015, 7, 8199-8226. DOI: 10.3390/nu7095388

[3] Nuria Rosique-Esteban and others. Dietary Magnesium and Cardiovascular Disease: A Review with Emphasis in Epidemiological Studies. Published online 2018 Feb 1. PMCID: PMC5852744 doi: 10.3390/nu10020168

[4] H W de Valk. Magnesium in diabetes mellitus. PMID: 10218382 DOI: 10.1016/s0300-2977(99)00005-4 

[5] Liu M, Jeong EM, Liu H et al. Magnesium supplementation improves diabetic mitochondrial and cardiac diastolic function. JCI Insight. 2019 Jan 10;4(1):e123182. doi: 10.1172/jci.insight.123182. Epub ahead of print. PMID: 30626750; PMCID: PMC6485371

[6] Zhang Y, Xun P, Wang R, Mao L, He K. Can Magnesium Enhance Exercise Performance?. Nutrients. 2017;9(9):946. Published 2017 Aug 28. doi:10.3390/nu9090946

הדור החכם של תוספי התזונה | נוטרי די

 

הדור החכם של תוספי התזונה | נוטרי די

המלצות גולשים על המוצר

יהודית רוזנטל, חיפה. קונה מאומת
18.04.23
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: כיווצי שרירים
"מוצר מעולה המסייע לשחרר שרירים תפוסים עקב פעילות ספורטיבית וכמו כן מסייע בשינה טובה יותר כנראה כתוצאה מהרפיית השרירים. מומלץ מאוד"
נעה, רכסים. קונה מאומת
17.04.23
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: נדודי שינה
"מוצר שהייתי ממליצה לכולם לקחת. מוצר איכותי שמשפיע על המון תהליכים בגוף ולא מקבלים אותו מספיק מהמזון . חשוב לשינה טובה, לבריאות העצם, ללב, למערכת הנשימה, לשרירים, למערכת עיכול, למצב הנפשי בקיצור להכל!!!"
מקס, קריות. קונה מאומת
12.04.23
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: שיפור רמות מגנזיום
"מוצר מעולה ואיכותי ומרגישים שיפור לאחר כמה שבועות, שיפור בשינה ובהרגשה הכללית לאחר אימונים. עוזר להתאושש בזמן קצר יותר.."
רויטל, בנימינה. קונה מאומת
01.03.23
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: כאבי שרירים ומפרקים
"מוצר מעולה. לוקחת כל לילה. עוזר מאוד לכאבים! הבת שלי מתאמנת במכון כושר קבוע וגם נוטלת את התוסף המעולה. ניסיתי אחרים וזה ממש טוב. "
ולדימיר, שלומי. קונה מאומת
06.02.23
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: התכווצות שרירים
"מוצר מצויין לוקח סביב לשנה כדור אחד ללילה מאז אין התכווצות שרירים גם אחרי ריצות ואימונים משלוח מהיר קונה רק בטבע בריא ממליץ לכולם "
Bar, Modiin. קונה מאומת
06.02.23
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: כאבי שרירים
"ממליץ מאוד עזר לי ביותר לקחת לפני כל אימון כל ספורטאי צריך את זה לדעתי. בתור אחד שסובל הרבה זמן מכאבי שרירים עזר ביותר וממליץ בחום"
דניאל, כפר סבא. קונה מאומת
18.01.23
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: אימונים
"מוצר מעולה, החבילה הגיעה מהר וארוזה בצורה ממש טובה, המחיר מהזולים שמצאתי והשירות פצצה, ממליץ לכל מי שמחפש לקנות תוספים טובים מאתר אמין עם שירות מעולה"
פטר, קריית טבעון. קונה מאומת
11.12.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: התכווצויות ברגליים
"רכשתי מגנזיום אוקסיד 520 מ״ג , מוצר טוב ולא יקר ( רכשתי 2 במחיר בסיסי) , טוב לבעיית התכווצויות ובצורך על שמירת כמות המגנזיום באיזון נכון לפי הרגשתי ."
נמר, ירושלים. קונה מאומת
20.10.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: קניתי לאבאב בגלל כאבי שרירים ברגליים
"מאז שהתחיל להשתמש , בשבוע הראשון הרגיש שינוי ופחות כאבים בשרירים , הובלה מאוד מהירה ושירות מדהים , המלצתי לחבר בעבודה לקבל לאחר שהסביר שיש לו כאבים שהוא קם בבוקר , אומר שגם עזר לו . בקיצור ממליץ "
יוסף, בני ברק. קונה מאומת
19.09.22
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: בעיית התכווצות שרירי רגלים
"מוצר מעולה ואיכותי, התחלתי לקחת אותו לפני כ-4 שנים והשרירים ברגליים אחרי מאמץ רב של הליכה לא מתכווצים בלילה וכמובן משלוח שמגיע תוך יום יומיים"
קורן מלכה, מזכרת בתיה. קונה מאומת
15.08.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: התכווציות שרירים אחרי אימון
"מוצר מעולה שעושה את העבודה במיוחד אם אתם ספורטאים שמתאמנים בעצימות גבוה, עוזר לכאבי שרירים והתכווציות. השירות מעולה והמוצר הגיע אליי תוך יומיים"
אור קלדרון, חולון. קונה מאומת
27.07.22
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: פריצות דיסק וכאבי שרירים
"מעולה ואיכותי בהחלט עוזר לשיקום של הגב שלי ולחיזוק של השרירים בגוף אני סוף סוף מצליח להצאמן אחרי שימוש בו מציע בחום וגם מחיר לא יקר "
נירה, עפולה. קונה מאומת
18.07.22
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: עצירות והתכווצויות שרירי רגליים
"המוצר פתר לחלוטין את שתי הבעיות הקשות: עצירות מתמשכת והתכווצויות שרירי הרגליים בלילות שגרמו לכאבים חזקים.ההקלה היתה מיידית."
ולאדה, נתניה. קונה מאומת
31.05.22
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: התכווצויות של שרירים
"מוצר מצויין בריכוז מעולה, נקנה בשביל בעלי נגד הקוצויות ברגליום ולתמיכה באלסטיות של עורכים וזרימת דם תקינה. לוקח את המוצר מעל שנה. זה טוב גם נגד כאבי ראש. "
אביגדור, ירושלים. קונה מאומת
24.03.22
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: סטרס
"עזר לי מאד מאד לסטרס..... במיוחד לאור העובדה שאני צורך אומפרה באופן קבוע.... המדדים בהחלט הראו עליה......... וגם בתחושה הכללית."
אופיר גרנות, חיפה. קונה מאומת
12.01.22
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: אני גולש רוח בים, זקוק לחיזוק המערכת החיסונית
"מוצר נפלא, אני מרגיש שיפור גם ברמת התפקוד היומיומית וגם ברמת התפקוד המינית, צורך אותו כחלק מקוקטייל שהתחלתי לצרוך לראשונה החורף כדי לחזק את המערכות בגוף ובפרט המערכת החיסונית מפני שפעות- שום, מגנזיום, מורינגה וכורכומין"
ליאת , רמת גן. קונה מאומת
11.01.22
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: סובלת מעייפות
"מוצר מעולה ממליצה בחום ניסיתי של כמה חברות מהמוכרות בשוק וזה הכי עושה את העבודה ... מומלץ ביותר... כל הבית התחיל לקחת אני בעלי והגדול בן ה18"
הדס כהן, חיפה. קונה מאומת
29.12.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: מגרנה קשה
"תדירות ההתקפים ירדה לפחות מחצי, אם פעם הייתי סובלת כמעט שבוע ימים כ 3 - 4 פעמים החודש , משך זמן הסבל ממגרנה ירד לכמעט אפסי , וגם תדירות קבלת ההתקפים ירד לפחות מחצי "
רבקה, נהריה. קונה מאומת
12.12.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: התכווצות שרירים
"כדור 1 ליום עושה פלא. הרגשה טובה לאורך כל היום וההתכוצויות פסקו מספר ימים לאחר נטילת הכדור. שרות מעולה מחיר הוגן .ממליצה בחום. "
kobi paz, אורנית. קונה מאומת
24.11.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: התכווציות וכאבי שרירים
"ממליץ בחום אומנם הכדור גדול מעט אך קל לבליעה, המוצר עוזר ומשפר את מצב השרירים ...., השרירים הרבה פחות כואבים ופחות מתכווצים ובא לציון גואל"
חיים, באר שבע. קונה מאומת
17.11.21
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: כאבי שרירים התכבצויות
"סבלתי מהתכבצויות. וכאבי שרירים מאז שצרכתי מגנזיום. אוקסיד. 520 הוקל לי מאוד עזר לי מאוד בחילוף חומרים בגוף "
יקיר, ראש העין. קונה מאומת
16.11.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: כאבי שרירים וקושי בהירדמות
"זמן מה לאחר שהפסיקו את הוספת המגנזיום למי השתייה, החילו התקפי כאבים של השרירים שנתפסו ברגליים וכאבי שרירים זמן רב אחרי אימון. לאחר שהתחלתי להשתמש במגנזיום אוקסיד 520 מ ג, טבלית אחת ליום, פסקו הכאבים. ממוצר באתר זה זול והאספקה ממש מהירה"
ענת שפר, כפר החורש. קונה מאומת
08.11.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: כאבי שרירים
"ממליצה על תוסף מגנזיום אוקסיד .מינון גבוה שעוזר לי בכאבי שרירים. עוזר לי בהרגעה ובהשריית שינה.אני מתרגלת ספורט,הליכה יומיומית ושעורי פילטיס. בזכות המגנזיום אין לי כאבי שרירים."
ורדית, יקיר. קונה מאומת
07.11.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: קושי בהירדמות במיוחד לאחר אימון
"מוצר מעולה! לפני שלקחתי מגנזיום, לאחר אימון ערב לא הצלחתי להרדם בלילה בצורה קיצונית. המגנזיום גורם לי להרפיה לקראת שינה, לשינה טובה ולהתאוששות מהירה בין אימון לאימון.... מוצר חובה לספורטאים ולמתקשים להרדם"
יורם צפריר, מודיעין מכבים רעות. קונה מאומת
20.10.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: מגנזיום נדרש לאחר שהפסיקו להוסיפו למי השתייה
"זמן מה לאחר שהפסיקו את הוספת המגנזיום למי השתייה, החילו התקפי כאבים של השרירים שנתפסו ברגליים. לאחר שהתחלתי להשתמש במגנזיום אוקסיד 520 מ"ג, טבלית אחת ליום, פסקו הכאבים. ממוצר באתר זה זול והאספקה ממש מהירה"
ארנון, ראשון לציון. קונה מאומת
03.10.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: הרגשת אי נוחות בשרירים
"לאחר שהתחלתי להרגיש אי נוחות/התכווצויות קלילות בשרירי הרגלים החלטתי לקחת את המגנזיום ועד עכשו התדירות של ההרגשה ממש כמעט נעלמו."
ריבי, גבעת זאב. קונה מאומת
24.08.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: התכווצויות בתאומים
"אני עושה הרבה ספורט וריצה, סובלת באמצע הלילה מהתקפת התכווצות בתאומים ברגליים, המוצר עזר לי מאוד. שמחה ומרוצה לקנות באתר, שירות הכי מהיר שנתקלתי בו, המוצר מגיע במהירות...תודה רבה!"
ציפי קורן, קרית ביאליק. קונה מאומת
02.08.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: קושי בשינה.שמירה על לחץ דם תקין.שמירה על תפקוד שרי
"המוצר טבעוני עם ספיגה טובה.אני ישנה יותר טוב מאז שלוקחת את התוסף.ללא מוצרים מן החי.ריכוז גבוה יחסית למוצרים אחרים.אין לי יותר התכווצויות ברגליים בלילה "
ירון, רחובות. קונה מאומת
21.06.21
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: מניעת התכווצויות
"משתמש במוצר כב4 מעל חודש, המוצר ארוז טוב והרמטי, משפיע מצוין ויחסית מגיב מהר ומונע התכווצויות. מחיר מאוד טוב לרמת מוצר מאוד טובה"
יאנה, בת ים. קונה מאומת
17.05.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: מפעילות גופנית כאבי שרירים ולחוץ בחזה
"הפסיקו כאבי שרירים אחר פעילות גופנית ולחוץ בחזה בזמן קצר!. ממליצה לקחת תוסף מגנזיום 520. הספקה מהירה. המוצר איכותי מאוד. "
דוד, אשקלון. קונה מאומת
26.04.21
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: נגד התכווצויות שרירים
"מוצר איכותי !! ממש מרגישים שיפור תוך ימים ספורים אין התכווצויות לאחר אימון וגם לא במשך היום !! והמחיר ממש משתלם! מומלץ !"
מאיר סבג, ראשון לציון. קונה מאומת
26.04.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: מניעת התכווצויות
"כמי שמתאמן הרבה שנים אני דואג לקחת מגנזיום באופן קבוע בכדי למנוע התכווצווות שרירים..שנית במים בישראל אין מגנזיום וזה רכיב שחשוב לבריאות הלב."
אבי, תל אביב. קונה מאומת
26.04.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: זקוק לתוספת מגנזיום גדולה - עקב תרופה אחרת
"אני לוקח את המוצר הזה תקופה ארוכה, עקב תרופה אחרת שמדללת את מלאי המגנזיום בגוף. צורך כמות גדולה מאוד. יחסית למגנזיום אחר, עושה פחות בעיות עיכול."
משה, רמת גן. קונה מאומת
09.04.21
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: שפור בריאות
"המוצר עוזר לפתור בעיות של התכווצויות שרירים לאחר אימון וגם משפר את תפקוד השרירים. דרך אגב יש קרדיולוגים אשר ממליצים אותו לכל מי שעבר ניתוח מעקפים בלב."
אנה, ראשון לציון. קונה מאומת
05.04.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: התקפצויות שרירים קיצוניות
"אני סובלת מהתקבציות שרירי הרגליים, הייתי מתעוררת בלילה בגלל הכעבים. מאז שאני נותלת מגנזיום הפסיקו לי ההתקבציות. מומלץ לכל מי שסובל מבעיה דומה ובמיוחד למי שעוסק בספורט."
רינה, בית שמש. קונה מאומת
04.03.21
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: המלצה של תזונאית
"התזונאית שלי אמרה לי לקנות מגנזיום שיעזור לי לישון טוב יותר וגם לעצירות. מאז שהתחלתי לקחת את זה ראיתי שינוי בשני הדברים האלה."
אבירם בלקינד , מודיעין-מכבים-רעות. קונה מאומת
01.03.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: כאבי גב ושרירים
"אני נוטל את התוסף כבר כמה שנים , הוא מועיל לי מאד בשמירה על חיוניות השרירים ומונע התכווצויות תכופות בכל הגוף וכאבי שרירים . מצאתי שחשוב מאד ליטול אותו כאשר מבצעים פעילות פיזית יתרה( ספורט ועבודה פיזית) . אני נוטל אותו בערב . "
יצחק, קריית טבעון. קונה מאומת
11.02.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: כאבי שרירים אחרי אימון בחדר כושר
"הנני ממתאמן בחדר כושר 3-4 פעמים בשבוע אירובי וכוח. לעיתים די קרובות אחרי אימונים סבלתי מכאבי שרירים וגידים בגוף. הנני לוקח 2 כמובות ביום והדבר הפחית ברמה דרסטית את הכאבים"
אייל , נהריה . קונה מאומת
26.01.21
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: עייפות והתקווציות שרירים
"תוסף תזונה מעולה עבור התקווציות שרירים ועייפות, אני לוקח את המגנזיום כחצי שנה ומאז אני יישן יותר טוב והשרירים לא נתפסים, בעיקר לאחד כמוני שמתאמן כ4-5 פעמים בשבוע, ממליץ בחום על המוצר הזה "
רות, צפון. קונה מאומת
23.12.20
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: מועיל לי לדפיקות לב מהירות ולהרגעה
"המגנזיום זה מרגיע אותי ועוזר שלא יהיו לי דפיקות לב מואצות, עוזר לי ללחץ דם,ותודה לטבע בריא על המחיר והשירות המעולים, כמובן אם יגמר אני חוזרת לטבע בריא להזמין שוב בעזרת השם."
סוזן נצ׳ין, עין הוד. קונה מאומת
11.11.20
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: התכווצויות ברגליים
"המוצר. מגנזיום. הגיע די מהר בדואר רשום. המחיר מצוין, גם בהשוואה לארה״ב. אמשיך לקנות מוצרים דרך האתר. כדאי להכנס ולראות איזה מוצרים במבצע!"
משה, ים. קונה מאומת
14.10.20
משך נטילת התוסף: 2-4 חודשים
סיבה: פיברמיאלגיה
"אחד התוספים המומלצים לטיפול בפיברומיאלגיה וכאבי שרירים, משתמש ומרוצה, אזמין שוב, שרות אדיב, מקצועי, משלוח מהיר, שוקל לשלב את זה עם מגנזיום ציטראט. "
ארז , אילת. קונה מאומת
27.08.20
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: הסיבה שאני נוטל מגנזיום כל יום הוא כאבי שרירים ועי
"תודה רבה לטבע בריא על המוצר המצויין והיעיל שמגיע אליי תמיד מהר ושירות מקצועי שאתם מעניקים מגיע לכם המון תודות.
המוצר במחיר משתלם מאוד... "
עמי, אשדוד. קונה מאומת
06.08.20
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: כאבי גב תחתון
"עד עכשיו לקחנו מגנזיום של חברה אחרת , מאחר ומדובר בתוסף רציתי לנסות של טבע בריא, לאחר כחודש ניסיון
עלי לציין שזה המוצר שהתאים לי ולמשפחתי אני אתמיד ואמשיך לצרוך מוצר זה בשמחה הרבה בריאות."
ניסים לוי, רחובות. קונה מאומת
05.07.20
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: התכווציות שרירים בלילה.... עכשיו השינה הרבה יותר ר
"המגנזיום פתר לי את בעיית השינה..אני לא אירדם ללא מגנזיום...מומלץ...לכל מי שסובל מבעיית התכווצויות שרירים בלילה...היקיצה בבוקר הרבה יותר עירנית....
"
חלימי אירס, ניצני עוז. קונה מאומת
03.06.20
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: התכווצויות וכאבים בלילה. והפרעות שינה
"צורכת את המגנזיום 520 מאז שהבנתי שזה יכול לעזור לי לשינה והתכווצויות שקורות בלילה. חייבת לציין שנטילת המוצר בהחלט פתר לי את הבעיה "
רונית, Rosh Ha'ayin. קונה מאומת
01.06.20
משך נטילת התוסף: חודש
סיבה: לשינה טובה. כאבי שרירים
"מאוד אוהבת. עוזר גם לעיכול טוב. לשינה טובה. הרפיית שרירים. הפגת מתחים
מתמידה כל ערב לקחת מגנזיום.
פעם זה היה ציטראט עכשיו זה אוקסיד
מומלץ מאוד
"
גל, תל אביב. קונה מאומת
25.05.20
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: מונע כיווצי שרירים
"בשימוש לטווח ארוך, עוזר להפחית כיווצי שרירים כתוצאה מפעילות גופנית. מחיר המוצר נמוך יחסית, תהליך הקנייה דרך האתר פשוט, והמשלוח מהיר ונוח."
פנינה, נתיב העשרה. קונה מאומת
07.05.20
משך נטילת התוסף: 5 חודשים ומעלה
סיבה: פועל נגד התכווצויות שרירים,מסייע בפעילות הקיבה
"אני מאד ממליצה על המוצר,הקפסולות נוחות לבליעה,התכשיר עובד יפה.היתה לי זכאות לקופון ואכן קבלתי זיכוי על הרכישה החדשה.
השירות היה מעולה,קבלתי את ההזמנה תוך יומיים."
אושרת, נהריה. קונה מאומת
10.06.18
"מגנזיום זה חובה - אין במים!
אני לא יכולה לקחת ויטמינים עם הרבה תוספות כמו חיטה, סויה, שמרים וכדומה כי יש לי מחלת כרוהן. אני לא יכולה פשוט ללכת לחנות ולקנות כל מה שבא לי אז הייתי חייבת לחפש טוב טוב. בכללי אני לא חושבת שאנשים צריכים לקחת תוספים עם הדברים האלה בפנים כי זו לא המטרה וזה סתם עוד חומרים מיותרים להכניס לגוף. אחרי שלא מצאתי את מה שרציתי בכמה חנויות וכבר התחלתי להתייאש אמרתי שאפנה לטכנולוגיה וחיפשתי באינטרנט. מצאתי את נוטרי-די והייתי בהלם מהמחיר. הזמנתי מהר והגיע מאוד מהררר. אני לגמרי אזמין שוב כשייגמר לי שזה עוד הרבה זמן. מוצר טוב ומחיר טוב!"
אוהד, בת ים. קונה מאומת
06.05.18
"אני אוהב שאלה כמוסות כי אומרים שזה הכי טוב למגנזיום ככה שייספג טוב. השימוש שלי עם המגנזיום היה למניעת מגרנות ולהקלה על לחץ, שממנו אני סובל כבר כמה שנים טובות. אני הייתי הולך לפסיכולוג וכמה פעמים הומלץ שאפנה לפסיכיאטר ואקח כדורים, אבל לא רציתי לקחת משהו כימי כל יום. המגנזיום ממש עזר לי להרגיש טוב יותר. בזכותו אני ישן טוב יותר, יש לי יותר אנרגיה ואני מרגיש שהיום שלי עובר בצורה רגועה יותר, שאני יכול להגיב לאנשים יותר רגוע ולא לחשוב כל הזמן. גם לא היה לי התקף מגרנות משמעותי מאז שהתחלתי לקחת את המגנזיום, אז אני מאמין שזה תרם גם לזה. "
עדה, תל אביב. קונה מאומת
06.04.18
"גנבים! גנבו את המגנזיום מהמים ועכשיו אני צריכה לקנות תוסף מגנזיום לא פייר!
מה אני יכולה לומר? יש כמה תוספים שאני לוקחת ומגנזיום הוא אחד מהם. ככל שאני קוראת יותר על מגנזיום אני מבינה שהוא פשוט תוסף חובה שצריך להוסיף לכל תזונה. מאוד קל לשים לב ליתרונות וזה ממש כדור ההרגעה של הטבע בשבילי. אם אתם חושבים שאתם צריכים כדורים להרגעה אני מעזה להמליץ לכם לנסות את זה קודם. זה יחסוך לכם הרבה כאב ותופעות לוואי. קראתי מה זה עושה למעיים וזה ממש עוזר עם עצירות. אני חייבת לומר עוד דבר אחד, המגנזיום כל כך טוב ללב הוא מונע בעיות של לב וכלי דם ועוזר למנוע קרישת דם. אם יש לכם בעיות לב כמו לי, אני ממליצה גם לקחת אומגה 3 ואסטקסנטין שהם מדהימים. "
עופר, פתח תקווה. קונה מאומת
03.03.18
"תוסף חובה מכיוון שבישראל אין מגנזיום במים.
אני מאמין שמגנזיום עוזר לי לספוג את הסידן שלי יותר טוב ולשמור אותו עמוק בתוך העצמות שלי. אני יכול לומר שאני לוקח את התוסף הזה כבר שנים כי סבלתי מאבנים בכליות. אחרי שלקחתי את זה איזה שבוע וחצי שמתי לב שגם כאבי המפרקים שלי פוחתים. הבדיקות גם מראות שיש לי צפיפות גבוהה עכשיו של העצמות. המותג של נוטרי-די הוא באמת האחד בשבילי. אני מקווה שימשיכו לייצר את המוצרים האיכותיים שלהם."
עדי, באר שבע. קונה מאומת
30.12.17
"אני חולת סוכרת. אני לוקחת מגנזיום כדי שיעזור לי לשלוט ברמות הסוכר שלי ולשלב אותן עם עוד שני ויטמינים כדי שלא אצטרך לקחת תרופות. המגנזיום הוא המינרל הרביעי הכי חשוב בגוף והוא מאוד חשוב בשביל הרבה תגובות כימיות, הרגעה ושהגוף יעבוד כמו שצריך. ממליצה לכם לקרוא על כל היתרונות של המגנזיום כי חוץ מהעובדה שהוא עוזר לי להימנע מאינסולין, הוא פשוט גורם לי להרגיש כל כך רגועה ושקולה, כאילו החיים הרבה יותר קלים ממה שחשבתי. ממליצה מאוד!!!"
רמי, יד מרדכי. קונה מאומת
18.09.17
"חשוב מאוד לדעת שהמים בישראל לא מכילים מגנזיום משום מה.
תמיד היה לי מזל עם תוספים של נוטרי-די נראה שיש להם ערך טוב והמחיר מצוין. אני יכול להרגיש שאני סופג את המוצרים שלהם יותר טוב כי ההשפעה הרבה יותר חזקה במינון נמוך יותר (הייתי לוקח 800 מ"ג). אם אתם יודעים מה ההשפעה אתם יודעים על מה אני מדבר."
שי, רמת גן. קונה מאומת
10.08.17
"התחלתי לקחת מגנזיום לאבנים בכליות. קראתי שאנשים שיש להם בעיות עם כליות יכולים להשתמש במגנזיום כדי להפחית את היווצרות האבנים. אני לוקחת את הכמוסות כבר כמה חודשים ועדיין לא היו לי שום אבנים! המחקר באינטרנט אומר שההשפעה של המגנזיום באמת עוזרת עם אבנים בכליות ולא שיניתי שום דבר אחר, אז אני בטוח שזה זה! תודה רבה!!!"
שרית, חדרה. קונה מאומת
01.07.17
"קודם כל המשלוח היה פשוט ומהיר. כדאי לשמור את צמר הגפן בבקבוק כדי לשמר את הלחות של המוצר. לא משנה מאיזו סיבה אתם צריכים מגנזיום, התוסף הזה אמור להיות מעולה בזכות המחיר, המשלוח והעובדה שהוא נספג מאוד מהר ומרגישים. ממליצה לקנות ולנסות. אני רציתי שזה יעזור לי להיות יותר רגועה והימים שלי באמת עוברים לאט יותר ובצורה נעימה יותר כל יום."
אסף, חיפה. קונה מאומת
08.05.17
"הייתי לוקח מגנזיום אוקסיד לפי מרשם מרופא, אבל רציתי לראות מה עוד יש באינטרנט. המבצע של נוטרי-די קנה אותי והאמת שאני ממש שמח שהזמנתי. תודה."
טלי, רמת השרון. קונה מאומת
02.03.17
"עושה מה שזה צריך לעשות. קניתי את זה כי המליצו לי בגלל היסטוריה של מיגרנות. אני חייבת לומר ששמתי לב שגם היציאות שלי יותר נוחות וקלות, אז זה גם יכול לעזור לכם אם יש לכם קושי ללכת לשירותים.
משום שאני כבר בגיל השלישי מה שהכי חשוב לי בכל מוצר שאני קונה הם המחיר וההשפעה. המוצר הזה פגש ועלה על הציפיות שלי. אני מאוד מרוצה תודה."
מירי, נס ציונה. קונה מאומת
20.02.17
"המוצר הגיע בזמן ובמצב טוב. אני הזמנתי כבר בפעם השנייה ואני לוקחת את זה כבר חצי שנה בערך אולי יותר. הרופא שלי המליץ לי על זה וזה היה מאוד זול. אני כבר מצפה להזמין שוב, הייתי ממליצה לחבר או בן משפחה."
דניאל, ירושלים. קונה מאומת
30.01.17
"אחרי שהיה לי כשל בלב הלכתי לנטורופת, כי רציתי לשפר את איכות החיים שלי באמצעות דברים טבעיים. הוא המליץ על מגנזיום אוקסיד, Q10 ואומגה 3 בתור התחלה וראיתי שהיה פה מבצע ממש טוב על כל המוצרים האלה. הזמנתי, הגיע מהר וכמו שצריך. עדיין לא עשיתי בדיקות, אבל התחלתי להתאמן קצת יותר וגם לאכול טוב ואני באמת מרגיש את ההבדל שכל תוסף מוסיף לחיים שלי."
דקלה, בית שמש. קונה מאומת
16.12.16
"חייבים מגנזיום בישראל!
ניסיתי את זה כי אמרו לי שזה עוזר עם ורטיגו ואהבתי את הרכיבים של נוטרי-די. לא היה לי התקף כבר חודש וסופסוף אני יכולה להפסיק לבלות את הימים שלי על הרצפה או במיטה. תודה רבה רבה לכם."
ראם, גבעתיים. קונה מאומת
11.10.16
"פעם הייתי לוקח מגנזיום בלילה כדי שהיציאות שלי יהיו מסודרות הייתי סובל מעצירות הרבה. אחרי שהתחילו לי בעיות לב הרופאים המליצו גם על מגנזיום אז פשוט התחלתי לקחת יותר. עשיתי מחקר וגיליתי שמגנזיום יכול לעזור להרבה דברים כמו בעיות לחץ או כאב כרוני. אני ממש מרגיש כאילו גיליתי תוסף בריא מחדש! אני מתכוון להמשיך ולהזמין עוד הרבה שנים. אני לוקח כדור אחד בלילה ואחד בבוקר או שניים בלילה ואני מרגיש שזה ממש מבטל את מחסור המגנזיום שלי."
יעל, יבנה. קונה מאומת
10.08.16
"הייתי לוקחת מותג אחר אבל עכשיו הם כבר הפסיקו לייצר. חיפשתי משהו דומה ומצאתי את נוטרי-די שהביאו לי בדיוק את מה שאני רוצה. זה מוצר מאוד טוב. הוא עוזר למגנזיום להיספג טוב ומקבלים כמות כל כך גדולה שיש לפחות לחצי שנה. הוא עוזר לי להתמודד עם נדודי השינה שלי והוא גם מאוד עזר לי ללכת לשירותים בצורה קבועה יותר. נוטרי-די הוא מותג טוב וטבעי. תודה לכם שיש לכם את המוצר הזה."
מיטל, קריית גת. קונה מאומת
31.07.16
"עצירות היא כבר לא האויב שלי! אחרי שנכנסתי להיריון הייתי כל כך עמוסה בפנים! ניסיתי להתאמן, לשתות כל כך הרבה מים ואפילו לשתות מיצים של שזיפים ומוצרי חלב אבל זה לא ממש עזר, לא תמיד בכל אופן. הרופא שלי המליץ לי על מגנזיום אוקסיד וזה באמת עזר! איזו הקלה!"
אלון, אשקלון. קונה מאומת
02.07.16
"אני הייתי לוקח מגנזיום אוקסיד של חברה אחרת הרבה שנים בשביל ההתכווצויות שיש לי ברגליים. הן הפסיקו לתקופה אז הפסקתי לקנות ויום אחד הן פשוט החליטו לחזור ובגדול וממש להתנקם בי. חיפשתי מוצר חדש כי אמרתי שאגוון ומצאתי את המבצע של נוטרי-די. אחרי כמה ימים לא היו לי יותר בקרים של שרירים תפוסים כשהתעוררתי. אני קונה מוצרים אחרים של נוטרי-די ואני באמת מרגישה שהם איכותיים. אין שום בעיה איתם עד עכשיו."
רועי, שלומי. קונה מאומת
01.05.16
"אני לא רוצה לבזבז את הזמן שלכם ולספר לכם על מגנזיום, אני רוצה לספר לכם על המגנזיום הספציפי של נוטרי-די והחוויה האישית שלי ממנו. אני לוקח אותו כבר כמה שנים טובות ואף פעם לא סבלתי מתופעות לוואי או בעיה אפילו לא מכדור אחד. הכול הגיע מהר ונראה מאוד טרי עם תאריך תפוגה נורמלי. אין לי בעיות עיכול יותר כבר תקופה ארוכה ובניגוד לחברות אחרות, המגנזיום הזה ממשיך להשפיע עליי עד היום. כבר המלצתי לכמה חברים ומשפחה על המוצר הזה בגלל הרבה סיבות ועד היום כולם רק מרוצים. ממליץ מאוד!"
שובל, ראשון לציון. קונה מאומת
23.03.16
"התחלתי לקחת את התוספים אחרי שחבר שלי שהוא רוקח המלית לי להזמין אותם כדי למנוע מגרנות. אני לוקחת רק אחד ביום וזה ממש עוזר לי להוריד את הדחיפות של המיגרנות שלי. זה לא הפסיק לגמרי, אבל אני ממש יכולה לשים לב שלאט לאט זה מתחיל להיעלם ככל שאני ממשיכה לקחת וההתקפים באמת הרבה יותר רחוקים אחד מהשני. לאחרונה התחלתי דיאטה קטוגנית שהמליצו לי אנשים שלוקחים מגנזיום כדי לחדש את האלקטרוליטים. אני ממש שמחה שכבר לקחתי אותם לפני!"
המלצות נוספות >
X
הבריאות שלך בידיים טובות