sprayable energy ספרייבל אנרגי' המהפכני - בקרוב!

 התרסיס עדיין אינו נמכר בישראל ואנו נעדכן במידה ותרסיס אנרגיה זה או אחר יגיע לישראל ויאושר ע"י משרד הבריאות

 

תגלית חדשה בעולם האנרגיה: ספריי אנרגיה מהפכני שתפקידו לעורר ולתת זריקת אנרגיה!

כולנו רגילים לקבל את זריקות האנרגיה במנות של קפאין במרוכז במשקאות אנרגיה עתירי קלוריות ויקרים להפליא, תארו לעצמכם שתצליחו לצרוך את כל האנרגיה בספריי אנרגיה...

 

פשוט לרסס על הגוף והחומר נספג ונותן זריקת אנרגיה עצומה, ויכולת ריכוז חזקה בהרבה מזאת שידענו עד היום.

לפי דיווחים מאנשים שהשתמשו בספריי אנרגיה הם מספרים על חוויה יוצאת דופן של חדות מחשבתית ועוררות. 

ספריי האנרגיה מספיק למאות שימושים ובכך הופך להיות הפתרון לשתלם ביותר שכן אין יותר צורך לצרוך משקאות אנרגיה מעוררים ועתירי קלוריות שלרוב מתלווה אליהם משקה אלכוהולי. יתרון נוסף הוא שניתן לקסת את ספריי האנרגיה לכל מקום.

יתרונות ספריי האנרגיה

  • ללא קלוריות
  • ללא סוכר
  • ללא מרכיבים שנויים במחלוקת
  • אין קריסה אנרגטית לאחר שההשפעה חולפת

שימוש בספריי אנרגייה ספרייבל

לתרסיס האנרגיה אין תופעות לוואי והוא בטוח לשימוש. בארצות הברית משתמשים בו כבר מליוני האנשים וקצב ההתפשטות השימוש בו מהיר מקצב ההצתרפות לפייסבוק בשיא הצלחתה.

ספריי האנרגיה בארה"ב מאושר לשימוש בכל גיל והפך ללהיט בבתי הספר, בצבא, באוניברסיטאות ובמקומות העבודה.

מעדויות של משתמשים עולה כי רבים מהמשתמשים בתרסיס האנרגיה מדווחים על גידול של 40% בתפוקה בקצב העבודה, שיפור ניכר ביכולת הריכוז וביכולת המחשבתית בכלל. אולם הדבר המפליא הוא שאנשים רבים שהשתמשו בספריי אנרגיה במשך 7 ימים רצופים מדווחים על עליה כללית במצב הרוח הכללי ואף מקרים של יציאה מדכאון כללי.

 

רשתות הקפה בארה"ב מדווחות על ירידה של למעלה ב15% ירידה בשבועות האחרונים בהזמנת קפה לקחת ונראה שספריי אנרגיה עומד לנגוס נתח משמעותי אף יותר מהכנסותיהם.

ספריי אנרגיה הומצא ע"י סטודנט לכימיה באוניברסיטת הרווארד במטרה לתת חלופה לאלו שמעוניינים לצרוך אנרגיה אך לא מעוניינים לשתות את המשקאות המיועדים לכך.