ויברטור, זוגיות ומה שבינהם

בשנים האחרונות ניתן לראות כי ההתייחסות אל אביזרי מין שונה מאי פעם. ההתייחסות פתוחה יותר וזאת משום שזוגות ויחידים מאמינים כי מגיע להם ליהנות בצורה מקסימאלית מכל פעולה הקשורה אל מין. מאמר זה יסביר כיצד ויברטור יביא את הזוגיות שלכם לשיאים חדשים.

ויברטור- כמה נתונים שיעזרו להבין

רוב הזוגות מנסים להתעלם מהעובדה כי מין טוב תורם במידה רבה לזוגיות וכל דבר שיעזור להגיע אל אותו מין מושלם, קדוש למטרה.

זוגות רבים שאוהבים אחד את השני חווים את עייפות החומר כאשר הדבר נוגע למין. הם מכירים אחד את השני, חלקם מגדלים ילדים ביחד, חווים את לחצי העבודה, שגרת החיים ומתקשים להיפטר מאותו מין מונוטוני שהופך את אחד הצדדים המהנים ביותר של הזוגיות למעייף ומשמים.

חידושים ואביזרים שונים, כמו למשל ויברטור יכולים להכניס רוח חדשה לחיי המין שלכם ולהפוך את העייפות למתח מיני יצרי שילווה אתכם במהלך כל היום.

אין זה מקרי כי בארצות הברית יותר מחמישים אחוזים מהזוגות משתמשים בויברטור. אם בעבר, דובר על מכשיר פאלי גדול שעשה הרבה רעש וסיבובים וגרם לרתיעה רבה, כיום ויברטורים מגיעים במגוון גדלים, צבעים, צורות וטריקים שיעזרו לבני הזוג לחוות עונג שעדיין לא חוו בעבר.

זוג בוחר ויברטור

אז איך זה עוזר לזוגיות?

  • שיחה מקדימה על ויברטור- אחת מהשיחות המגרות ביותר עם בן הזוג יכולה להיות שיחת הויברטור. בת הזוג יכולה לעדכן את בן זוגה מה היא הולכת לעשות לעצמה עם הויברטור או מה היא רוצה שהוא יעשה לה. 
  • שיפור יחסי מין- פעמים רבות שימוש בוויברטור היא הדרך האידיאלית לשפר את יחסי המין ולהוסיף תנוחות נוספות לאקט. הרבה נשים אינן מגורות רק מחדירה ולכן ניתן להשתמש במכשיר ויברטור כאמצעי עזר לגירוי הדגדגן.
  • לומדים את בת הזוג- מופע סולו של בת הזוג בריקוד משותף עם ויברטור הוא בדרך כלל מופע מהפנט שמלמד את הגבר מהי הדרך הטובה ביותר לענג את בת הזוג שלו.
  • 3 במיטה אחת- יצירתיות וחידושים הם דבר מבורך במיטה ויכולים ליצור אווירה של הומור ומיניות שתסלק את כל המתח והכעסים שהצטברו באותו יום. הגבר יכול להיות יצירתי ולעשות הצגה שלמה של הויברטור ושלו בדרכם המשותפת לענג את האישה.

לסיכום, ויברטור יכול לקרב בין בני הזוג, לפתוח את ערוצי התקשורת ביניהם, לחדש את המיניות, לתבל את התנוחות ולגרום לשני הצדדים הנאה כפולה ולכן גם קירבה גדולה יותר בחיי היומיום.

אולי תהיו מעוניינים גם במוצרים לשיפור כח הגברא.