משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

10 עובדות חשובות לבחירה נכונה של אבקת חלבון

מחפשים אבקת חלבון טובה? בכתבה הבאה 10 עובדות חשובות שיסייעו לכם בבחירה מושכלת של אבקת חלבון, לקבלת תוצאות אופטימליות!

1. מחקרים רבים בתחום הספורט מעלים כי העוסקים בפעילות גופנית באופן שגרתי זקוקים לתזונת חלבון גבוהה יותר מאנשים שאינם עוסקים בקביעות בפעילות גופנית.

 

2. צריכת חלבון יומית במינון של 2 – 1.4 גרמים לכל קילוגרם ממשקל הגוף בטוחה לאנשים שמקפידים על שגרת פעילות גופנית, ויותר מכך – צריכת חלבון קבועה עשויה לשפר את הסתגלות המתאמנים לאימונים.

 

3. בניגוד למיתוס, צריכת חלבון במינון נכון, המהווה חלק מתזונה מאוזנת ועשירה, איננה מזיקה לתפקוד הכליות או לחילוף החומרים בעצם.

 

4. אם אתם ספורטאים המעוניינים להשיג תוצאות ולכבוש את יעדי הכושר שהצבתם לעצמכם, לא תוכלו להסתפק בתזונה עשירה בחלבון. למקסום מאמצי הכושר שלכם, יהיה עליכם להשתמש בתוספי חלבון שונים, שאבקות חלבון הן בין הפופולאריים שבהם. כך תוכלו לוודא שגופכם מקבל את כמות החלבון האיכותית והמספקת לה אתם זקוקים. אבקת חלבון אלפא אשר פותחה, נבדקה ויוצרה על בסיס מחקרי ספורט של חברת Nutri D Sport מבוססת על חלבון מי גבינה אמריקאי אשר נספג בגוף באופן המהיר ביותר ומעודד תהליכים אנאבוליים בוני מסת שריר רזה. אלפא מסייעת לעמוד בתכנית האימונים שהצבתם לעצמכם ומסייע לגוף להתאושש בצורה הטובה ביותר, כך שתבואו מוכנים לאימון הבא. 

 

5. סוגי החלבון השונים ומידת איכותם הינם בעלי השפעה רבה על ספיגת חומצות האמינו בגוף. השפעת החלבון נמדדת במידת תרומתו להתאוששות מאימונים ו/או בהשפעתו על ההסתגלות לאימונים.

 

6. תזמון נכון של צריכת תוסף חלבון, כמו אבקה של חלבון, הינו מרכיב חשוב בכל תכנית אימונים, שכן החלבון חיוני להתאוששות מהירה מהאימון, לתפקוד המערכת החיסונית וכן לתחזוקה ולצמיחה של מסת השריר.

 

7. בנסיבות מסוימות, צריכת חומצות אמינו, כמו חומצות אמינו מסועפות,(BCAAs)  עשויה לשפר את ביצועם של תרגילי האימון השונים. לכן, העדיפו אבקת חלבון שעשירה בחומצות אמינו מסועפות. אבקת חלבון אלפא מכילה במנת הגשה 5.7 גרם של חומצות אמינו מסועפות המסייעות בתהליך ההתאוששות ומסנתזות את החלבונים בגוף שלנו.

 

8. כאמור, טווח מינון החלבון היומי המומלץ למתאמנים נע בין 1.4-2 גרמים חלבון לכל קילוגרם ממשקל הגוף.

 

צריכת החלבון המומלצת בהתאם לכך:

למתאמני סיבולת: מומלץ לצרוך את הרמה הנמוכה של הטווח.

למתאמני פעילויות שונות המשולבות בטבע, כמו ריצה: מומלץ לצרוך את הרמה האמצעית של הטווח.

למתאמני כוח: מומלץ לצרוך את הרמה הגבוהה של הטווח

 

9. אנשים העוסקים בפעילות גופנית משתמשים לעיתים קרובות באבקות חלבון. אבקת חלבון נוחה מאוד לשימוש ובמקרים רבים, אבקת חלבון היא גם אופציה חסכונית בהשוואה לשאר תוספי החלבון.

 

10. שני סוגי אבקת החלבון הנרכשים ביותר הם מסוג מי גבינה וקאזין. ההבדלים בתהליך העיכול ובספיגה הקיימים ביניהם מגדירים את אבקת חלבון מי הגבינה כמהירה לעיכול, ואת אבקת חלבון הקאזין כאיטית לעיכול. לקבלת השפעה מקיפה על השרירים, מומלץ לצרוך אבקת חלבון שמכילה את שני סוגי החלבון. באופן כזה, תקבלו אספקת חלבון מידית לאחר האימון, כמו גם אספקת חלבון לאורך זמן. דוגמא לאבקת חלבון מי גבינה מוצלחת, הינה המאסל פארם.

 

למידע נוסף על אבקות חלבון - בקרו בדף זה.

 

 

מוצרים הקשורים לכתבה