משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

כיצד לבחור את הגיינר הנכון

המדריך לבחירה נכונה של גיינר

 

גיינר הוא תוסף תזונה בצורת אבקה שמטרתו לגרום לספורטאי לעלות במשקלו במהירות ובאופן משמעותי, תוך תרומה להגדלת מסת השריר (למידע נוסף על תוספי תזונה לספורטאים - כאן). הרכיב המרכזי בגיינר הן פחמימות, והפחמימות נחלקות לפחמימות מורכבות ופשוטות.

כמו כן, מי שצורך גיינר יבקש גם להקפיד על סוגי החלבונים. השילוב בין חלבונים אשר מתפרקים במהירות, לבין חלבונים המתפרקים בקצב איטי יחסית, יוצר אספקה יציבה וקבועה של חלבונים לשרירים. מעבר לכך, מרבית הגיינרים יכילו גם רכיבים מזינים אחרים, כמו חומצות אמינו חיוניות, מינרלים וויטמינים.

גיינר מתאים למעוניינים להעלות במשקל ומתקשים לעשות זאת באמצעות ארוחות חלבון רגילות, אם מחוסר זמן ואם משום שאינם מעוניינים לצרוך רכיבים מיותרים אחרים במינונים גבוהים, בדרך להשגת מאזן הקלוריות הרצוי. האלטרנטיבה של גיינר מתאימה לרזים אשר זקוקים לעלות במשקלם מסיבות רפואיות וכמובן לספורטאים שמעוניינים להגדיל את מסת השריר.

גיינר צורכים באופן שגרתי, לפני השינה בלילה, או לחילופין, בבוקר עם הקימה. בימי אימון, יש לצרוך מנה נוספת של גיינר מיד עם תום האימון. לקבלת תוצאות אופטימליות, מומלץ לצרוך גיינר עם מרווח של שעה מצריכת מזון.

 

 

על מה נקפיד בעת קניית גיינר

 

סוג הפחמימה

 

מרבית הגיינרים הקיימים בשוק מכילים פחמימות פשוטות (סוכר), בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר חברות עוברות לשימוש בפחמימות מורכבות איכותיות כאשר הבחירה של כולם הוא בפחמימת הבטטה. המתאמנים היום מבינים יותר ומחפשים את גיינרים המכילים בטטה.

פחמימת הבטטה נחשבת ליעילה ביותר לספיגה, לבניית השריר ולעלייה נקייה ללא שומנים מיותרים. כמובן שלשימוש בגיינר המכיל בטטה יתרונות בריאותיים עצומים על פני גיינר שאינו מכיל בטטה ומכיל סוכרים פשוטים.

 

"המתאמנים היום מבינים יותר ומחפשים את גיינרים המכילים בטטה"

 

 

סוג החלבון

 

בדיוק כפי שעולם החלבונים עבר לשלב חלבון ביצה (אלבומין) לצד חלבון מי גבינה, על אחת כמה וכמה יש משקל מכריע לסוג החלבון בגיינר. גיינרים המכילים חלבון ביצה וחלבון מי גבינה נחשבים טובים ואיכותיים הרבה יותר מכיוון שחלבון הביצה מסייע לספיגה משולבת בשריר גם בזמן המנוחה ובכך מאפשר לנו לקבל הזרמה בלתי פוסקת של חלבון לבניית השריר.

 

יחס חלבון פחמימה

 

חשוב להתאים את הגיינר לסוג חילוף החומרים של הצורך אותו ולרמת העלייה במשקל שאותה הוא מעוניין להשיג. לבעלי אופי "רזה" במיוחד, אשר מתקשים לעלות במשקל כתוצאה מאכילה בלבד, מתאים גיינר שמכיל ריכוז קבוע בין החלבונים לפחמימות. היחס הנפוץ ביותר בעולם הוא ביחס 1:5 כלומר על כל 1 גרם חלבון יש 5 גם פחמימה. זהו היחס האופטימאלי למבקשים לעלות בצורה אפקטיבית במשקל בלי שומנים מיותרים

 

איכות המינרלים והויטמינים

 

המודעות הבריאותית בעולם הולכת וגוברת ואיתה גם הדרישה למוצרי איכות. 

דווקא גיינר לעלייה במשקל, שמחליף לעיתים רבות ארוחה של ממש, חשוב שיהיה בעל ערכים תזונתיים גבוהים ככל הניתן. לכן אנו רואים כיום יותר ויותר חברות שמשלבות רכיבים בעלי ערכים תזונתיים מעולים כגון מזונות על, ספירולינה, צ'יה, ג'ינג'ר ועוד, במטרה להבטיח לנו שהגוף יקבל את הטוב ביותר

 

למידע נוסף על גיינרים מומלצים ליחצו כאן

 

 

מוצרים הקשורים לכתבה