מתעניינים במומיו? בכתבה הבאה כל המידע הנחוץ לכם!

מומיו הינו מחצב שנכרה במערות עתיקות אשר התגלו בהרים גבוהים באזורים בראשיתיים, בעיקר בהרי ההימלאיה, בסין ובהרי הקווקז. מומיו נגזר מהמונח "מומיה" ונחשב לאמצעי ריפוי פופולארי ברפואה העממית המקובלת באזורים בהם הוא מצוי. מומיו משמש באופן מסורתי לטיפול בקשת רחבה של בעיות בריאותיות, ובאזורים מסוימים אף מקובל להשתמש במומיו כרכיב להשבחה של תרופות שונות.

מומיו עשיר בוויטמינים, במינרלים באנזימים, בשמנים אתרים ובשלל חומצות אמינו שהופכים אותו לתוסף תזונה אפקטיבי ואיכותי במיוחד. בין יתר מרכיבי המומיו ניתן למנות וויטמינים מקבוצת B, ויטמין E, ויטמין C, ויטמין A, ועוד.

ההרכב התזונתי הייחודי של המומיו הופך אותו למאחה עצם טבעי מעולה ולמגביר ספיגת סידן אפקטיבי במיוחד.

מומיו מסייע מאוד במצבי דלקת. צריכת מומיו במצבים דלקתיים כמו דלקות אוזניים או דלקות מוגלתיות שונות, משפרת את מצב הדלקת במהירות רבה ובאופן משמעותי. מומיו משמש כאמצעי טיפול אפקטיבי ביותר לדלקות בכל גיל ושלב בחיים, ובכל דרגת חומרה של הדלקת.

צריכת מומיו יעילה לטיפול בכוויות, בפצעים פתוחים ובחתכים שונים, כמו גם בפצעים ובכוויות פנימיים כמו אולקוס ופצעים בקיבה. המומיו מרפא את הפצעים במהירות וביעילות.

צריכת מומיו יש לבצע באופן הבא: ניתן לצרוך מומיו במשך 20 עד 28 יום, פעמיים ביום. לאחר מכן, יש להפסיק את נטילת המומיו למשך עשרה ימים.

מינון מומיו מומלץ: מומלץ לצרוך מומיו במינון של 0.2-0.5 גרם ביום, בהתאם למשקל הגוף.

עיתוי מומלץ: מומלץ לצרוך מומיו בין הארוחות במהלך היום.

שימו לב! צריכת מומיו למשך תקופה ארוכה אינה מומלצת, ויש להימנע מכך.