צריכה וסיכונים בנטילת ויאגרה

תרופות לשיפור האון הגברי, כמו ויאגרה והחלופה הישראלית שלה – "תרים", כרוכות בתופעות לוואי משמעותיות, אשר הופכות את הצורך בוויאגרה ללא מרשם לחיוני.

מנגנון הפעולה של התרופות ויאגרה ותרים מגביר את זרימת הדם מחד, ומרפה שרירים חלקים, מאידך, ובאופן זה מאפשר זרימת דם מוגברת לאיבר המין, מה שמייצר זקפה תוך מחצית השעה מצריכת התרופה ועד למשך 4 שעות ממנה.

פעולת ההרחבה של כלי הדם כרוכה בתופעות לוואי מגוונות, כמו חרדה, כאבי ראש (בתפוצה של 16%!), הסמקה, זקפה ממושכת ובמצבים מסוימים, הרחבת כלי הדם עשויה אף להוביל לעילפון.

משתמשים דווחו כי שימוש בוויאגרה משבש את יכולת זיהוי הצבעים, בעיקר בין הצבעים כחול וירוק, וכי, במקרים מסוימים, נוטל התרופה רואה מול עיניו נוכחות מוגברת של צבע כחול למשך שעות ספורות לאחר צריכת התרופה.

משתמשים אחרים העידו כי צריכת ויאגרה עלולה ליצור זקפה הכרוכה בכאב אשר עשויה לדרוש התערבות רפואית עם הזמן.

בעקבות 69 מקרי מוות שדווחו כקשורים בצריכת ויאגרה, הורה מנהל המזון והתרופות האמריקני כי שימוש בוויאגרה קונבנציונלית אסור לחולי לב אשר נוטלים ניטריטים מסוגים שונים, לנוטלי תרופות שמטרתן למנוע התקף לב, ולנוטלי תרופות לטיפול בלחץ דם גבוה.

מעבר לכך, באחרונה בדק מנהל התרופות והמזון האמריקני קשר אפשרי בין צריכת ויאגרה לבין עיוורון לאחר נטילת תרופה ממשפחת מעכבי אנזים בשם "פוספודיאסטראז".

מנהל המזון והתרופות האמריקני נמנע, אמנם, מהטלת הגבלה גורפת על שימוש בוויאגרה, אך הורה כי חברות המשווקות תרופות ממשפחה זו אמורות להוסיף אזהרה על סכנת עיוורון אפשרית בעלון לצרכן המצורף לתרופה.

הסיכונים הרבים הכרוכים בוויאגרה יצרו את הצורך בתחליף טבעי איכותי.

בעקבות כך, נוצר שוק מכובד של ויאגרה ללא מרשם אשר מספק לצרכנים את הפתרון האולטימטיבי של פעולת הוויאגרה, ללא תופעות הלוואי שהן חלק אינטגרלי ממנה.

הפתרון האולטימטיבי לגברים

ויאגרה ללא מרשם מבוססת על חומרי גלם שנוסו על ידי גברים רבים במשך שנים רבות והוכחו כאפקטיביים ביותר, מחד, וכנטולי תופעות לוואי, מאידך.

ויאגרה ללא מרשם מורכבת מתערובות צמחים הממריצות את זרימת הדם ומעודדות זקפה.

חומרי הגלם הטבעיים מהם מורכבת ויאגרה ללא מרשם אינם כרוכים בתופעות לוואי, בטוחים לשימוש לכל אחד בהתאם להתוויית הרופא, מעודדים זקפה, משפרים את האון הגברי, וממקסמים את תחושת החווייתיות ביחסי המין.

בהשוואה לוויאגרה, המבוססת על חומרים סינטטיים וכימיים כאלה ואחרים, ויאגרה ללא מרשם משפרת זקפה ומעוררת את האון הגברי ללא צריכת חומרים בלתי רצויים.

סוגים שונים של ויאגרה ללא מרשם פועלים להגברת זרימת הדם תוך חצי שעה ולמשך כשעתיים מאז צריכת המוצר.

בעקבות זאת, רבים מהצרכנים מעדיפים ויאגרה ללא מרשם על פני האופציות התרופתיות.

זוג אוהב במיטה

ויאגרה ללא מרשם – מגוון אופציות

בן היתר, ויאגרה ללא מרשם מבוססת על צמחים ידועים, כמו צמח המאקה  - צמח שמקורו בפרו אשר באמריקה הדרומית, אשר משמש באופן מסורתי באזור מוצאו לשיפור התפקוד המיני ולפתרון בעיות זקפה.

צמח ידוע ואפקטיבי נוסף הוא ג'ינקו בילובה, אשר ידוע כבעל יתרונות רבים בתחום האונות.

גם ג'ינסנג, דקל ננסי, קדיניום, ותערובות צמחיות אחרות נמצאו כאפקטיביות ביותר ומאפשרות השגת התוצאות הרצויות ללא צריכת תרופות הכרוכות בתופעות לוואי.

רכיב אפקטיבי נוסף בוויאגרה ללא מרשם הוא ארגינין, שהינו חומצת אמינו אשר מאיצה את זרימת הדם.

גם פירות יבשים אשר עשירים בספונינים סטרואידים, ויטמין E, אבץ, מגנזיום, ויטמין B, קו אנזים Q10, שיח הדמיאנה, שיבולת שועל וחומרים טבעיים נוספים הינם בעלי השפעה ברוכה בכל הקשור לאונות ומאפשרים ליהנות תפקוד מיני משופר ללא צריכת תרופות הכרוכות בתופעות לוואי שאינן רצויות.

דבש זלוע הוא אחת האופציות הטבעיות הפופולאריות המשמשות כתחליף טבעי לוויאגרה. דבש זלוע מגביר את פעילות מערכת הדם ומגביר חשק מיני, ועל כן, צמח זלוע ובייחוד הדבש שמופק ממנו, נחשבים לתחליף אפקטיבי ביותר לוויאגרה.

צמח הזלוע, או בשמו האחר – "כלך חרמוני" גדל באזור החרמון ובצפון לבנון. עונת פריחתו היא בחודשים מאי עד אוגוסט וגוון פרחיו צהוב בהיר.

בלבנון דווחו רוקחים ורופאים כאחד כי שימוש בדבש זלוע הוביל להצלחה מרשימה בטיפולי אין אונות בקרב גברים, ורועי צאן לבנוניים מעידים כי דבש זלוע מגביר פעילות מינית וקצב ילודה בקרב עדרי הצאן.

דבש זלוע זוכה לפופולאריות גם בישראל, ומומלץ לצרוך ממנו חצי כפית כשעתיים לפני קיום יחסי מין. ככלל, לקבלת התוצאות הרצויות ולמניעת תופעות לוואי, חובה להקפיד על רכישת תחליפי ויאגרה טבעיים איכותיים וטהורים.

ויאגרה ללא מרשם – האופציה המועדפת

הצורך במוצרים טבעיים המחליפים את הוויאגרה הינו רחב, שכן אחוזים גבוהים מאוכלוסיית הגברים סובלים מבעיות שונות בתפקוד המיני, בעיקר בגילאי ארבעים פלוס, אך גם בגילאים מוקדמים יותר.

הגורמים לבעיות עשויים להיות גנטיים, פסיכולוגיים או רפואיים, והדרישה לפתרון אפקטיבי הינה גבוהה.

ויאגרה ללא מרשם זוכה למשוב חיובי של צרכנים בכל רחבי העולם אשר משיגים שיפור מיני מוכח ללא צריכת תרופות כימיות. מהיום, ניתן לטפל בבעיות אין אונות, בקלות, ללא מרשם ועל טהרת הטבע.

ניתן להשיג ויאגרה ללא מרשם באמצעות רשת האינטרנט, ללא מאמץ, בדיסקרטיות מלאה, וללא צורך בגישה לחנות ובקנייה פיזית אשר יוצרת סיטואציה שעלולה בהחלט להביך רבים מהגברים.