קצת על אבקת חלבון

אבקת חלבון הינה תוסף תזונה הנפוץ בעיקר בקרב ספורטאים מקצועיים או חובבים, מפתחי גוף ושוחרי תזונה נכונה. אבקת חלבון מכילה מקור עשיר מאוד ואיכותי של חלבון (ובשפע), המתבסס על מקור מי גבינה. באבקת חלבון שיעור שבין 20-30 גרם חלבון למנת הגשה, לרוב ללא פחמימות וללא שומן. הן בעלות כושר ספיגה מצויין בגוף ומועשרות מויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו החיוניות לשרירים. מחירי אבקות חלבון נעים על טווח רחב, אך השאלה העיקרית היא – האם איכות באה יחד עם כמות? בדיוק בשל כך אנחנו רוצים להמליץ לכם על אבקת חלבון מהאיכותיות והאמינות בשוק. ושלא יעבדו עליכם!

אבקת חלבון במחיר משתלם

כל מתעמל מנוסה יודע כי מוצרי התזונה והכושר של חברת אלפא הינם מהמובילים והאיכותיים בשוק. מאחורי חברת אלפא יש שנים רבות של מחקר, פיתוח, ניסיון וקדמה טכנולוגית, זאת בנוסף על תנאי בקרת האיכות המחמירים בהם היא עומדת באמינות ובהתמדה. חברת אלפא מאמינה בעקרון הסחר ההוגן ולכן היא חרטה על דגלה לספק את המוצרים האיכותיים ביותר שביכולתה, תוך שמירה על מוסר רווחי המשתלם גם עבור הלקוח. 

  

אבקת חלבון אלפא מספקת לגוף בכל מנת הגשה כ-26 גרם חלבון איכותי בשילוב חומצות אמינו מסוג BCAA ואיננה מכילה כימיקליים, הורמונים או חומרים אחרים שמזיקים לגוף. מבחינת המחיר היא ה- Valeu For Money שכן היא מכילה את הרכיבים הכי איכותיים, משלבת חלבון אמריקאי בתנאי ייצור ישראליים קפדניים ובטכנולוגיה מתקדמת. האבקה נמכרת במחיר שווה לכל נפש ומגיעה עד לפתח הבית.

להזמנת אבקת חלבון אלפא לחצו כאן >>