יאקון – פחמימה טעימה, בריאה ומתוקה. יש דבר כזה!

הכל אודות שורש היאקון

שורש יאקון הינו ירק ממשפחת השורשים אשר דומה במעט במראהו להכלאה בין תפוח אדמה ובטטה. קליפתו חומה, תוכו לבן צהבהב, בעל מרקם נוח לעיבוד וטעם מתקתק ממכר.

שורש יאקון גדל במקור באדמות פרו, שם הוא נחשב לאחד ממזונות הבריאות המבטיחים, הזולים, והנוחים ביותר ואף משמש כמושא לגאווה לאומית בתור "תפוח האדמה הפרואני היחיד שהוא גם מזון על".

סגולות שורש יאקון נשמעות למרחוק עד כדי כך שאומץ כבר בשנות השמונים לצריכה המונית בניו זילנד ויפן, שם מנצלים את השפע המבורך הטמון גם בעלי יאקון ולא רק בשורש עצמו.

אכן, אמת היא כי היאקון עוצמתי כל כך עד כי כל חלקיו מסוגלים לתרום באופן ניכר לבריאות. היאקון נוח מאוד לגידול חקלאי, בשל תכונה נפלאה זו הוא כובש את עולם הבריאות והתזונה בסערה ומהווה פיתרון חדשני, טבעי ומענג עבור אלו השואפים לקיום אורח חיים בריא. סוף כל סוף, שורש יאקון הגיע גם אלינו והוא מגודל באופן אורגני בשטחים חקלאיים נרחבים ברחבי הארץ.

שורש יאקון זקוק לחום אשר בין היתר, מקנה לו גם את המתיקות שלו. תארו לעצמכם שאפילו בין כתלי ביתכם הפרטי, אתם רשאיים להגביר את מידת מתיקותו של שורש יאקון ככל שתחשפו אותו לאור שמש טבעי וישיר.

בנוגע לישומים קולינרים של שורש יאקון, כל אשר עולה על דעתכם בר ביצוע! לראשונה ניתן לאכול פירה, פשטידה, שורשים בתנור, צ'יפס ואפילו עוגת יאקון מתוקה או "תפוצ'יפס יאקון" פריך, טעים ודל קלוריות, ללא רגשות אשמה.

למבצע על סירופ יאקון אורגני מומלץ לחצו כאן >>

YACON EXTRACT– יתרונות וסגולות מרחיקות לכת

YACON מכיל ברובו אחוז גדול של מים וסוכר. עם זאת, הסוכר שבו הינו חיוני לגוף ואיננו משתייך למשפחת הסוכרים הנחותים בעלי ההשפעות הפוגעניות, מהם אנו כה משתדלים להמנע. הבשורה הגדולה של YACON טמונה בכך כי הסוכר שבו (FOS) פשוט לא מתעכל בגוף אלא רק מזין אותו ללא אותו אפקט הרסני המתלווה בדרך כלל למזון מתוק.

התוצאה היא תחליף ממתיקים מצויין עבור חולי סכרת ואלו השומרים על תזונה איכותית, בריאה ומאוזנת. עד כה שורש יאקון היה נצרך בצורת תמצית סירופ, אך הודות לפריצת דרך טכנולוגית, כעת ניתן להשיגו בכמוסות מרוכזות ובעלות עוצמה פי כמה של תמצית 100% יאקון!

כמוסות יאקון יעילות לויסות רמות סוכר שונות בדם, בין אם מדובר בקרב חולי סכרת (סוג 1 ו 2) או בעלי רמת סוכר גבולית, הן עשירות בנוגדי חימצון המגנים על העור והתאים ומאטים את תהליך ההתבלות (הזדקנות) המתבקש של העור וכוללות גם חיידקים פרו ביוטיים לחיזוק המעי ומערכת העיכול.

בנוסף, כמוסות יאקון עשויות להתגלות כיעילות במיוחד להשגת תחושת שובע וירידה במשקל, זאת הודות לשפע הסיבים התזונתיים שבהן התורם גם לשיקום וזרוז המטבוליזם (חילוף חומרים). מאותה סיבה בדיוק, YACON מתאים גם עבור הסובלים מעצירויות באופן קבוע.

למבצע על סירופ יאקון אורגני מומלץ לחצו כאן >>

ד"ר אוז, נעים להכיר

ד"ר אוז, הינו הרופא המפורסם והאהוב ביותר בארה"ב, בין היתר בזכות תכנית הבריאות היומית שלו והיותו הוגה דיאטת הבריאות המצליחה של אופרה ווינפרי.

ד"ר אוז, בהכשרתו מנתח לב המתמחה בסיבוכים ספציפיים של בית החזה והלב, עוסק במחקר רב שנים לגילוי שיטות תזונתיות טובות יותר מתוך ההבנה כי אין תחליף לתזונה נכונה ולאמצעים מן הטבע בנוגע לשמירה על הבריאות.

ד"ר אוז זכה בפרסים רבים במשך השנים וקנה לעצמו תדמית של אמינות ומקצועיות, כל המוצרים עליהם הוא ממליץ, בין היתר גם על כמוסות YACONנחשבות לאמינות ומחזיקות באישור הרשמי של משרד הבריאות האמריקאי, ה FDA.

למבצע על סירופ יאקון אורגני מומלץ לחצו כאן >>