אמינו אנרג'י –  זריקת אנרגיה מיידית לשרירים פעילים! 

מה הוא אמינו אנרג'י?

אמינו אנרג'י, מבית חברת Optimum Nutrition  הידועה, הינו תוסף תזונה ממשפחת מוצרי הספורט והכושר. אמינו אנרג'י, המוצר שכבש את ארה"ב בסערה עם שחרורו המיידי לשוק ונסק  עד למקום החמישי בדרוג תוספי המזון המבוקשים ביותר, הינו "מגביר אנרגיה" ברמת איכות שטרם נראה! אמינו אנרג'י מתבסס על תשלובת ייחודית מעולה של חומצות אמינו ברמה ביולוגית גבוהה, חומצות אמינו מסועפות, קפאין ממקור מיצוי תה ירוק ובטא אלנין הקיימים במוצר. בנוסף לכל אלו, אמינו אנרג'י מכיל גם עושר רב של ארגינין משובח (Nitric Oxide) וציטרולין מיקרו (NOS) המסייעים, בסנכרון עם יתר הרכיבים, להשגת תוצאות טובות יותר באימונים עצמם וגם בשיקום שלאחריהם. התוצאות כבר מוכחות והדרישה הגואה מדברת בעד עצמה...ללא ספק, מדובר בעוד מוצר עילית מבית ON.

אבקת אמינו אנרג'י קלה לערבוב, בעלת מרקם חלק הדומה למיץ ומגיעה במבחר טעמי פירות: תפוז, ענבים וטעם פירות טרופיים המרענן. במנת הגשה בודדת של אבקת אמינו אנרג'י, אבקת חומצות האמינו העוצמתית בשוק, 10 קלוריות בלבד!

למה אמינו אנרג'י טוב בעצם?

כל מתעמל, ולו המנוסה ביותר שיהיה, בוודאי מכיר את התחושה הכבדה והמתנמנמת המתגנבת אלינו כדרך פלא בדיוק בזמנים שלפני אימון או בתוך שגרת יום עמוסה ומלאת פעילות, לאחר ארוחה כבדה מהרגיל או בשעות אחר הצהריים המאוחרות כשרוב היום כבר מאחורינו. מצד אחד, כמעט ולא ניתן להתעלם מן התחושה ולעבור הלאה, אך מן הצד השני יהיה זה חבל לתת לדבר פעוט שכזה לפגוע בתכנית האימונים שהגדרנו לעצמנו, לסכן את ההגעה שלנו ליעדים ולגרום לנסיגה מכל מה שהצלחנו לכבוש עד אותו רגע ביזע ודמעות. אמינו אנרג'י פותר בעיה זו באופן אידאלי הודות להגברה משמעותית של מפלס תחמוצת החנקן.

יתרונותיו השימוש באמינו אנרג'י 

 התוצאה היא מתן פרץ אנרגיה מחודש לגוף ולשרירים, האנרגיה החדשה לא רק שתסייע לנו "לרוץ" לאימון ולהתגבר על רגע חולף של חולשה שהיה יכול לחבל בהתקדמות ובמסירות שלנו במסגרת משטר האימונים, אלא גם ילווה אותנו במהלך האימון עצמו ביעילות משופרת של מערכות הגוף והשרירים, נמרצות גדולה בהרבה מהרגיל ומעל הכל, אמינו אנרג'י מעניק למתעמלים הנאה וסיפוק מעצם האימון, שכן האימון המתקבל קולח ועוצמתי יותר. מעבר לכך, האם יש תחושה טובה יותר מזו של עמידה על העקרונות שלנו מבלי לעגל פינות? כשהאימון יעיל ונגיש יותר, כך גם התוצאות וההתמדה לטווח הרחוק טובות יותר, זה פשוט כדאי. בנוסף ליתרונותיו הרבים של אמינו אנרג'י בזמן אימון, הוא מסייע לשיקום מזורז ויסודי יותר של השרירים לאחר אימון, בכל רמת קושי שלא תהיה ומשפר את יכולת הריכוז והקליטה במשך כל שעות היממה! כמות הצריכה המומלצת לאבקת אנרגיה אמינו אנרג'י הינה 2 כפות לפעם או כמות כפולה של 4 כפות לאפקט חזק יותר. את המינון ניתן לקבוע בהתאם לצורך האישי של המתעמל. בכל מקרה, יש לעיין בעלון לצרכן לפני השימוש.