אבקת חלבון וסוכר ענבים, יסייעו בהתאוששות מהירה ובספיגה אופטימלית של חלבונים אחרי אימון

 

סוכר ענבים - דקסטרוז (שם נרדף לגלוקוז) נחשב לחד סוכר המהווה בסיס יסוד לחיים. הדקסטרוז נחשב לפחות מתוק מסוכר לבן ומרקמו רך יותר. סוכר הענבים הוא למעשה פחמימה שערכה הגליקמי גבוה במיוחד. אבקת חלבון וסוכר ענבים לאחר אימון מכל סוג שהוא, אירובי או כוח, יסייעו לשחרור אינסולין ברמה גבוהה במיוחד. האינסולין הוא הורמון חשוב שתפקידו העיקרי הינו לשמור על איזון מטבולי בגופנו. האינסולין מופרש בתגובה לשינויים ברמת הסוכר שיש בדם, ואחראי על אחסון של אנרגיה בגוף ושחרורה במצבים מסוימים כגון, שינה, שובע או צום.

 

האינסולין הוא הורמון בונה שריר לכל דבר. חשיבותו באה לידי ביטוי כאשר רמת הסוכר בדם עולה ובכך מוגברת הפרשתו. 

אבקת חלבון וסוכר ענבים בתום האימון, מאפשרים ספיגה אופטימאלית של חומצות האמינו ברקמות השרירים ומסייעים לאקטיביזציה של תהליכים אנאבוליים (בוני שרירים), ולהפחה בתהליכים קטבוליים (מפרקי שריר). כמו כן, אבקת חלבון וסוכר ענבים מקצרים את זמן ההתאוששות שהגוף זקוק לה לאחר אימון קשה ואינטנסיבי ואף יוצרים תהליכי סנטוז של חלבונים לרקמות השרירים. היחס האופטימאלי שמומלץ להוסיף לאבקת החלבון הוא על כל 1 ק״ג ממשקל גופנו, נוסיף 0.8 גרם של דסקרטוז. 

 

כמו כן, אבקת חלבון וסוכר ענבים עשירות בחומצות אמינו החיוניות לגוף ומאפשרות ספיגה יעילה של המרכיבים ללא הכבדה על מערכת העיכול.

אבקת חלבון וסוכר ענבים מעלים את רמת הקריאטין בגוף

הקריאטין הינו חומר טבעי המורכב מחומצות אמינו והוא נמצא בגוף או ע״י ייצור עצמי או מצריכת חלבונים. תפקידו של הקריאטין הוא להיאגר בתאי השרירים ולספק טעינה של  (אנרגיה בסיסית לגוף) המתקבלת ע״י תהליכי פירוק הסוכר.

ATP

קריאטין דוחה את העייפות המצטברת בשרירים בתום האימון ואף מווסת את רמת החומציות בתאים על ידי הארכת פעילות ה-ATP.

אבקת חלבון וסוכר ענבים יסייעו לצבירה של אנרגיה מחודשת לגוף, להתאוששות מלאה ולספיגה אופטימאלית של כל מה שאבקת החלבון מציעה.

אבקת החלבון שתשתלב בצורה מושלמת עם סוכר ענבים ותסייע לרכיבים להיספג בצורה אופטימלית היא אבקת חלבון אלפא המשלב חלבון מי גבינה טהור ואיכותי המיוצר בתהליכים המתקדמים ביותר.