משלוח חינם תמיד בכל הזמנה  |     עסקה בטוחה: התחרטת? תחזיר!

התחברות למועדון VIP

מייל:

סיסמא:

שכחתי סיסמא
לא VIP? לחץ להצטרפות בחינם!
סל הקניות שלי ערוך סה"כ: 0   ₪ לקופה
 
 

חדשות ומבצעים

כתבות

ספרו עלינו

חלבונים לשרירים

חלבונים מתפקדים כגורם חשוב בבניית מסת השרירים, מסייעים בפיתוח כוח ומאפשרים לנו להגיע לתוצאות אופטימאליות באימוני הכושר. על מנת להגיע לתוצאות ולהשיג את מטרותיו של האימון שלנו חשוב להבין את התהוות בניית השרירים ותפקודו של הגוף ע״י תהליכים המתרחשים בו, בזמן הפעילות הגופנית. הרעיון העומד מאחורי זה, הוא לשלב את התזונה שלנו סביב האימון בצורה אשר תתאים ספציפית למבנה הגוף שלנו ולצרכים שלו.

 

 

איך נבנים השרירים?

 

התהליך מתבצע בצורה דינאמית ולוקח חלק בסינתזת חלבונים לשרירים ע״י יצירה וקבלה של חומצות אמינו לגוף. תהליך זה מתנהל בצורה דו-כיוונית. חומצות האמינו נקשרות לחלבונים, החלבונים מתפרקים ויוצרים חומצות אמינו. מצב זה נקרא ׳שחלוף׳. השחלוף מגיע לרמה גבוהה יחסית של בין 14%-20% מסך האנרגיה היומית שאנו שורפים בזמן מנוחה. המשמעות של זה היא בעצם פירוק ובנייה של אחוז קטן מהשרירים בגוף בכל יום. אספקה נכונה של חלבונים לשרירים  (אותה יש להתאים לפי משקל הגוף ולפי עצימות האימון) סביב האימון מאפשרת בנייה נכונה של מסת שריר .

 

בזמן אימון רקמות וסיבי השרירים נהרסים בצורה חלקית עקב העומס המופעל עליהם. הגוף מנסה להימנע מהרס זה, מפתח מנגנון התנגדות ובונה את עצמו מחדש. חלבונים המגיעים אל השרירים בתום האימון מסייעים להקטנה של תהליכים אלה ויוצרים תהליכי גדילה ובנייה הודות לחומצות האמינו המשתחררות בגוף, אשר מפרישות הורמונים ומאפשרות תהליכי סנתוז חלבונים. על מנת שמאזן זה יתרחש מומלץ לספק חלבונים לשרירים עד כ-45 מתום האימון.

 

 

כמה חלבונים צריכים השרירים?

 

צריכה ברמה מספקת של חלבונים בתום אימון מעודדת תהליכי בנייה של השרירים. מומלץ לפזר את צריכת החלבון במהלך כל היום בכדי לשפר את רמת הספיגה שלו בגוף ולגרום לתהליכי הבנייה להתקיים גם אחרי שהגוף התאושש.

כמות החלבון המומלצת עבור ספורטאים המבצעים פעילות אירובית ואימוני סיבולת היא בין 1.2-1.5 גרם חלבון על כל קילוגרם ממשקל הגוף בכל יום.

כמות החלבון המומלצת עבור ספורטאים המבצעים אימוני התנגדות וכוח היא בין 1.5-1.8 גרם חלבון לכל קילוגרם ממשקל הגוף בכל יום.

לאחר שהגענו לרמת מסת השריר הרצויה מומלץ שלא להמשיך ולספק את אותה רמה של חלבון אלא להוריד באופן יחסי.

כמות החלבון המומלצת עבור אנשים שאינם מתאימים היא 0.8 בכל יום גרם חלבון לכל קילוגרם ממשקל הגוף.

 

מנת הגשה של אבקת חלבון אלפא אשר פותחה ויוצרה על ידי חברת נוטרי די ספורט ומשווקת על ידי חברת טבע בריא תספק לגופכם כמו אופטימלית של חלבון מי גבינה טהור ונקי. מנת הגשה שתחולק בזמנים של לפני ואחרי האימון תעודד תהליכים אנאבוליים בוני שריר ותספק לגוף את כל מה שהוא צריך כחלק מהתהליכים הפיזיולוגיים הדרושים להתקיים בזמן ואחרי האימון. 

 

 

 

מוצרים הקשורים לכתבה

מותג:  Nutri-D sport

אבקת חלבון אלפא 26 גרם חלבון טהור למנה, 69 מנות הגשה ללא תוספת סוכר ופחות מ1% שומן | מחיר בלעדי למזמינים דרך האתר בלבד. הטבות לבחירה + שליח אישי עד הבית/העבודה חינם

מחיר רגיל: 329מחיר מבצע: 249 שליח עד הבית חינם
מבצע: 249 ₪

מותג:  Nutri-D sport

אבקת חלבון אלפא 26 גרם חלבון טהור למנה, 69 מנות הגשה ללא תוספת סוכר ופחות מ1% שומן | מחיר בלעדי למזמינים דרך האתר בלבד. הטבות לבחירה + שליח אישי עד הבית/העבודה חינם

מחיר רגיל: 329מחיר מבצע: 249 שליח עד הבית חינם
מבצע: 249 ₪