הריון הוא תהליך מורכב הן מבחינה פיזיולוגית והן מבחינה נפשית. בזמן הריון גוף האישה עובר שינויים רבים בכל המערכות בגוף, במערכת ההורמונלית, במערכת הדם, במערכת החיסונית, במערכת העצבים, במערכת הנשימה וכו׳. תזונה נכונה בזמן היריון חשובה מאוד גם לגופה של האישה וגם להתפתחותו התקינה של התינוק. עשב חיטה הוא גידול אשר נחשב ל100% אורגני ומכיל כמות אדירה של מינרלים, וויטמינים, חלבונים ונוגדי חמצון. עשב חיטה בזמן הריון יחזק את גוף האישה ויספק לעובר וויטמינים, נוגדי חמצון ומינרלים רבים אשר מסייעים לו להתפתח ולגדול בצורה אופטימאלית.

לכמוסות עשב חיטה מומלצות לחצו כאן >>
לאבקת מיץ עשב חיטה מומלצת לחצו כאן >>

מה יש בעשב חיטה אשר חיוני בזמן הריון?

*ברזל - בזמן הריון נפח הדם אצל האישה עולה מה שמגביר את צריכת החמצן של התאים בגופה עקב צריכת חמצן מוגברת ע״י העובר. עשב חיטה בהריון מספק לגוף האישה ולעובר ברזל, מונע מצב של אנמיה אשר שכיחה מאוד בזמן הריון, מחזקת את המערכת החיסונית, מעלה את כמות הייצור של כדוריות הדם האדומות ובכך מספק כמות אופטימאלית של חמצן הן לאישה והן לתינוק. 

 

*אנזימי עיכול - בזמן היריון קצב חילוף החומרים יורד מה שמעלה את תחושת העייפות והכבדות בגוף. מומלץ לצרוך עשב חיטה בזמן הריון משום שהוא מכיל אנזימי עיכול וסיבים תזונתיים אשר מחזקים את מערכת העיכול ומסייעים למזון להתעכל בצורה סדירה. תופעה נוספת שעלולה להתקיים בזמן הריון היא עלייה ברמת הסוכרים בדם. היותו של עשב החיטה מכיל סיבים מסייעת לאזן את רמת הסוכרים ושומרת על תחושת שובע ממושכת. על כן עשב חיטה בזמן הריון חיוני למניעה של עליות חדות ברמות הסוכרים ולחץ הדם.

 

*ויטמינים - במידה וגוף האישה לא מקבל את כמות הוויטמינים שהוא זקוק לה במהלך ההריון, המערכת החיסונית תיחלש מה שעלול להעלות את רמת החשיפה למחלות, ווירוסים, זיהומים ודלקות. עשב חיטה בהריון מספק לגוף האישה כמות ויטמינים רבה ביניהם ויטמין C, ויטמין A, קומפלקס של ויטמין וויטמין E. באמצעות כמות ויטמינים זו עשב חיטה בזמן היריון תחזק את המערכת החיסונית ותסייע למנוע הידבקות במחלות.