עשב חיטה הוא גידול אשר מרוכז ברכיבים חיוניים רבים התורמים לגופנו, מעלים את רמת האנרגיה שבו והוא נחשב מצוין לאנשים שמחלימים ממחלות כרוניות ואפילו מונע אותן. עשב חיטה הוא מקור לכלורופיל 100% טבעי. מולקולת הכלורופיל דומה למולקולת ההמוגלובין ולכן הכלורופיל מעביר חמצן נקי לתאים בגוף, מספק לו ברזל ומגנזיום ובכך מונע אנמיה, חולשה, מצבי עייפות כרוניים ועוד. מחקרים רבים נעשו על יכולתו של עשב חיטה לפעול נגד סרטן ולבלום תאי סרטן המתפתחים בגוף.

 

עשב חיטה במחקרים נגד סרטן

 

עשב חיטה הוכח במחקרים כ ״מזון על״ אשר מכיל כמות עצומה של אנזימים, מינרלים , ויטמינים ונוגדי חמצון. עשב חיטה נלחם בתאי סרטן המנסים להתפתח בגוף. היותו נוגד חמצון חזק מאפשרת לו לבלום פעולה של רדיקלים חופשיים המחמצנים את התאים והאיברים השונים בגוף ובכך מסכנים אותו ע״י התפתחות של תאים סרטניים. מלבד היותו של עשב חיטה נלחם בסרטן הוא גם בעל תכונות של ניקוי וטיהור הגוף, מחזק את תאי הדם, נחשב לאנטי דלקתי ובעל השפעה גבוהה על מערכת חיסון יציבה, חזקה ומאוזנת.

 

מחקר שבדק כיצד עשב חיטה תומך בטיפול של חולי סרטן סופניים ונקרא:

Effect of wheat grass juice in supportive care of terminally solid organ cancer patients.

המחקר התבצע בשנת 2008 ומצא שלאחר שימוש בעשב חיטה אצל חולי סרטן עלתה רמת ספירת תאי הדם והכדוריות האדומות בצורה ניכרת. בנוסף, רמת ההמוגלובין שופרה בצורה משמעותית לאחר השימוש בעשב החיטה. המסקנה למחקר הייתה שמיץ עשב חיטה הוא חלופה מצוינת למנה של עירוי דם וכי יש לעודד את השימוש בעשב חיטה בקרב חולי סרטן. טיפול באמצעות עשב חיטה נגד סרטן מסייע למנוע ולהפחית התפתחות של תאי סרטן מסוג סרטן השד, סרטן בריאות, סרטן המעי וסרטן בשחלות.

 

http://cancerpreventionresearch.aacrjournals.org/content/1/7_Supplement/B139.short

 

המחקר סיכם כי היותו של מיץ עשב חיטה פועל כנגד מחלת הסרטן שייכת רבות להיותו מכיל 70% כלורופיל טבעי. אנשי המחקר קראו לכלורופיל: ״הדם של מפעל החיים״, והסבירו שהוא מנקה את הדם ע״י העלאת אספקת החמצן אל מערכת הדם. בנוסף עשב חיטה הוא חלבון מלא המכיל 30 אנזימים, ויטמינים ומינרלים שונים אשר מנקים אותו ממתכות רעילות, משיבים לגוף חיוניות ומזינים את המערכות בגוף.