אבקות החלבון זונות זו מזו בסוג החלבון ומרכיבים נוספים שהן מכילות, שחלק מהמתאמנים מפתחים אליהם רגישויות הבאות לידי ביטוי בכאבי בטן, נפיחויות וגזים. אז איך וניתן להפחית את התופעה הזו?

אבקות חלבון מספקות לשרירים ולגוף רכיבים חיוניים אשר מעודדים את תהליכי הצמיחה והגדילה אליהם הוא זקוק. חלבון מי הגבינה אשר נמצא ברוב אבקות החלבון הקיימות בשוק תוספי המזוןנחשב לחלבון איכותי, בעל ערכים ביולוגים גבוהים. היתרון המובהק של חלבון מי הגבינה הוא הדרך המצוינת בה הוא נספג בגוף בצורה אשר אינה מכבידה על מערכת העיכול. כמו כן, חלבון מי הגבינה מעניק לשרירים חומצות אמינו חיוניות המסייעות להם לגדול ולאחות את נזקי הרקמות שהתרחשו כתוצאה ובזמן האימון.

פרט לחלבון מי הגבינה, קיימים חלבונים אחרים בעלי דרגות ספיגה שונות, כמו חלבון הקזאין או הסויה אשר חלק מהאוכלוסייה מפתחים אליהם רגישויות הבאות לידי ביטוי בכאבי בטןנפיחויות וגזיםתופעה זו נחשבת לנורמלית וניתן להפחית אותה

אבקת חלבון איכותית המיוצרת בבקרה מלאה, מרכיבים איכותיים ובטכנולוגיה מתקדמת תוך הקפדה על תנאי סטריליזציה גבוהים איננה אמורה לגרום לתופעות לוואי הקשורות למערכת העיכול ביניהן גזים, נפיחויות וכאבי בטן. 

 

אבקת חלבון איכותית המספקת לגוף שלל רכיבים חיוניים ביניהם 26 גרם של חלבון מי גבינה טהור בכל מנת הגשה, היא אבקת חלבון אלפא. שילובה של אבקת חלבון אלפא כחלק בלתי נפרד מהתפריט ומביצוע של פעילות גופנית קבועה, תסייע לכם לעמוד ביעדים אותם הצבתם לעצמכם, להשתפר בין אימון לאימון ותתמוך בתהליך בניית מסת השריר. 

לאבקות החלבון הנמכרות ביותר לחצו כאן >>

קריאטין 

קריאטין הוא תוסף תזונה פופולארי במיוחד בקרב אוכלוסיית הספורטאים. הוא נמכר כאבקה בפני עצמה או בתוך אבקת חלבון איכותית אחרת. הקריאטין למעשה נמצא בשרירי השלד ומטרתו היא להגביר את האנרגיה בגוף בצורה משמעותית. התוצאה של אבקות חלבון המכילות קריאטין תהיה יכולתם של השרירים להתמיד במאמץ מוגבר לאורך זמן.שימוש זה יעלה את רמת גדילת מסת השריר בצורה משמעותית. החיסרון של הקריאטין הוא שלעיתים כאשר הוא נמצא באבקת חלבון הוא עושה גזים. תופעה זו היא נורמלית ורגילה ולאחר מספר שימושים חוזרים, הגוף יתרגל לרכיבים והתופעה יכולה לדעוך.


לפרטים נוספים על קריאטין לחצו כאן >>

גלוטמין

ל-גלוטמין היא חומצת אמינו חיונית אשר מאקטבת תהליכי גדילה, התאוששות,סנתוז ויצירה של חלבונים בגוף.בזמן אימון אינטנסיבי עלול להיווצר מצב של חוסר בגלוטמין.כמו כן, שימוש באבקת חלבון המכילה גלוטמין בסוף אימון היא חיונית בכדי להחזיר לגוף את תפקודו התקין ולסייע לו לעבור ממצב של תהליכי פירוק למצב של תהליכי בנייה.

לפרטים נוספים על גלוטמין לחצו כאן >>

 

לסיכום, אבקות חלבון הן תוסף מצוין בסוף אימון או בתור ספק חלבון חיצוני לגוף.קיימות אבקות חלבון מסוימות אשר עלולות לעשות גזים,לפתח רגישויות וכאבי בטן קלים. לאנשים אשר מודעים לעצמם בתור רגישיםלכך,מומלץ לבחור באבקות המכילות אנזימי עיכול אשר מסייעים למערכת העיכול לעכל את אבקת החלבון בקלות. כמו כן בחירה באבקת חלבון עם אחוזים גבוהים של חלבון מי הגבינה ולא חלבונים כגון סויה או קזאין תפחית את הסיכוי לתופעת הגזים ותאפשר לאבקה הנבחרת לתרום לגוף את כל היתרונות המצויים בה.


לכל אבקות החלבון לחצו כאן >>